2016-02-18, 21:16
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Jag vill inte göra dig besviken men bara i denna tråd så har vi tre varianter på brev som ska vara skickade, 2 st av dessa från Kina och ett från Harfager.

Samtliga har landat i samma svar som du ger, att man inte vet vilket svar man fått.

Generellt verkar det vara minst sagt svårt att få ett svar från regeringar, FN, etc. Exempelvis skriver Soleilmavis Liu i den nämnda boken att hon har skickat ett otroligt stort antal brev men dessvärre mycket sällan fått svar. Positivt var dock att svarsfrekvensen för henne trots allt ökade en aning.

Citat:
Att en Kines skriver till USA;s president för att han ska starta en utredning om bla voice to scull förstår jag inte alls.

Men du får gärna förklara,

Skälet till att Soleilmavis Liu skriver brev till USA:s president är att hon håller USA som huvudansvarig för de attacker hon utsätts för; under märkliga omständigheter hamnade hon på den amerikanska ambassaden i Hongkong:

"When I was in Hong Kong in April 2002, my brain was controlled by voice-to-skull and remote electromagnetic mind control technologies, and I was taken into the US Embassy in Hong Kong. (Details of the story can be read from my book: Twelve Years in the Grave.)"

Det hela förklaras mer utförligt i hennes intressanta bok. En sorglig men vacker bok om det som inte bara kineser utsätts för utan även svenskar. Väl värd att läsa.
Citera
2016-02-19, 03:55
Medlem
Gang stalking.. Jag är utsatt av detta fenomen får för tillfället bara sova 2 timmar per natt förstår inte varför någon vill skada mig på detta vis.. Jag kan spåra tillbaka min Stalking i drygt 7 års tid men tog fart när jag fyllde 25 då började dem hålla mig vaken och jag får inte sova på nätterna.. Jag har ätit sömn tabletter det första halvåret detta inträffade. Men inom kort slutade dessa göra någon verkan då jag fick de svagaste sömn tabletterna som fanns på apoteket utskrivet. Läkaren jag träffade som skrev ut tabletterna åt mig rekommendera mig att ta något starkt för min grova ångest som jag dragit ihop nån historia om för att få tabletterna utskrivet.

Jag ville ha starkare sömn tabletter men det fanns inte på kartan.. Som han svarade mig var att jag kan bli beroende av dessa men erbjöd mig tabletter som benzo vilket är 10 gånger mer beroende framkallande och farligare än starkare sömntabletter.. Jag svarade nej och har fått fortsätta denna tortyr..

Mina föräldrar är med på detta och de flesta av människorna som är runt omkring mig. Jag förstår att dem får bara veta delar av vad dem ska göra för att från alla håll och kanter psyka ur mig totalt. Igår fick jag nog och konfronterade min mamma än en gång om detta och hon spelar bara dum och frågar vad det är för fel på mig.. Jag visar FB tråden om detta och hon säger att hon vet om allt det här och att jag svamlar..

Jag bröt ihop och somnade gråtandes på deras soffa... Jag har ett arbete och jobbar ofta över 8 timmar per dag så det här sliter verkligen ut på mig.. Jag går ner i vikt och får ont i kroppen min leder värker och ens humör är så lågt det bara kan bli.. Jag hyr rum för tillfället med delat kök och toalett.. Dessa personer är med på detta och mobbar mig varje dag jag går utanför dörren..

I rummet håller dem på med dessa elektroniska vapen och får saker att knäppa och göra ljud i rummet mitt och bankar på väggar för att hålla mig vaken.. Förstår inte hur jag ska få detta att sluta..
Citera
2016-02-19, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TargetIndividual
Gang stalking.. Jag är utsatt av detta fenomen får för tillfället bara sova 2 timmar per natt förstår inte varför någon vill skada mig på detta vis.. Jag kan spåra tillbaka min Stalking i drygt 7 års tid men tog fart när jag fyllde 25 då började dem hålla mig vaken och jag får inte sova på nätterna.. Jag har ätit sömn tabletter det första halvåret detta inträffade. Men inom kort slutade dessa göra någon verkan då jag fick de svagaste sömn tabletterna som fanns på apoteket utskrivet. Läkaren jag träffade som skrev ut tabletterna åt mig rekommendera mig att ta något starkt för min grova ångest som jag dragit ihop nån historia om för att få tabletterna utskrivet.

