2016-02-29, 16:27
Medlem
TarzansFarsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Hon åkte väl dit för rattfylla/drogfylla för x antal år sedan?
Var inte Persbrandt inblandad på något hörn?

Jo Josefin var ofta påverkad av kokain och andra substanser förr, men dom senaste åren har man inte hört så mycket om henne så hon kanske blev ren dom sista åren i livet.
Citera
2016-02-29, 16:29
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TarzansFarsa
Jo Josefin var ofta påverkad av kokain och andra substanser förr, men dom senaste åren har man inte hört så mycket om henne så hon kanske blev ren dom sista åren i livet.
Med tanke på att "familjen var samald" så låter det som sjukdom. Tragiskt hursomhelst, hon raserade sin karriär och livsöde med fyllor, knark och snatteri.

Citera
2016-02-29, 16:32
Medlem
TjurenFerdinands avatar
Citat:
Med tanke på att "familjen var samald" så låter det som sjukdom. Tragiskt hursomhelst, hon raserade sin karriär och livsöde med fyllor, knark och snatteri.

Nja, det påstås väl iofs inte att familjen var samlad hos henne när hon dog.
Citat:
Hon somnade idag in i sitt hem. Familjen är samlad och vi på teatern har nåtts av det ofattbara budet.
Källa
Citera
2016-02-29, 16:34
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjurenFerdinand
Nja, det påstås väl iofs inte att familjen var samlad hos henne när hon dog.
Källa
Ok, missade det. Hon kanske begick självmord, hon var ju gravt deprimerad i många år.
Citera
2016-02-29, 16:34
Medlem
elpirros avatar
Tråkiga nyheter... Kommer framförallt minnas henne från Adam & Eva där hon är klockren i sin roll.

Vila i frid.
Citera
2016-02-29, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Död idag!

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle22355551.ab
Nån som har koll på dödsorsaken.
Självmord eller...?
Citera
2016-02-29, 16:36
Medlem
Oakenshields avatar
Var hon fortfarande boende hos sin storasyster?

Mycket tråkigt.
Citera
2016-02-29, 16:36
Medlem
buggenbus avatar
Fan, jag skulle just skriva att det var inte så länge sen hon var aktiv - jag såg henne i Chess. Men enligt wikipedia gick den 2002. Så det är ju ett tag sen. Som jag minns hade hon då varit på dekis, men kommit tillbaka.

Som ett lite långsammare Amy Winehouse-förlopp.
Citera
2016-02-29, 16:37
Medlem
Harmandas avatar
Jag vet inte hur tydligt man ska behöva säga att hon dog i sitt hem med familjen samlad kring sig för att det ska gå fram till skitsnackarna på Flashback. Skärp er!
Citera
2016-02-29, 16:39
Medlem
Oakenshields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harmanda
Jag vet inte hur tydligt man ska behöva säga att hon dog i sitt hem med familjen samlad kring sig för att det ska gå fram till skitsnackarna på Flashback. Skärp er!

Men återigen det står det inte. Familjen kan självfallet vara samlad efter hennes död tack vare denna, det står ingenstans uttryckligen att de var samlade kring henne när hon avled. Så skärp dig själv.
Citera
2016-02-29, 16:41
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ok, missade det. Hon kanske begick självmord, hon var ju gravt deprimerad i många år.

Var det inte hennes syrra?
Kanske båda var deppiga i och för sig.

Trist hur som helst. I mitt tycke en av Sveriges snyggaste kvinnor. Åtminstone för 10-15 år sedan.
Citera
2016-02-29, 16:41
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harmanda

Tack, för det framgår faktiskt inte av artikeln.

Själv tycker jag artiklarna formligen stinker av självmord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in