2016-02-22, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Du är tvärsäker på att jag har fel. Ok.

Det kan vara så att staten spelar en central roll i övergreppen mot sina egna medborgare. Det kan vara så att staten utför experiment mot sina egna medborgare mot deras vilja med hjälp av elektroniska vapen och annan nutida avancerad minimal teknik (eller så hänvisar staten till experimentering trots att det i verkligheten finns andra motiv). Visa mig vilka lagar som kan sätta stopp för denna typ av övergrepp, speciellt om det är staten själv som ligger bakom dem (tillsammans med andra aktörer).

Dessutom kan det handla om ett brott som flera stater tillsammans deltar i. Olika länder kan ha olika lagstiftning. Önskar det räckte med att hänvisa till de mänskliga rättigheterna för att myndigheter/institutioner/stater skulle reagera och ta människors vädjanden på allvar vilket de inte gör i dagsläget. Nåja, allt har sin tid.

Det madtop skriver ska bli intressant att se dina svar på.

Det är ju som i de flesta Demokratier att stat och rättskipning är skillnda åt, det skulle bli ett jävla liv om det görs försök med ministerstyre.

Den borde alla TI komma fram med en tydlig bild varför Ni blivit utvalda.

Vi diskuterar ett brott som ingen vet vad det är, vilka det är som drabbas, vilka metoder som används, hur övervakningen går till, vilka som betalar, vilka som har detta som arbete ja listan kan göras lång men borde det inte vara bättre att välja den enklaste och mest troliga lösningen på GS problemet.
Citera
2016-02-22, 21:18
Medlem
madtops avatar
Citat:
Nja.

Jag efterfrågade lagar som kan sätta stopp för statlig experimentering mot sina egna medborgare - mot deras vilja - med hjälp av elektroniska vapen och annan nutida avancerad minimal teknik. Efterfrågar därtill en etisk debatt kring den trådlösa teknikens baksidor, inte minst hur elektromagnetiska spektrum kan användas för att sätta människor i ett modern osynligt koncentrationsläger.

Vidare är det ok om du har svårt för begreppet "mind control" eller faktumet att det existerar "skalärvågor".

Lagarna gäller självklart alla - oavsett om det är du eller en statstjänsteman som utför brottet.

Ligger inte problemet snarast i att juridisk bevisa att det förekommit ett brott? Att länka till diverse YT-klipp duger liksom inte i en domstol. Och man hamnar nog i en rejäl juridisk uppförsbacke om man börjar yra om okänd teknik som vilket expertvittne som helst skulle avfärda som trams.
Citera
2016-02-22, 21:37
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Nja.

Jag efterfrågade lagar som kan sätta stopp för statlig experimentering mot sina egna medborgare - mot deras vilja - med hjälp av elektroniska vapen och annan nutida avancerad minimal teknik.

Innan reglerande lagar kan skrivas för det området, så måste man först hitta indikationer och bevis på att sådant förekommer. Där är vi inte än eftersom ingen TI som jag någonsin pratat med varit intresserad av att pejla de vågor de säger sig vara torterade med.

Citat:
Efterfrågar därtill en etisk debatt kring den trådlösa teknikens baksidor, inte minst hur elektromagnetiska spektrum kan användas för att sätta människor i ett modern osynligt koncentrationsläger.

Där behöver vi först en teknisk debatt, där någon insatt förklarar hur detta e-spektrum kan fungera för det syfte du beskriver här, samt hur det kan implementeras rent tekniskt.

2067 inlägg i tråden och än så länge har vi bara påståenden.
Utredningen fortsätter...
Citera
2016-02-23, 22:01
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Innan reglerande lagar kan skrivas för det området, så måste man först hitta indikationer och bevis på att sådant förekommer. Där är vi inte än eftersom ingen TI som jag någonsin pratat med varit intresserad av att pejla de vågor de säger sig vara torterade med.

Där behöver vi först en teknisk debatt, där någon insatt förklarar hur detta e-spektrum kan fungera för det syfte du beskriver här, samt hur det kan implementeras rent tekniskt.

2067 inlägg i tråden och än så länge har vi bara påståenden.
Utredningen fortsätter...

Jag är rätt säker på att vi aldrig kommer att komma längre än påståenden, knarksvamel och ett och annat troll.

Det enda jag finner gemensamt mellan de flesta som påstår sig vara TI är en vild fantasi, för mycket sci-fi, narcisism och en stark teknofobi.
Citera
2016-02-23, 22:59
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Kan bemöta följande som du skrev lite snabbt:

"Det senaste är att du anklagar en massa svensktalande forumdeltagare för att vara gang stalkers. Dessa forumdeltagare har du dessutom själv sökt kontakt med för inte fan skapades flashback i syfte att locka dig i en fälla."

Det är på tiden att dessa stalkers pekas ut. Folk som skriver på flashback som samtidigt ägnar sig åt GS och som har varit medlemmar mycket längre än mig eller andra TI's är inte här för att locka mig (eller de andra) personligen i någon fälla. Min gissning angående detta är att många av de stalkers som ingår i dessa nätverk medverkar i GS mot flera olika TI's och blir underrättade om att det har anlänt en ny TI på forumet och då tar de sig an uppgiften att delta i trakasserier gentemot denna person.

Sedan undrar jag vad du själv led/lider av när du tidigare satt och hittade på en mängd olika historier om att du skulle vara utsatt för GS som du postade här i tråden? Om du nu hävdar att jag skulle lida av masochism, självskadebeteende, napolionkomplex m.m. - vad skulle du hävda att du själv lider av?

Tänkte jag skulle ta igen det jag missat men stannade här.

Jag vill bara fråga, det ligger ingen illvilja eller värdering i mina ord, några saker.

Är du rädd att presentera konkreta bevis då du vet att inga sådana finns och genom att vi synar din bluff så tvingas du ut ur offerrollen?
Du verkar ganska hemtam i rollen som TI och skulle detta tas ifrån dig, lögn eller inte, vem är du då, känner du ens dig själv utanför rollen som TI eller har du begränsat dig själv så mot att du har kommit att reducera såväl fysiskt utrymme som den egna personligheten?

Jag känner inte dig men jag vet att vissa människor inte drar sig för att ljuga, sen säger jag inte att det är ett medvetet val i alla lägen men just nu tror jag att du är rädd att förlora uppmärksamhet och identitet.
Det finns de som kontinuerligt ljuger om graviditeter, partners eller upplevelser (fysiska som psykiska) för att det genererar medkänsla och sympatier.

Är detta fallet så är det inga fel men kanske dags att börja tänka på att LEVA istället för att bara överleva.
Jag får bara känslan av att detta kan vara en fantasivärld och sånt händer, hjärnan hittar på de mest underliga saker för att skydda sig själv, men det är kanske en idé att ta ett steg tillbaka från FB och fundera på vem du är EGENTLIGEN, bakom TI-skalet och hur du vill leva ditt liv.
Flytta till Spanien och hålla på med hästar, bo i Peru och vandra eller vad som helst men kanske koömma bort lite, från dina sk stalkers såväl som vardagen och försöka leva friare någon annanstans på en plats där du kan vara DU, inte bara RosaLotus-TI.
Citera
2016-02-24, 01:10
Medlem
Harfagers avatar
Uppdatering nu ; Hittar flera kopplingar med de personer jag träffat (sinsemellan) och ytterligare en koppling till palmemordet, jag fick på tidigt 90-tal (om jag inte minns fel på årtal, men borde varit då eller sent 80-tal). Historik: Träffade via en bekant en man och skulle göra lite elektronikaffärer, ser nu i en annan tråd att de har länkat till han som inblandad med KGB och aktörer i palmemordet...Han skulle haft hand om KGBs nätverk i Sverige bland vissa så....Ett yttrande jag hörde på en buss tänkte jag var för att snurra upp mig men de kanske var sant om det inte var svenska som jag trodde ...?

Ja ja det blir nog bra detta ... Hade fö en punktering till nu ....

Tillägger ; vanlig hemelektronik , givet så slog mig tanken att elektronik och Sovjet kanske inte är så bra men det var vanlig hemelektronik man kan köpa var som helst det gällde.
Senast redigerad av Harfager 2016-02-24 kl. 01:49.
Citera
2016-02-24, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Uppdatering nu ; Hittar flera kopplingar med de personer jag träffat (sinsemellan) och ytterligare en koppling till palmemordet, jag fick på tidigt 90-tal (om jag inte minns fel på årtal, men borde varit då eller sent 80-tal). Historik: Träffade via en bekant en man och skulle göra lite elektronikaffärer, ser nu i en annan tråd att de har länkat till han som inblandad med KGB och aktörer i palmemordet...Han skulle haft hand om KGBs nätverk i Sverige bland vissa så....Ett yttrande jag hörde på en buss tänkte jag var för att snurra upp mig men de kanske var sant om det inte var svenska som jag trodde ...?

Tillägger ; vanlig hemelektronik , givet så slog mig tanken att elektronik och Sovjet kanske inte är så bra men det var vanlig hemelektronik man kan köpa var som helst det gällde.

Vad är kopplingen till palmemordet?

Vem har länkat vem som inblandad med KGB?

Vilket yttrande har du hört på en buss?

Väldigt svårläst inlägg. Försök strukturera det du skriver så att andra kan förstå.
Citera
2016-02-24, 03:58
Medlem
Harfagers avatar
Citat:

Vad jag menar med detta och tidigare inlägg med frågor om de varit med om något som de inte tänkte på då så kan det varit någon som de träffat på på någon krog helt kort etc som kan vara upptakten till förföljandet och sedan personliga motiv för följarna som tex den där kaxige mannen ska vi sätta åt eller den där kvinnan vill vi se naken etc etc

Blev förvånad då jag nu såg namnet och att han påstods skulle varit med KGB , såg en artikel på 90-talet i en tidning ( vet ej om det var expressen) där han skulle vara försvunnen och har för mig att det vinklades åt att det var KGB som varit med i det ?

Satt på en buss och en man som jag kände igen som en "dåre " (" " då jag sett denne för många gånger på olika ställen) säga något att någon trott att jag var Ryss ( lite omskrivet här).... Jag tänkte att med personnummer etc så kan inte Svensk polis trott det.... men kanske inte svenskt. Träffade en annan person som sade sig jobbat bakom järnridån på en pub och jag som träffat många då med olika udda uttalanden ställde en mot fråga som fick denne att tystna

Förövrigt med trakasserierna så kan det varit så att man satte igång strul mot mig, bad sedan kling och klang kolla lite smått medans huvud gruppen smög runt och utförde provokationerna utan att kling och klang fattade något men såg upp till dessa och trodde inte att de kunde göra fel. En hel del tyder på detta = många lurade...
Senast redigerad av Harfager 2016-02-24 kl. 04:31.
Citera
2016-02-24, 09:13
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theKGS
Vad är kopplingen till palmemordet?

Vem har länkat vem som inblandad med KGB?

Vilket yttrande har du hört på en buss?

Väldigt svårläst inlägg. Försök strukturera det du skriver så att andra kan förstå.

Det är ingen idé att ställa frågor till Harfager då han endast försöker att smita undan så fort man genuint försöker ge honom en chans.

Allt han kan komma med är påståenden och pixlade bilder, det är egentligen synd att de som påstår sig vara TI i denna tråd inte alltid är genuina utan antingen så ljuger de eller så är de rakt av okunniga och inte kritiska mot vad de tror att de hör eller ser.

Utan de förvandlar vinden som blåser ner i ventilationen till drönarrobbotar som flyger flera mil över deras hem, ungdomar i munkjackor förvandlar de till GS och bloggkändisar och andra småkändisar som blir intervjuade i TV förvandlar de i sina sinnen till stalkers.

Det finns en stark grund att stå på om man utgår från att de som påstår sig vara TI lider av narcisism då de tror att allt cirkulerar kring dem själva.

Nu säger jag inte att det inte finns en chans att det finns en riktig GS där ute med riktiga TI men den riktiga GS är inte organiserad av staten och föräldrar och en rad av andra medborgare utan i sådana fall av grannar som antingen avskyr individen eller som misstänker att denne sysslar med någonting olagligt osv.
Citera
2016-02-24, 14:51
Medlem
Citat:
Vad jag menar med detta och tidigare inlägg med frågor om de varit med om något som de inte tänkte på då så kan det varit någon som de träffat på på någon krog helt kort etc som kan vara upptakten till förföljandet och sedan personliga motiv för följarna som tex den där kaxige mannen ska vi sätta åt eller den där kvinnan vill vi se naken etc etc

Blev förvånad då jag nu såg namnet och att han påstods skulle varit med KGB , såg en artikel på 90-talet i en tidning ( vet ej om det var expressen) där han skulle vara försvunnen och har för mig att det vinklades åt att det var KGB som varit med i det ?

Satt på en buss och en man som jag kände igen som en "dåre " (" " då jag sett denne för många gånger på olika ställen) säga något att någon trott att jag var Ryss ( lite omskrivet här).... Jag tänkte att med personnummer etc så kan inte Svensk polis trott det.... men kanske inte svenskt. Träffade en annan person som sade sig jobbat bakom järnridån på en pub och jag som träffat många då med olika udda uttalanden ställde en mot fråga som fick denne att tystna

Förövrigt med trakasserierna så kan det varit så att man satte igång strul mot mig, bad sedan kling och klang kolla lite smått medans huvud gruppen smög runt och utförde provokationerna utan att kling och klang fattade något men såg upp till dessa och trodde inte att de kunde göra fel. En hel del tyder på detta = många lurade...

Harfager !!!!!!!!!!

Jag måste säga att mitt liv är ett stort jasså, jämfört med dig. Du springer på krogen titt som tätt, får hintar och har sådan inblick och vetskap att du känner igen när KGB är inblandade. De har försökt värva dig till KGB de har också fått Polisen att spana på dig.

Sen detta med Palme mordet det är unikt att du även finns med där och dina stalker testar Palmespåret sådär 30 år efteråt.

Detta är bara några händelser i ditt liv, det måste finnas massor mer att ösa ur, varför inte använda din blogg, jag följer den men det är inte något vidare vad det gäller uppdateringar.
Citera
2016-02-24, 15:18
Medlem
Harfagers avatar
Man tvingas ju svara då folk vantolkar precis allt som tex i mina sista inlägg så har jag nämnt en kort episod i mitt liv som måste vara på sent 80-tal ( då jag hittade nu i natt en artikel från 1989, så hade jag fel med tidigt 90-tal) där jag mötte en bekants bekant som jag nu ser blir omnämnd (utav Ryska dissidenter ) med att ha haft kontakter med KGB.
Detta vantolkas här till att KGB försökt värva mig , vilket inte stämmer , vore det någon gång jag gick till polisen så vore det om Sovjet försökt värva mig.

Om de som vinklare här, läser lite om tex tobakshandlaren denne köper snus hos, eller bilhandlaren eller läkaren denne går till så kan nog de flesta hitta någon som haft udda kontakter eller historia så förstora inte allt och det fel.
Senast redigerad av Harfager 2016-02-24 kl. 15:23.
Citera
2016-03-02, 20:55
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Vi vet redan idag var transhumanism är då det endast är en bred term för ideologin att arbeta sig runt och arbeta bort sjukdomar och handikapp i form av proteser som hjälper dig att leva ett normalt liv (som ett av många exempel).

Apropå transhumanism.

