Citat:
Ursprungligen postat av
kiss74
2) Blir män fortare upphetsad? Du sade att kvinnor alltid är våt, har män alltid stånd alltså?
Som kvinna är man alltid lite våt typ 10% men det tar längre tid att komma till 100%. En man kan komma till 100% genom att titta på en kvinna det händer inte med kvinnor som tittar på män.
Citat:
Ursprungligen postat av
kiss74
2) Mot min vilja, glömde du att tillögga. Annars är det ju ingen våldtäkt. Hur som helst, det vill jag troligtvis inte vara med om. Kanske om jag var singel och själv fick välja kvinnorna. Annars vet man aldrig vad man råkar ut för.
Varför inte?
Citat:
Ursprungligen postat av
kiss74
1) Det verkar vara samma sak i din värld. Våldtäkt är ju att tvinga.
1) Det är en gråzon du ser inte kvinnor som slänger sig på män nakna och ber om kuk (annat än i porr) så all sex är någon sorts övertalning av mannen mot kvinnan.
2) Om du lever i Indien ("harassment is a guy trying to talk to you"
https://www.youtube.com/watch?v=y6Rl8XnuNo0) då kommer du aldrig att få ligga genom att köra med blommor och choklad. Det enda sättet att få ligg är att våldta en kvinna tills hon gillar det. Det är legit för att alla kvinnor börjar att gilla det förr eller senare hence varför de har så mycket våldtäkt i Indien.
Citat:
Ursprungligen postat av
kiss74
2) ???
Mannen kommer inte att få upp den, han kommer att bli rädd och springa iväg, han kommer att nöja sig med 5 minuter om han lyckas, det kommer att suga för alla parter.