Jag ville ha starkare sömn tabletter men det fanns inte på kartan.. Som han svarade mig var att jag kan bli beroende av dessa men erbjöd mig tabletter som benzo vilket är 10 gånger mer beroende framkallande och farligare än starkare sömntabletter.. Jag svarade nej och har fått fortsätta denna tortyr..

Mina föräldrar är med på detta och de flesta av människorna som är runt omkring mig. Jag förstår att dem får bara veta delar av vad dem ska göra för att från alla håll och kanter psyka ur mig totalt. Igår fick jag nog och konfronterade min mamma än en gång om detta och hon spelar bara dum och frågar vad det är för fel på mig.. Jag visar FB tråden om detta och hon säger att hon vet om allt det här och att jag svamlar..

Jag bröt ihop och somnade gråtandes på deras soffa... Jag har ett arbete och jobbar ofta över 8 timmar per dag så det här sliter verkligen ut på mig.. Jag går ner i vikt och får ont i kroppen min leder värker och ens humör är så lågt det bara kan bli.. Jag hyr rum för tillfället med delat kök och toalett.. Dessa personer är med på detta och mobbar mig varje dag jag går utanför dörren..

I rummet håller dem på med dessa elektroniska vapen och får saker att knäppa och göra ljud i rummet mitt och bankar på väggar för att hålla mig vaken.. Förstår inte hur jag ska få detta att sluta..

Tack då har vi en historia till utan något bevis förutom berättarens version.

Kan du plocka fram lite fakta/bevis på det du skriver.
Citera
2016-02-19, 12:58
Medlem
Harfagers avatar
Citat:

Minns du någon händelse i anslutning till då det startade ?

Något uttalande möjligen av politisk karaktär ? Något slagsmål, bråk ? Någon utredning du varit med om eller i utkanten av? Har sätt något som du tänker du inte bryr dig om , tex någon i en prekär situation som skulle kunna skada vederbörande du såg ?

Du vet att om de väcker dig och du bara håller det inne så ser ju folk att något är fel , dels med utmattningen plus dina tankar om varför de håller på och kan håll aögonen på dig som du säger din familj etc.

Mitt råd är att ta en bra inspelare , utan brusreducering mm och spela in detta som väcker dig. Kanske du blivit överkänslig eller ligger och lyssnar efter ljud då du vet att om de sätter igång så väcker det dig.

Förövrigt så är Melatonin bra men bra att ha lite koll på om de är vegetariska kapslar eller inte . Dessa går bra att kombinera med andra insomningstabletter
(FB) Melatonin (sammanfogad tråd // Mod)
Citera
2016-02-19, 13:12
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
"When I was in Hong Kong in April 2002, my brain was controlled by voice-to-skull and remote electromagnetic mind control technologies, and I was taken into the US Embassy in Hong Kong. (Details of the story can be read from my book: Twelve Years in the Grave.)"

Det hela förklaras mer utförligt i hennes intressanta bok. En sorglig men vacker bok om det som inte bara kineser utsätts för utan även svenskar. Väl värd att läsa.

och där kom det.

Vill man veta mer så måste man köpa hennes bok.

Där har du svaret till varför hennes fall inte kommer att nå rättvisan.
Vill man få till en polisutredning så måste man GE bevisen till Polisen. Det går inte att sälja bevisen till dem. Polisen undersöker bifogade bevis/vittnesförhör, de köper dem inte.
Citera
2016-02-19, 19:58
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
och där kom det.

Vill man veta mer så måste man köpa hennes bok.

Ingen tvingar dig att köpa hennes bok. På hennes sida Peacepink finns mycket information. Genom att läsa exempelvis följande länk så får du veta lite mer (detta utan att behöva öppna din kära plånbok):

http://peacepink.ning.com/profiles/blogs/kidnapped-by-mind-control?id=2351430%3ABlogPost%3A127727&page=1#comm ents

Värt att nämnas i sammanhanget är att hon inte har kunnat jobba sedan år 2002 p.g.a. övergreppen och tortyren så något lyxliv lever hon knappast. Hon bad t.ex. medlemmar på hennes sida om ekonomiskt stöd och lån för att kunna trycka boken.

Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Där har du svaret till varför hennes fall inte kommer att nå rättvisan.
Vill man få till en polisutredning så måste man GE bevisen till Polisen. Det går inte att sälja bevisen till dem. Polisen undersöker bifogade bevis/vittnesförhör, de köper dem inte.

