2016-03-04, 22:24
Medlem
pterodactyls avatar
Någon som skulle kunna tänka sig att sammanställa en lista av shoppar som verkligen är gröna, kanske i formatet leverans: grön effekt: okänd (eller grön, eller röd). För min egen del känns paketeringen viktig, då det tyvärr är svårpackat med vialer så känns det extra viktigt att det läggs energi på detta. Om jag skulle få majsolja så var det för mig inte hela världen, mer än att jag har blivit ekonomiskt lurad. Men hellre det än att få en husrannsakan.
Citera
2016-03-04, 22:29
Medlem
Precis Wakka bra inlägg

Det ska sättas press på säljarna som kan påvisa att det är bra skit som säljs.

Kränga grejer är det många som gör sen vad det verkligen innehåller är en annan femma, vem fan har lust att lägga tusentals kroner på dynga, inte jag iaf.

Överflöd av shoppar?... Ja verkligen rena hysterin
Citera
2016-03-04, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pterodactyl
Någon som skulle kunna tänka sig att sammanställa en lista av shoppar som verkligen är gröna, kanske i formatet leverans: grön effekt: okänd (eller grön, eller röd). För min egen del känns paketeringen viktig, då det tyvärr är svårpackat med vialer så känns det extra viktigt att det läggs energi på detta. Om jag skulle få majsolja så var det för mig inte hela världen, mer än att jag har blivit ekonomiskt lurad. Men hellre det än att få en husrannsakan.

Du kan få köpa majsolja av mig, lovar att packa det grymt bra. endast 500kr för 10ml.
Och som du själv skrev, det viktiga är ju att du inte får en husis, inte att du trycker majsolja eller hur?
Citera
2016-03-04, 22:43
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INSIDER19399
Du kan få köpa majsolja av mig, lovar att packa det grymt bra. endast 500kr för 10ml.
Och som du själv skrev, det viktiga är ju att du inte får en husis, inte att du trycker majsolja eller hur?

Till det priset får du nog skicka 10ml olivolja....extra virgin . För mig känns det som prio 1 att det är välpackat. Om det är packat på din lokala zigenarcamping så lär jag ju inte få någon olivolja eller något annat kul för den delen heller.
Citera
2016-03-04, 23:46
Medlem
Citat:

smart kille, du kan lägga ett par tusen kronor på vialer med matolja i, huvudsaken det är välpackat är det så du resonerar?

Kan säga som så att eftersom det är olagliga prylar så packar dom flesta shoppar bra, är du nojig och obekväm ska du ej ta hem.
Citera
2016-03-04, 23:56
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
smart kille, du kan lägga ett par tusen kronor på vialer med matolja i, huvudsaken det är välpackat är det så du resonerar?

Kan säga som så att eftersom det är olagliga prylar så packar dom flesta shoppar bra, är du nojig och obekväm ska du ej ta hem.

Är det dåligt packat så kommer jag inte få hem det i vilket fall som helst, då kan det vara högsta kvalitet det är skit i samma. Det enda som har hänt är att jag har bränt min adress. Dom flesta packar bra, ja men det finns ett par som inte alls packar bra. Om du jämför med tex flugsvamps säljare (narkotika) så är det endast ett fåtal steroidförsäljare som packar godkänt.

Givetvis så ska man ju få dom grejerna man betalt för och inte några bluffprodukter. Men man måste börja i rätt ände.

Vilken shop (välpackat och bra produkt) kan rekommenderas för tren e?
Senast redigerad av pterodactyl 2016-03-05 kl. 00:03.
Citera
2016-03-05, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Jag vill påstå att en majoritet shoppar är röda/halvröda,
Detta då de säljer produkter de vet ej är bra alternativt säljer sådant de inte har en aning om.

MEN......
...detta är stor skuld på OSS kunder.
Vi ställer inte rätt krav.
Vi jagar billiga priser, grönar efter leveranstid endast o.s.v.
Det råder en kraftig överetablering av shoppar, många tar chans att tjäna pengar på undermåliga produkter. Sedan har vi admin på hb som är rena jävla scammers som verkligen borde hängas ut med arslet bart.

Om vi kunder ställde gemensamt krav på analyser, bra produkter, säljare som tar ansvar på riktigt, inte enbart i sin annons, ja då är vi en lång väg.

Ja, vi får i gengäld acceptera färre säljare och högre priser.
Men är det inte värt det?

Köpa billigt skräp som ofta är värdelöst eller lite mer för kvalitet, jag vet var jag står.

Sedan bojkotta allt som har med hb att göra.
Tvinga säljarna bort från den jävla scam sidan som drivs av oseriös admin.

Det ska understrykas, det finns bra säljare som är seriösa, pålitliga och ärliga
Er tackar jag ödmjukt.

Vänligen.

