Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2018-11-04, 07:54
  #85
Avstängd
MagnusBengtsens avatar
Hitler var modig som soldat i det första världskriget. Han var eftertänksam men handlingskraftig. Han var bildad och ifrågasatte saker som bankernas roll i samhället. Allt detta stämmer men avfärdas säkert av dagens svenskfientliga typer, framförallt när jag för tillfället har PW Botha som avatar. Men varför bry sig om dessa tattare. Säkerligen var Adolf även obarmhärtig mot sina fiender inklusive judarna och ryssarna (som krigsfångar). Det förnekar jag inte. En sak är säker, Adolf Hitler var inte ett korrumperat svin såsom Fredrik Reinfeldt eller Annie Lööf (två djävla dussinfigurer jag bara känner avsmak över och känner mig överlägsen inför).
__________________
Senast redigerad av MagnusBengtsen 2018-11-04 kl. 07:57.
Citera
2018-11-04, 10:27
  #86
Medlem
SvetsarnFromHells avatar
När det gäller Hitler finns det ingen sans eller reson. Om någon kastar skit så blir det obesvarat för ingen vill förvara Hitler. Så vilken hippie som helst kan i princip hitta på vad som helst om Hitler för att "han var ju så ond ju".

Han gjorde lampskärmar av människor precis som Jimmie Åkesson och myste med Lucifer. Om du tvivlar på sanningshalten är du rasist!
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback