Håller med henne. Tycker bara att det är kul att se en ung tjej som känner sig stolt/nöjd över sin kropp och vägrar vika sig för en massa män med vidrig kvinnosyn(typ alla i denna tråden..).
Har jag just klippt och färgat håret känner jag mig extra glad och vill visa upp det. Sitter sminket extra perfekt en dag vill jag visa upp det. Har jag tränat, ätit bra och min kropp ser extra bra ut känner jag mig stolt och vill visa upp det. Har jag fått ett jobb vill jag berätta det för alla. Har något extra roligt hänt vill jag berätta om det.
Händer något roligt eller liknande som gör att jag mår extra bra och känner mig extra glad en dag vill jag dela med mig av det. Det är inget konstigare än så. Det finns ingen djup betydelse som måste analyseras fram.
Denna 18-åriga tjej har lagt ut lite lättklädda bilder. Hon har inte skadat någon eller gjort något allvarligt. Ändå sitter en massa vuxna jäkla män och skriver saker som narcissist, attention whore, cp, tönt, hora, mediakåt, blåst, dum i huvudet, slampa, efterbliven, idiot och allt vad det är. Vad är det för fel på er? Skäms inte era föräldrar? Oavsett vad man tycker om att lägga ut lättklädda bilder är dom reaktionerna knappast lämpliga i förhållande till frågan.