2016-02-29, 16:56
Medlem
barnhursts avatar
Bland färskare bilder jag har sett på henne har hon hatt påfallande ofta. Det luktar cancer tycker jag.
Citera
2016-02-29, 16:57
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
Ja, hon var rätt het. Det håller jag med om. Liknade Samantha Fox till utseendet.

Jäkligt ungt att mula vid 46. Måste vara kräfta, eller? Gick hon på borsten? I så fall kan det ju ha varit det.

svar ja

men det är ju inget man stilla somnar in av, eller oftast inte iaf. blandat med opioider så kan det resultatet uppnås. vet inte om hon körde sånt. lutar mer åt cancer eller missbruksrelaterad sjukdom än OD, men tabloiderna rapporterar inte sanningsenligt i vilketdera fallet
Citera
2016-02-29, 16:57
Medlem
Drozds avatar
Hängt med Persbrandt, varit ihop med Örjan Ramberg - antar att det bara kan gå på ett sätt då?

Synd, hon var en sån där personlighet med ett "ljus" omkring sig.
Citera
2016-02-29, 16:58
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Tack, för det framgår faktiskt inte av artikeln.

Själv tycker jag artiklarna formligen stinker av självmord.
Uttrycket "somnade in i sitt hem" brukar betyda att dödsfallet kommer efter en lång tids sjukdom.
Citera
2016-02-29, 16:58
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid
Är det några nakenscener där med henne?
Nä, inte vad jag kan minnas. Se den, du kommer skratta. Grymt rolig film.
Citera
2016-02-29, 16:59
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barnhurst
Bland färskare bilder jag har sett på henne har hon hatt påfallande ofta. Det luktar cancer tycker jag.
Hade hon inte någon sjukdom som renderade i håravfall? Inte cancer.
Citera
2016-02-29, 17:01
Medlem
Jag vet inte riktigt koderna här men om det står "somnat in" så får man i alla fall en känsla av att det inte var en hastig eller våldsam död.

Hon hade tydligen haft mycket problem med hälsan på senare år och bland annat opererat ryggen två gånger. Visst kan det ha varit självmord i alla fall, men ett självmord kan ju utlösas av en fysisk sjukdom. Man orkar helt enkelt inte kämpa längre.

Källa
Citera
Medlem
Sqrbankens avatar
Som andra skrivit. När det inte rör sig om självmord brukar media nämna eventuell sjukdomsbild; lång som kort. Sen står det väll att familjen var samlad så jag vette 17?

Dödsorsak kommer nog fram tids nog. Väldigt tråkig nyhet. Vila i frid.
Citera
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
Sveriges Radio citerar Länsteatern som nämner "själslig trötthet" i samband med att dom skriver om hennes bortgång. Teaterchefen säger också i en bandad intervju att han är chockad över dödsbeskedet. Det tyder ju på att det kom oväntat.

Källa: http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=6379402

There we go.

Själmord är ju även den vanligaste dödsorsaken för en person i Nilssons ålder, så det är ingen högoddsare. Tippar att hon kan ha lidit av bipolaritet. Nu blir det lite prat om psykisk ohälsa ett tag.

Sorgligt för de efterlevande, fanns det barn?
Citera
2016-02-29, 17:02
Medlem
Avdunstnings avatar
– Josefin Nilsson avled i dag på förmiddagen och hon hittades i sin säng, säger Thomas Sundström, chef för Länsteatern på Gotland till DN.

Förra året kom det en artikel också där det stod om att hon tyckte att det började vända och hon berättade om hur tufft hon haft det. Jag hoppades då att det skulle hålla i sig, men tyvärr gör det inte alltid det.
Jävligt trist! Påminner lite om Johanna Sällströms sista intervju där hon sa att hon aldrig trott att hon skulle bli äldre än 30 och så knappt nåt år senare så begick hon självmord.

Med tanke på ändringarna i en del artiklar kring hur familjen var samlad och teaterchefens uttalande så kan man väl egentligen bara dra en slutsats. Självmord.

Tankarna går såklart till hennes familj och vänner.
Citera
2016-02-29, 17:02
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
Hade hon inte någon sjukdom som renderade i håravfall? Inte cancer.

Ja cancer orsakar iaf inte håravfall.
Citera
2016-02-29, 17:03
Medlem
"Befriad från kroppslig smärta och själslig trötthet". Luktar suicid lång väg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in