Jag tycker att med denna prisnivå så borde man få bra varor. Jag skulle inte vara intresserad att betala mer, har fan fått bra varor för halva priset jämfört med svenska marknaden. Tester hjälper föga då många nya shoppar göra bra varor en tid innan scammandet börjar. Själv grönar jag AB ännh en gång då jag under flera år fått bra bra varor därifrån
Citera
2016-03-05, 11:00
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaggillarmat
Polarn talar gott om Energetics och fick paket av dessa för ett tag sen, så ja.

Citat:
Fick brev av dom för någon vecka sen, om deras stackers är bra vet jag inte.

Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Energetics är fortfarande gröna som gräset och deras stackers är fortfarande top notch.

Mvh,

-Alfred
Tack pöjkar!

Har lagt en beställning nu och fick svar samma dag. Nu är det ju helg så det drar väl ut det hela lite på tiden, men jag återkommer efter leverans om allt är grönt. Givetvis även med en bedömning av kvaliteten på preppet.
Citera
2016-03-05, 19:18
Medlem
Tycker det är många vettiga och kloka saker som sägs här av flera medlemmar.

Problemet är väl att det sällan går längre än till snack.
För vi verkar rörande överens om att det borde styras upp.

Vi som lägger så mycket tid och energi på träning och allt runt borde ju verkligen ha panik över dåliga prepp.

Bra att vi i varje fall har en diskussion, med lite tur finns någon eldsjäl som tar tag i saker och ting.
För min del får vederbörande gladeligen tjäna pengar på det. Så länge som integriteten hålls högt.

Bör även tilläggas att seriösa säljare har endast att vinna på att det styrs upp.
Måste kännas tröstlöst nu att driva shop, sälja bra grejer, t.ex hgh till rätt pris samtidigt som andra säljare prisdumpar fejkat Norditropin. Lönar sig ju knappt att vara hederlig..

Trevlig kväll och tackar för bra läsning här mellan seten på gymmet.

Vänligen.
Senast redigerad av wakkawalla 2016-03-05 kl. 19:22.
Citera
2016-03-05, 21:41
Medlem
R.Victorianos avatar
Superoil skulle väl skicka vialer till ett lab. Det är ju ett steg i rätt riktning, som dem skrev, så får man antingen lita på att det är legitimt eller strunta i det.
Citera
2016-03-06, 18:10
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Tycker det är många vettiga och kloka saker som sägs här av flera medlemmar.

Problemet är väl att det sällan går längre än till snack.
För vi verkar rörande överens om att det borde styras upp.

Vi som lägger så mycket tid och energi på träning och allt runt borde ju verkligen ha panik över dåliga prepp.

Bra att vi i varje fall har en diskussion, med lite tur finns någon eldsjäl som tar tag i saker och ting.
För min del får vederbörande gladeligen tjäna pengar på det. Så länge som integriteten hålls högt.

Bör även tilläggas att seriösa säljare har endast att vinna på att det styrs upp.
Måste kännas tröstlöst nu att driva shop, sälja bra grejer, t.ex hgh till rätt pris samtidigt som andra säljare prisdumpar fejkat Norditropin. Lönar sig ju knappt att vara hederlig..

Trevlig kväll och tackar för bra läsning här mellan seten på gymmet.

Vänligen.

Citat:
Ursprungligen postat av R.Victoriano
Superoil skulle väl skicka vialer till ett lab. Det är ju ett steg i rätt riktning, som dem skrev, så får man antingen lita på att det är legitimt eller strunta i det.

Mshop har skickat flera olika prep för analys och kommer göra det på löpande band av olika batchar för att alltid säkerställa att hans leverantör håller måttet. Har även fått höra att han spenderar typ trippla pengarna på råvarorna så Max lär ju gå i bräschen för detta och ta taktpinnen när det gäller att ta sitt ansvar gentemot kunden och bevisa för både sig själv och för kunderna att det han har är 100% garanterad kvalitet - inte bara ord utan faktiskt kvalitetskontrollerat via lab.

Jag har testkit på väg hem som jag kommer testa ett par olika märken och prepp med, precis som insider. Vi får nog alla hjälpas åt med detta för det är ett på tok för omfattande arbete för att en enda eldsjäl skulle kunna hantera det.

Mvh,

-Alfred
Citera
2016-03-07, 22:37
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Mshop har skickat flera olika prep för analys och kommer göra det på löpande band av olika batchar för att alltid säkerställa att hans leverantör håller måttet. Har även fått höra att han spenderar typ trippla pengarna på råvarorna så Max lär ju gå i bräschen för detta och ta taktpinnen när det gäller att ta sitt ansvar gentemot kunden och bevisa för både sig själv och för kunderna att det han har är 100% garanterad kvalitet - inte bara ord utan faktiskt kvalitetskontrollerat via lab.

Jag har testkit på väg hem som jag kommer testa ett par olika märken och prepp med, precis som insider. Vi får nog alla hjälpas åt med detta för det är ett på tok för omfattande arbete för att en enda eldsjäl skulle kunna hantera det.

Mvh,

-Alfred

Vart kan man bäst beställa testkit från?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in