2016-03-08, 06:39
Medlem
Drapåtrissors avatar
Inte heller på Jan Helins nya arbetsplats SVT nämns det något om utländskt ursprung som väntat. Finns bara enligt mig två motiv att antingen är det hedersrelaterar eller också ett våldtäktsförsök som gick fel.
Citera
2016-03-08, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Inte heller på Jan Helins nya arbetsplats SVT nämns det något om utländskt ursprung som väntat. Finns bara enligt mig två motiv att antingen är det hedersrelaterar eller också ett våldtäktsförsök som gick fel.
Ja det luktar skumt,det kan ju hända att dom va ute på en våldtäktturne och skulle dra in den oskyldiga vita tjejen men misslyckades och blev förbannade när hon gjorde motstånd.
Citera
2016-03-08, 06:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Känns konstigt att de bara hoppar på tjejen? Borde finnas något motiv.
Ja ur ett svenskt perspektiv kan det verka konstigt. Nu består inte världen bara av svenska perspektiv dock.
Citera
2016-03-08, 07:50
Medlem
YP4XQs avatar
Nästan alltid uteslutande kvinnor eller flickor som råkar ut för de fega svinen. Det är en riktig jävla tattarmentalitet som har kommit hit i stor utsträckning.
Citera
2016-03-08, 07:51
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wretch32
Kan det ha att röra sig om att dessa män helt enkelt bara straffat en "otrogen" och "oren" kvinna?

Du menar alla kvinnor i Sverige enligt deras modell. Detta är inte bra alls.... Stackars flickbarn och kvinnor våren 2016.
Citera
2016-03-08, 07:59
Medlem
AdamSmiths avatar
Oavsett om det rör sig om hedersvåld eller ett slumpvis valt offer så är det åt helvete.

Det som är intressant är att trots att det är en ensam flicka så anfaller apajävlarna i flock. De måste vara överlag välidigt rädda och osäkra när de vistas själv bland vuxna svenskar.

2016 kommer bli helt avgörande om hur det politiska klimatet kommer utvecklas inför valet 2018.
Citera
2016-03-08, 08:14
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
För 9 månader sedan var gruppvåld mot kvinnor SD propaganda. Fria fantasier av foliehattar, nazister och kränkta vita män. För lite drygt 2 månader sedan kom sanningarna om nyårsnatten och ung08 ut.
Nu är mord och misshandel med eller utan kniv på hemmen vardagsmat. Nu läser vi om just dessa våltäkter och gruppmisshandel mot kvinnor dagligen. Imorgon är det ingen som reagerar. Det är normalt.
Det är ju folket som röstat för denna utveckling, främst kvinnor, så det blir vardagsmat för kvinnor också. En tragisk utveckling men ohejdbar.
Citera
2016-03-08, 08:30
Medlem
f839444s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Jag hittar verkligen ingenting om det här på SVT. Inte ens om jag söker aktivt i sökfönstret.

Har de kvinnohatande terroristerna gjort den här flickan invalid?
Citera
2016-03-08, 08:59
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdamSmith

Det som är intressant är att trots
2016 kommer bli helt avgörande om hur det politiska klimatet kommer utvecklas inför valet 2018.

Blir det den sommar av våld och kaos som många befarar så lär valet komma tidigare än 2018.
Citera
2016-03-08, 09:05
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f839444
Jag hittar verkligen ingenting om det här på SVT. Inte ens om jag söker aktivt i sökfönstret.

Har de kvinnohatande terroristerna gjort den här flickan invalid?
http://www.svt.se/nyheter/lokalt/halland/tonarsflicka-grovt-misshandlad
Citera
2016-03-08, 09:28
Medlem
flashforwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
http://www.svt.se/nyheter/lokalt/halland/tonarsflicka-grovt-misshandlad
"Flickan har sagt till polisen att det var tre män i 25-årsåldern och att de lämnade platsen i en silverfärgad bil."

Var väl fel det där med utländsk härkomst...
Citera
2016-03-08, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashforward
"Flickan har sagt till polisen att det var tre män i 25-årsåldern och att de lämnade platsen i en silverfärgad bil."

Var väl fel det där med utländsk härkomst...
Undra om det var orelevant att hagamannen va vit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in