Det kanske största problemet är att det saknas lagar - även om det låter märkligt - som förbjuder användning av elektroniska vapen och tortyr (dock borde det finnas någon lag som man ändock kan tillämpa med tanke på vilket fruktanvärt brott det handlar om).
Hon har skickat brev bl.a. till sin regering och olika departement med en önskan om att väcka åtal - utan resultat.

http://peacepink.ning.com/profiles/blogs/soleilmavis-case-summary-on-mind-control-torture-and-abuse
Senast redigerad av FreedomDeep 2016-02-19 kl. 20:08.
Citera
2016-02-20, 11:47
Medlem
Citat:
Jag har ett arbete och jobbar ofta över 8 timmar per dag så det här sliter verkligen ut på mig.. Jag går ner i vikt och får ont i kroppen min leder värker och ens humör är så lågt det bara kan bli.. Jag hyr rum för tillfället med delat kök och toalett.. Dessa personer är med på detta och mobbar mig varje dag jag går utanför dörren.
Det förklarar saken! Testa sjukskriv dig och vila. Våga säga nej till jobbet och jobba endast de timmar du är kontrakterad till så ska du nog se att det blir bättre. Folk som är känsliga för sådant kan lätt få en psykos av stress.
Citera
2016-02-21, 23:14
Medlem
madtops avatar
Citat:
tog fart när jag fyllde 25 då

Läkaren jag träffade som skrev ut tabletterna åt mig

erbjöd mig tabletter som benzo

Mina föräldrar är med på detta och de flesta av människorna som är runt omkring mig.

konfronterade min mamma än en gång om detta och hon spelar bara dum

Jag går ner i vikt och får ont i kroppen min leder värker och ens humör är så lågt det bara kan bli..

Dessa personer är med på detta och mobbar mig varje dag

elektroniska vapen

Normalt när man försöker lösa problem så börjar man med den troligaste orsaken. Det är lite som när oljelampan börjar lysa på bilen - den första tanken borde vara att kolla oljenivån innan man börjar oroa sig över om bilen är besatt av aliens.

Vad har du gjort för att utesluta andra orsaker till dina problem? Varför anser du det troligare att dina föräldrar gang-stalkar dig än att du helt enkelt är psykotiskt?
Citera
2016-02-22, 12:47
Medlem
Citat:
Ingen tvingar dig att köpa hennes bok. På hennes sida Peacepink finns mycket information. Genom att läsa exempelvis följande länk så får du veta lite mer (detta utan att behöva öppna din kära plånbok):

http://peacepink.ning.com/profiles/blogs/kidnapped-by-mind-control?id=2351430%3ABlogPost%3A127727&page=1#comm ents

Värt att nämnas i sammanhanget är att hon inte har kunnat jobba sedan år 2002 p.g.a. övergreppen och tortyren så något lyxliv lever hon knappast. Hon bad t.ex. medlemmar på hennes sida om ekonomiskt stöd och lån för att kunna trycka boken.

Det kanske största problemet är att det saknas lagar - även om det låter märkligt - som förbjuder användning av elektroniska vapen och tortyr (dock borde det finnas någon lag som man ändock kan tillämpa med tanke på vilket fruktanvärt brott det handlar om).
Hon har skickat brev bl.a. till sin regering och olika departement med en önskan om att väcka åtal - utan resultat.

http://peacepink.ning.com/profiles/blogs/soleilmavis-case-summary-on-mind-control-torture-and-abuse

Jag fattar inte att man kan uttrycka sig så tvärsäkert och ha fel.

Vi tar dina tre påståenden

1. Det finns inga lagar för tortyr
- Jo det är klart att det finns men i domar uttrycker man sig ex på ett tortyrliknande sätt utsatte förövaren offret för brutal mihandel både fysiskt som psykisk exemeplvis har NN osv.

2.Det finns inga lagar mot elektroniska vapen
- Visst gör det det, du får inte använda El-pistol hur som helst. Men jag har en känsla att du avser betydligt mer avancerade vapen, och det hade lagstiftan inom ramen för vad som utgör ett brott. Tyvärr kan vi inte skicka till KTH och fråga för vi har aldrig sett dessa vapen.

3 Jättebra att ho ska gå till Polisen för då får hon tillfälle att presentera allt som påstås.
Man får dock vara beredda på att Polisen kommer att ställa kritiska frågor, men det är normalt.

Så du kan va lugn vad det gäller det rättsligs men mer orolig vad det gäller Polisanmälan, rapportera gärna hur det gått.
Citera
2016-02-22, 17:27
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Jag fattar inte att man kan uttrycka sig så tvärsäkert och ha fel.

