2016-03-02, 22:52
Medlem
Då har jag väntat tillräckligt länge för att kunna göra bedömningen att --->
SolidPharma är en RÖD SHOPP

Har pratat med dom igen, men de vill inte göra rätt för sig och kompensera mig för de bevisade falska superdrolen genom analys och bildbevis som jag även visade dem!

Dom hade chansen att göra rätt för sig, dom tog den inte!

SolidPharma är numer en RÖD SHOPP
Citera
2016-03-03, 05:16
Medlem
Opibusques avatar
Återigen, finns det verkligen inget DNP? Har kollat i alla shoppar jag hittat. Många som vill ha DNP, konstigt att ingen har i lager.
Citera
2016-03-03, 19:27
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
http://www.energetics.re/

Sveriges bästa stackers har nu även fått in oljor och orala.

Bumpar detta och undrar om energetics fortfarande är gröna och om deras stackers håller fortsatt hög kvalitet? Någon som vet?
Citera
2016-03-03, 20:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Bumpar detta och undrar om energetics fortfarande är gröna och om deras stackers håller fortsatt hög kvalitet? Någon som vet?
Polarn talar gott om Energetics och fick paket av dessa för ett tag sen, så ja.
Citera
2016-03-03, 21:50
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:

Fick brev av dom för någon vecka sen, om deras stackers är bra vet jag inte.
Citera
2016-03-03, 22:19
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:

Energetics är fortfarande gröna som gräset och deras stackers är fortfarande top notch.

Mvh,

-Alfred
Citera
2016-03-03, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av INSIDER19399
Då har jag väntat tillräckligt länge för att kunna göra bedömningen att --->
SolidPharma är en RÖD SHOPP

Har pratat med dom igen, men de vill inte göra rätt för sig och kompensera mig för de bevisade falska superdrolen genom analys och bildbevis som jag även visade dem!

Dom hade chansen att göra rätt för sig, dom tog den inte!

SolidPharma är numer en RÖD SHOPP

Alla shoppar som inte kan bevisa att dom står för det dom säljer alltså det som står på etiketten är röd, = en hel drös

Shoppar som kan visa på riktiga analyser som innehåller det dom ska är gröna
Citera
2016-03-04, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Alla shoppar som inte kan bevisa att dom står för det dom säljer alltså det som står på etiketten är röd, = en hel drös

Shoppar som kan visa på riktiga analyser som innehåller det dom ska är gröna

Jag vill påstå att en majoritet shoppar är röda/halvröda,
Detta då de säljer produkter de vet ej är bra alternativt säljer sådant de inte har en aning om.

MEN......
...detta är stor skuld på OSS kunder.
Vi ställer inte rätt krav.
Vi jagar billiga priser, grönar efter leveranstid endast o.s.v.
Det råder en kraftig överetablering av shoppar, många tar chans att tjäna pengar på undermåliga produkter. Sedan har vi admin på hb som är rena jävla scammers som verkligen borde hängas ut med arslet bart.

Om vi kunder ställde gemensamt krav på analyser, bra produkter, säljare som tar ansvar på riktigt, inte enbart i sin annons, ja då är vi en lång väg.

Ja, vi får i gengäld acceptera färre säljare och högre priser.
Men är det inte värt det?

Köpa billigt skräp som ofta är värdelöst eller lite mer för kvalitet, jag vet var jag står.

Sedan bojkotta allt som har med hb att göra.
Tvinga säljarna bort från den jävla scam sidan som drivs av oseriös admin.

Det ska understrykas, det finns bra säljare som är seriösa, pålitliga och ärliga
Er tackar jag ödmjukt.

Vänligen.
Senast redigerad av wakkawalla 2016-03-04 kl. 20:45.
Citera
2016-03-04, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Detta då de säljer produkter de vet ej är bra alternativt säljer sådant de inte har en aning om.

MEN......
Det råder en kraftig överetablering av shoppar, många tar chans att tjäna pengar på undermåliga produkter. Sedan har vi admin på hb som är rena jävla scammers som verkligen borde hängas ut med arslet bart.

Om vi kunder ställde gemensamt krav på analyser, bra produkter, säljare som tar ansvar på riktigt, inte enbart isen annons, ja då är vi en lång väg.

Köpa billigt skräp som ofta är värdelöst eller lite mer för kvalitet, jag vet var jag står.

Det ska understrykas, det finns bra säljare som är seriösa, pålitliga och ärliga
Er tackar jag ödmjukt.

Vänligen.

Fetmarkerat är det bästa jag läst! Kunde inte sagt det bättre själv! Fan vad massor med scammers som driver sina shoppar och säljer fakes får massor med gröningar varje dag pga en idiot fick ett paket hemskickat! Inga gröningar borde delas ut innan man testat preppen först! Bra sagt Wakka...
Citera
2016-03-04, 21:04
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INSIDER19399
Fetmarkerat är det bästa jag läst! Kunde inte sagt det bättre själv! Fan vad massor med scammers som driver sina shoppar och säljer fakes får massor med gröningar varje dag pga en idiot fick ett paket hemskickat! Inga gröningar borde delas ut innan man testat preppen först! Bra sagt Wakka...

