Citat:
Ursprungligen postat av
Nordfeldt
Tycker du drar en hel del irrelevanta paralleller här. Inte för att jag känner igen mig i det du beskriver att vi män tenderar att "utmana oss själva i vad vi kan få kvinnor att göra" och inte heller är detta med beundrarinnorna samma sak som att det skulle göra honom till någon koprofil.
Om han hade varit det tror jag att ett sånt rykte hade läckt ut bra mycket tidigare med tanke på det bisarra påståendet tillika hans maktposition. Stigmatisering och propaganda helt enkelt.
Parallellerna får vara relevanta eller ej, det jag menar är att han KAN ha haft orginella sexuella preferenser, och isf hade det inte varit konstigt. FÖ menade Roschus Misch att han inte var pervers vad han hade märkt.
Vad jag tror är att det finns en grupp som med alla till buds stående medel försöker få Hitler att framstå som sjuk, konstig, pervers osv. Smidigt att ha som sista utväg argumentationsmässigt när andra argument inte biter.
Historierevisionist hävdar: Hitler lyckades genom att bla utfärda en egen valuta skapa fem miljoner nya arbeten. Förintelsetraditionalist: app app app, hitler var koprofil.
Historierevisionist hävdar: Tyskarna slogs för Hitler mot bolsjevismen bla för att de såg vad som hände med Ukrainarna på 20-30 talet.
Förintelsetraditionalist: kom ihåg att Hitler hade micropenis.
Osv osv, mm mm, etc etc.
Är jag tillräckligt otydlig?