Citat:
Ursprungligen postat av
Iwinyouloose
Låter konstigt, frågan är om hon verkligen uppgett sanningen. Jag menar, slå någon annan grovt gör man inte direkt för skojs skull. Måste vara en hel del "känslor" och anledningar bakom.
Edit. Samtidigt så tror jag det kan vara en konsekvens av den "sexuella frustrationen" som finns i landet numera. Andelen män kontra kvinnor har ökat betydligt senaste åren. Tidigare studier visar ju på att kriminalitet och våldsbrott kommer öka som ett led i detta.
Min fetning.
Jag tror att detta helt kan skyllas på en okontrollerad massimport av synnerligen kvinnofientliga traditioner - inget annat.
Oavsett om det handlar om en ung kvinnlig familjemedlem som skall straffas, en okänd kvinna som straffas för att inte håret har täckts, en grupp män som enbart "har kul" med en helt okänd flicka eller ett kriminellt gäng som varnar en släkting till flickan, så kan allt skyllas på vidriga traditioner som 7-klövern tillåtit en okontrollerad massimport av.
Det finns helt enkelt inte en chans att gärningsmännen är etniska Svenskar - spärrar mot den här typen av brott får vi i oss med modersmjölken.