Vi tar dina tre påståenden

1. Det finns inga lagar för tortyr
- Jo det är klart att det finns men i domar uttrycker man sig ex på ett tortyrliknande sätt utsatte förövaren offret för brutal mihandel både fysiskt som psykisk exemeplvis har NN osv.

2.Det finns inga lagar mot elektroniska vapen
- Visst gör det det, du får inte använda El-pistol hur som helst. Men jag har en känsla att du avser betydligt mer avancerade vapen, och det hade lagstiftan inom ramen för vad som utgör ett brott. Tyvärr kan vi inte skicka till KTH och fråga för vi har aldrig sett dessa vapen.

3 Jättebra att ho ska gå till Polisen för då får hon tillfälle att presentera allt som påstås.
Man får dock vara beredda på att Polisen kommer att ställa kritiska frågor, men det är normalt.

Så du kan va lugn vad det gäller det rättsligs men mer orolig vad det gäller Polisanmälan, rapportera gärna hur det gått.

Du är tvärsäker på att jag har fel. Ok.

Det kan vara så att staten spelar en central roll i övergreppen mot sina egna medborgare. Det kan vara så att staten utför experiment mot sina egna medborgare mot deras vilja med hjälp av elektroniska vapen och annan nutida avancerad minimal teknik (eller så hänvisar staten till experimentering trots att det i verkligheten finns andra motiv). Visa mig vilka lagar som kan sätta stopp för denna typ av övergrepp, speciellt om det är staten själv som ligger bakom dem (tillsammans med andra aktörer).

Dessutom kan det handla om ett brott som flera stater tillsammans deltar i. Olika länder kan ha olika lagstiftning. Önskar det räckte med att hänvisa till de mänskliga rättigheterna för att myndigheter/institutioner/stater skulle reagera och ta människors vädjanden på allvar vilket de inte gör i dagsläget. Nåja, allt har sin tid.
Citera
2016-02-22, 19:15
Medlem
madtops avatar
Citat:
Visa mig vilka lagar som kan sätta stopp för denna typ av övergrepp

Vad sägs om 3 kap 5 § i brottsbalken?
Citat:
Den som tillfogar en annan person kroppsskada, sjukdom
eller smärta eller försätter honom eller henne i vanmakt eller
något annat sådant tillstånd, döms för misshandel

Eller kanske 4 kap 4b§
Citat:
Den som förföljer en person genom brottsliga gärningar
som utgör
1. misshandel enligt 3 kap. 5 § eller försök till sådant
brott som inte är ringa,
2. olaga tvång enligt 4 kap. 4 § första stycket,
3. olaga hot enligt 4 kap. 5 § första stycket,
4. hemfridsbrott eller olaga intrång enligt 4 kap. 6 §,
5. kränkande fotografering enligt 4 kap. 6 a §,
6. ofredande enligt 4 kap. 7 §,
7. sexuellt ofredande enligt 6 kap. 10 §,
8. skadegörelse enligt 12 kap. 1 § eller försök till sådant
brott,
9. åverkan enligt 12 kap. 2 § första stycket, eller
10. överträdelse av kontaktförbud enligt 24 § lagen (1988:688) om kontaktförbud

döms, om var och en av gärningarna har utgjort led i en
upprepad kränkning av personens integritet, för olaga
förföljelse

Att hitta lämpliga lagar är inget problem.
Däremot så är det bevisligen helt omöjligt att styrka brottet - speciellt när man som du hävdar att det handlar om "skalärvågor" och "mind controll".
Citera
2016-02-22, 19:51
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Vad sägs om 3 kap 5 § i brottsbalken?

Eller kanske 4 kap 4b§

Att hitta lämpliga lagar är inget problem.
Däremot så är det bevisligen helt omöjligt att styrka brottet - speciellt när man som du hävdar att det handlar om "skalärvågor" och "mind controll".

Nja.

Jag efterfrågade lagar som kan sätta stopp för statlig experimentering mot sina egna medborgare - mot deras vilja - med hjälp av elektroniska vapen och annan nutida avancerad minimal teknik. Efterfrågar därtill en etisk debatt kring den trådlösa teknikens baksidor, inte minst hur elektromagnetiska spektrum kan användas för att sätta människor i ett modern osynligt koncentrationsläger.

Vidare är det ok om du har svårt för begreppet "mind control" eller faktumet att det existerar "skalärvågor".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in