2016-03-02, 16:49
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowcraft
Endast z-analoger

Hur känns ett euforiskapande av dom?
2016-03-02, 17:18
Medlem
Shadowcrafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Hur känns ett euforiskapande av dom?

Jag blir extremt upprymd, skit glad, lätt i hela kroppen, sköna hallisar osv.
2016-03-02, 17:33
Medlem
sveningmars avatar
Jag får ingen eufori direkt av benz, känner mig bara avslappnad och ångestfri. Dock gav flubro en hel del eufori när jag tog den innan läggdags och var soft hela dagen efter. Men den "benz" som ger skönast känsla tycker jag absolut är imovane.
2016-03-02, 19:16
Medlem
Den enda euforin jag nånsin upplevt på benzo öht är när jag har haft extrem ångest och då tagit exempelvis klonazepam sublingualt och bara känner hur det jobbiga rinner av mig efter en stund.
Har testat de flesta och just klonazepam är min favorit när det kommer till ångest. Har testat de flesta vanligare benzosorterna.
Alpra som är de flestas favorit är inget för mig, tycker det är ett skumt påslag helt utan flum. Jag blir bara typ sur av dom och sitter tyst i ett hörn för mig själv.

Diazepam är inte fy skam, mycket tack vare den långa halveringstiden så dom är förhållandevis lätta att sluta med efter en längre tids användning.

Just nu håller jag på och vänstrar lite med nitrazepam, har käkat dom i nån månad men kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker. Ett par gånger har dom funkat skitbra men för det mesta inte alls. Och det är svenska från apoteket allihop så ingen generika från nån skum webshop i serbien

Men om jag ska göra en lista då:
1. Klonazepam
2. Triazolam
3. Diazepam
4. Flunitrazepam(denna hade nog kunnat hamna högre upp på listan om jag fått tag i riktiga vid fler tillfällen)
5. Lorazepam

Kan ännu en gång tillägga att bensodiazepiner inte alls är min drug of choice, jag tar det i små doser i medicinskt syfte. Jag finner inget som helst nöje i att överdosera och bete mig som en idiot, och jag orkar heller inte umgås med folk som är tvärbenzade. Men tycker att alla borde få stoppa i sig exakt vad dom vill och är beredda att ta konsekvenserna av
2016-03-04, 12:34
Medlem
eddiepeddies avatar
Halcion & Flunitrazepam helt klart.
Sen är min favorit svenska Xanor stavar.
3st såna gör mig alltid skön. Oavsett om jag ätit massa Ksalol innan.
2016-03-04, 14:59
Medlem
SnowInformers avatar
På första plats zopiklon och efter det så kommer nog aprazolam eller stesolid. Svårt att bestäm mig. Sen får man ju en euforisk känsla av benso om man har ångest och den släpper.
2016-03-04, 16:50
Medlem
På egen hand ingen, med alkohol säger jag Alpra.
2016-03-04, 18:07
Medlem
Jag får ingen eufori av någon benzo.
2016-03-05, 05:52
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xpll
Jag får ingen eufori av någon benzo.

Då ska du testa Halcion 0,125mg.
Max två aåna och lovar dig att du får stark effekt!
2016-03-05, 22:59
Medlem
Temesta och Imovane skapar eufori hos mig (Även Zolpidem men den gillar jag inte). Dom andra som Xanor, Stesolid, Sobril, etc, tar bara bort ångest (Vilket kan uppfattas som eufori på sitt sätt) utan att ge eufori av sig självt.
2016-09-25, 09:44
Medlem
KringExs avatar
Jag fick en euforisk känsla när jag tog Iktorivil imorse. Känns skönt i hela kroppen, vill bara ligga i sängen och mysa
2016-09-26, 09:48
Bannlyst
FM1 ingen tävlan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in