Fast som jag ser det så kan en shop bedömas på två punkter; leverans och kvalitet på prepp. Leveransen är för mig iaf nästan lika intressant som kvalitén på preppen, om man nu måste rangordna.
Fick i slutet av förra året avverka en av mina bästa målisar för att en shop hade packat ordern som en full zigenare och min målis åkte på förhör då paketet brustit och polis hade tillkallats.
Detta vill man ju gärna undvika lika gärna som man vill undvika fakes och skitprepp.
Man borde dock bli avsevärt mycket tydligare på vad det är man grönar. Man kan inte gröna en shops sortiment bara för att man fått hem ett paket inom 24h efter erhållen betalning, som så på tok för många gör.

Mvh,

-Alfred
Citera
2016-03-04, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Fast som jag ser det så kan en shop bedömas på två punkter; leverans och kvalitet på prepp. Leveransen är för mig iaf nästan lika intressant som kvalitén på preppen, om man nu måste rangordna.
Fick i slutet av förra året avverka en av mina bästa målisar för att en shop hade packat ordern som en full zigenare och min målis åkte på förhör då paketet brustit och polis hade tillkallats.
Detta vill man ju gärna undvika lika gärna som man vill undvika fakes och skitprepp.
Man borde dock bli avsevärt mycket tydligare på vad det är man grönar. Man kan inte gröna en shops sortiment bara för att man fått hem ett paket inom 24h efter erhållen betalning, som så på tok för många gör.

Mvh,

-Alfred

Fast det är inte det jag syftar på nu och tror inte Wakka syftade på det heller.

Just nu låter 99% av alla gröning så här: Grönar ***** fick mina grejer idag!

Vilket innebär att nästa person som läser det tänker, aha, schysst shopp som är grön, där ska jag med handla och så gör han det, sen kommer hans gröning med. Men så kanske det är så att dom har fått fake, så det enda dom fått är ett paket med majsolja som bägge grönat...

Bättre att vänta med sina gröningar till man A, analyserat ett prep! B verkligen känt av ett prep och då menar jag långt efter placeboeffekternas vilseledande fasoner...

Ett exempel på hur en gröning av värde kan se ut--->

Man köper ett prep, man får hem det, man brukar det i 4-5 veckor, sedan finns det några val.

1 Grönar ***** fick mina grejer för 4a veckor sedan, bra packat och snabb lev, har nu kört dem dessa 4a veckor och jag kan säga att det är grymt bra funk i dem, ökade 20 kg i bänken!

2. Rödar ***** fick mina grejer för 4a veckor sedan, bra packat och snabb lev, har nu kört dem dessa 4a veckor och har fått noll resultat.

Det finns såklart fler scenario men poängen är att inte gröna en shopp innan man vet vad i helvete det är man fått
Citera
2016-03-04, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla

MEN......

Om vi kunder ställde gemensamt krav på analyser, bra produkter, säljare som tar ansvar på riktigt, inte enbart i sin annons, ja då är vi en lång väg.

Er tackar jag ödmjukt.

Vänligen.
Inte riktat till dig specifikt nu utan allmänt till alla.
Ditt inlägg var dock väldigt bra och klokt så jag citerar det i hopp om att fler läser det också.

När det dyker upp prepp med bristande innehåll, gärna stött av analys eller liknande som är tillförlitligt.
Så länge folk inte bojkottar den shoppen helt för att visa sitt missnöje så kommer det fortsätta ploppa upp nya shoppar stup i kvarten. Även befintliga shoppar som skiter i vad dom säljer så länge dom säljer.
Köper ingen en vara så måste man göra nått åt det, undviker köpare en hel shop så måste shoppen göra nått åt problemet.

Det ända viktiga som har någon som helst vikt för en shop idag är att folk köper så man drar in deg på det.
På ett sett är allt skit som pågår idag en orsak av att köpare är så blinda och ointresserade av vad man köper så länge priset är lågt.
Tar man dåtidens exempel när sharklab va i gasen så köpte folk grejerna igen så länge dom va billiga, trots absesser och andra konstigheter som slutade med sjukhus besök för flera.
Tar man mer nutid så kan det läggas ut analyser som visar sanningen om en shops prepp, men folk skiter i det så länge priset är lågt.

Går man till korvmojen och får en råttsvans i sin bamse med mos, inte fan köper man mer där fören problemen är ordentligt åtgärdat.
Eller ska man kanske i stället be om 50% rabatt på korven och fortsätta käka den.

En sak många glömmer/inte tänker på är att en shop livnär sig på en endaste sak....DIG, du som handlar av shoppen.
Har man inga kunder har man snart ingen shop längre
Senast redigerad av Av_anledning 2016-03-04 kl. 22:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in