Magnus Olsson attackeras av DEW-vapen, lanserar World Coalition Against Covert Harassment (WorldCACH) mot en transhumanistagenda baserad på direktenergivapen och andra neurologiska avancerade teknologier (inklusive HAARP och nanoteknologier) för att ändra morfologin, DNA, och sättet som den mänskliga hjärnan och sinnet opererar. Läs artikel nedan och se videointervju (länkar längst ned):

"Magnus Olsson survives massive DEW attack, launches World Coalition against AI-CIA-NSA DEW transhumanist agenda, shows how 6 million+ Europeans are entrained into HAARP supercomputers, 80% of humanity have chemtrails implants

In a NewsInsideOut.com interview from Spain with Alfred Lambremont Webre, Magnus Olsson, director and founder of EUCACH, describes the launch of the World Coalition Against Covert Harassment (WorldCACH) against a Transhumanist Agenda based on directed energy weapons and other neural advanced technologies (including HAARP and nanotechnologies) for altering the morphology, DNA, and operation of the human brain and mind.

This Transhumanist Agenda is under the operational control of Artificial Intelligence, the Central Intelligence Agency (CIA), the National Security Agency (NSA) and, according to Magnus Olsson as of two years ago had already fully entrained a pilot program of 6 million individuals in Europe and others in the United States into banks of supercomputers programmed via HAARP and run via remote mind and personality entrainment.

DEW attack against Magnus Olsson – Hospital scene
In his interview, Magnus Olsson describes a harrowing episode during the weekend of 27-28, 2016 when he was targeted by remote neural weapons and nearly died, saved by intensive care of 12 physicians in a local hospital in Spain. The attending physicians were at first puzzled as Magnus Olsson’s symptoms were contraindicated by standard medical tests, which shown normal body functioning.
After WorldCACH Vice President Gary Owen and others explained to the physicians that Magnus Olsson was under attack by remote neural directed energy weapons and showed them a number of Magnus websites, the physician team was able to take more effective measures to save Magnus life as they now understood a more advanced medical paradigm for healing.

World Coalition against Covert Harassment (WorldCACH)
In his interview, Magnus Olsson describes the launching of the World Coalition against Covert Harassment (WorldCACH) initially in numerous nations including India, Spain, Sweden, Belgium , USA, Canada, Poland, and UK. Magnus Olsson indicated that a number of prominent whistleblowers who have brought to public light this covert agenda that the CIA, NSA, and other intelligence, corporate, and other organizations are carrying out, including William Binney and others former NSA, MI5 and MI6 personnel who are familiar with the technology, methods and aims of the Transhumanist Agenda and have turned against it, are joining World CACH efforts as well.

Goals, Legislation, War Crimes Tribunal
In his interview, Magnus Olsson indicated that the goals, mission and activities of the World Coalition against Covert Harassment (WorldCACH) including providing education, medical and legal assistance to individuals in each country that have been targeted by the Transhumanist Agenda.

WorldCACH also plans to promote the adoption and enforcement Legislation banning the use of these directed energy weapons and advanced remote neural technologies at the international, national, and local levels. Members of the group have already developed a Model Statute banning Transhumanist, Artificial Intelligence, DEW, and remote neural weapons that can be adapted at the international, national and local level.[1]

Magnus Olsson indicated that WorldCACH plans the establishment of a War Crimes Tribunal to prosecute war crimes and crimes against humanity carried out by individuals and organizations against the human population in the course of attempting the Transhumanist Agenda.

WorldCACH Support Platform and Website
Magnus Olsson indicated that the WorldCACH Support Platform and Website is now under construction and would be operational later in the Spring. Mr. Gary Owen, who has been responsible for website construction for major corporations such as Coca Cola in his business career, has now joined World CACH as Vice President to assist the organization achieve its program."

Länk: https://newsinsideout.com/2016/03/2893/

Direktlänk till intervju mellan Alfred Webre och Magnus Olsson här: https://www.youtube.com/watch?v=LbG_0gUntdk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in