Moderaterna har nu sugit åt sig dom lite osäkra och har inte potential att ta mer från SD. Detta känner jag med att hålla upp ett vått finger. Skall Moddarna växa mer måste dom ta från Soc..och det blir svårt. Sossarna minskar bara genom att folk dör ut....måtte inte folket med invandrarbakgrund bli sossar säger jag, för då går allt åt (censur)..e

...Jag menar vi har många partier som slåss. Som jag känner det är det bara SD som riktigt värnar vår nation.
Moderaterna har visat sig opålitliga och skall straffas. Och Ni som gläds över att SD står still just nu. Vänta till hela helvetet bryter löst med allsköns blandning i skolor, modulbyggen, kommande lågkonjunktur, bestraffning av den äldre bilparken, otillräckliga pensioner.
Listan kan göras långt. Fler kommer att sympatisera med ett parti som SD, som dock har hjärta för Sverige, vår nation. Det är den stora skillnaden att bara ett parti finns som vill bevara det Svenska. Det finns inga alternativ. Något bärkraftigt parti ännu längre högerut kommer inte att bli tillräckligt stort, det är SD som har potentialen.