Den enda euforin jag nånsin upplevt på benzo öht är när jag har haft extrem ångest och då tagit exempelvis klonazepam sublingualt och bara känner hur det jobbiga rinner av mig efter en stund.
Har testat de flesta och just klonazepam är min favorit när det kommer till ångest. Har testat de flesta vanligare benzosorterna.
Alpra som är de flestas favorit är inget för mig, tycker det är ett skumt påslag helt utan flum. Jag blir bara typ sur av dom och sitter tyst i ett hörn för mig själv.
Diazepam är inte fy skam, mycket tack vare den långa halveringstiden så dom är förhållandevis lätta att sluta med efter en längre tids användning.
Just nu håller jag på och vänstrar lite med nitrazepam, har käkat dom i nån månad men kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker. Ett par gånger har dom funkat skitbra men för det mesta inte alls. Och det är svenska från apoteket allihop så ingen generika från nån skum webshop i serbien
Men om jag ska göra en lista då:
1. Klonazepam
2. Triazolam
3. Diazepam
4. Flunitrazepam(denna hade nog kunnat hamna högre upp på listan om jag fått tag i riktiga vid fler tillfällen)
5. Lorazepam
Kan ännu en gång tillägga att bensodiazepiner inte alls är min drug of choice, jag tar det i små doser i medicinskt syfte. Jag finner inget som helst nöje i att överdosera och bete mig som en idiot, och jag orkar heller inte umgås med folk som är tvärbenzade. Men tycker att alla borde få stoppa i sig exakt vad dom vill och är beredda att ta konsekvenserna av