Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-02-22, 20:53
Medlem
-Mystics avatar
Nu är det dags igen! Live i Nevada:

https://www.youtube.com/watch?v=1IqfRbjcpDY

Hoppas på ännu en klassiker som "TURN THE LIGHT OFF"
2016-02-22, 20:56
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Det är Nevada imorgon va? Känns inte alls hypat. :/
Nej, inte så hypat. Personligen skulle jag vilja se att Trump överträffar förväntningarna, för en gångs skull. Att han når över 40% för första gången skulle vara en fantastisk grej att ta med sig mot supertisdagen.
2016-02-22, 20:57
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Nu är det dags igen! Live i Nevada:

https://www.youtube.com/watch?v=1IqfRbjcpDY

Hoppas på ännu en klassiker som "TURN THE LIGHT OFF"
Tyvärr är det hans son som talar, inte Trump själv. Han stannade i Las Vegas och kör ett stort möte där vid 4 i natt.
2016-02-22, 20:59
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Tyvärr är det hans son som talar, inte Trump själv. Han stannade i Las Vegas och kör ett stort möte där vid 4 i natt.

Ah fan, trodde han värmde upp publiken, får bli en uppersittarnatt.
2016-02-22, 21:00
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:

Ojdå, vilken besvikelse, jag som sett fram emot talet i flera timmar.
2016-02-22, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Han hade nån släkting som var alkis, kommer inte ihåg om det var hans äldre bror eller en farbror.

Vill minnas att det var en farbror. Historien gick någonting i stil med att farbror gillade egentligen inte whiskey något vidare men tvingade i sig det titt som tätt då det förväntades i de sociala kretsar han verkade i. Med åren så började han gilla whiskeyn så pass mycket att den ädla drycken till sist tog hans liv..

Så vitt jag vet så har han endast nämnt den här historien vid ett tillfälle under kampanjen och då i en TV-studio som ett utvecklat svar på varför han själv aldrig druckit. Jag skulle tro att det stannar där..

Dels för att det möjligen till och med för en personlighet som The Donald smärtar att prata om en sån sak stup i ett men framförallt så bedöms antagligen inte publiken på hans gigantiska möten vara vidare mottagliga för den sortens tänkvärda alster framförda i moll. Där ska det vara high energy rakt igenom och så fort publiken börjar såsa till en vild rallarsving mot något misshagligt fenomen..
2016-02-22, 21:19
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:

Streamas den?
2016-02-22, 21:27
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Streamas den?
Right Side streamar allt:

https://www.youtube.com/user/rightsideradio/videos?flow=grid&view=2
2016-02-22, 21:28
Medlem
Citat:

Don Jr. är dock skitduktig, även fast han aldrig gjort detta förut.
2016-02-22, 21:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av H4XXM4N1337
Don Jr. är dock skitduktig, även fast han aldrig gjort detta förut.

Första gången jag hörde honom. Fy satan så duktig killen va! Han pratade mycket om hans intresse för jakt och fiske...det lär gå hem hos många amerikaner!
2016-02-22, 21:38
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grim-reaper
Första gången jag hörde honom. Fy satan så duktig killen va! Han pratade mycket om hans intresse för jakt och fiske...det lär gå hem hos många amerikaner!

Tyckte han var imponerande tråkig.

Är han adopterad?
2016-02-22, 22:14
Medlem
Oj då Cruz sparkar Rick Tyler mannen bakom alla Cruzs lögner. Väldigt bra för Trump lär inte bli hårt tryck från Cruzs sida på Trump nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in