2016-02-28, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Men hur stor idiot är man om man lyckas fucka upp sex med 5 män som vill våldta dig? Vänd på könen 5 kvinnor kommer in på en buss och vill våldta Kalle istället för att ligga still och låta kvinnorna knulla honom bråkar Kalle så mycket att kvinnorna slår ihjäl honom. Skulle män tycka synd om Kalle?
Ja, det skulle dom flesta. För dom flesta normala människor är emot mord.
Om 5 kvinnor kör in saker i mig, så skulle jag kämpa emot.
Citera
2016-02-28, 23:26
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 22312
Spelar ingen roll om man har upptäckt att det är osannolikt att göra kvinnan gravid vid våldtäkt, det är ändå att föredra att ha sex än att runka. Precis som att man hellre vill ha kondomsex med en kvinna än att runka. Alltså innebär utebliven bekräftelse inte att man lika gärna kan runka. Tror du på allvar att våldtäktsmän försöker "prestera" så att kvinnan ska vilja ha sex med honom i framtiden?

Du måste räkna in risken för att du åker fast och hamnar i fängelse eller utsätts för hämnd från kvinnans släktingar om du väger det mot sannolikheten för att göra kvinan gravid vid 1 våldtäkt då är det inte värt det. Så ja jag ser det som att mannen försöker övertala kvinnan till att ha sex med honom i framtiden av fri vilja lite som ett påtvingat smakprov.
Citera
2016-02-28, 23:27
Medlem
Citat:
Ja det kan du göra men det är 100 gånger mer effektivt att ge henne en bra omgång och på det sättet övertala henne till att vara med dig frivilligt.
Nej, jag vill inte övertala kvinnor att vara med mig.
Och studier visar att våldtäktsmän är dålig på sex.
Citera
2016-02-28, 23:29
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
1) Om jag använde sunt förnuft, så skulle jag inte sitta här och debattera med dig. Men det är lite roande hur du nu försöker sätta upp gränser för hur en våldtäkt ska gå till.

2) Män kanske alltid har blivit upphetsad fortare? Alltså har det inget att göra med hur det var förut, utan hur mannen är "skapt".

3) Delvis rätt.

1) Det finns fler fördel att vara del av ett socialt nätverk än vad det finns fördelar av att våldta en kvinna i det sociala näterket. Därför är det onormalt att ge sig på kvinnor i sin egen "tribe".

2) Men varför blir män upphetsade fortare än kvinnor? Varför inte göra det lika? För att män var tvugna att passa på varje gång de fick chansen.
Citera
2016-02-28, 23:30
Medlem
Citat:
Du måste räkna in risken för att du åker fast och hamnar i fängelse eller utsätts för hämnd från kvinnans släktingar om du väger det mot sannolikheten för att göra kvinan gravid vid 1 våldtäkt då är det inte värt det. Så ja jag ser det som att mannen försöker övertala kvinnan till att ha sex med honom i framtiden av fri vilja lite som ett påtvingat smakprov.
Så våldtäktsmän med mask, hur tänker dom egentligen? Tror du våldtäktsmän klär sig fint och ser till att kvinnan har det skönt?
Citera
2016-02-28, 23:31
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ja, det skulle dom flesta. För dom flesta normala människor är emot mord.
Om 5 kvinnor kör in saker i mig, så skulle jag kämpa emot.

1) Nej de skulle tycka att kalle var en idiot som fick skylla sig själv.

2) Jag talar om 5 kvinnor som turas om att rida på din kuk.

Citat:
Nej, jag vill inte övertala kvinnor att vara med mig.
Och studier visar att våldtäktsmän är dålig på sex.

1) Att övertala en kvinna är mycket mer effektivt än att tvinga henne.

2) Ja självklart om mannen aldrig har våldtagit någon och inte har hjälp kan det bara sluta på ett sätt.
Citera
2016-02-28, 23:34
Medlem
Citat:
1) Det finns fler fördel att vara del av ett socialt nätverk än vad det finns fördelar av att våldta en kvinna i det sociala näterket. Därför är det onormalt att ge sig på kvinnor i sin egen "tribe".

2) Men varför blir män upphetsade fortare än kvinnor? Varför inte göra det lika? För att män var tvugna att passa på varje gång de fick chansen.
1) Nu gör du 'våldtäktsregler" igen. Kul!

2) Blir män fortare upphetsad? Du sade att kvinnor alltid är våt, har män alltid stånd alltså?
Citera
2016-02-28, 23:40
Medlem
Citat:
1) Nej de skulle tycka att kalle var en idiot som fick skylla sig själv.

2) Jag talar om 5 kvinnor som turas om att rida på din kuk.

1) Att övertala en kvinna är mycket mer effektivt än att tvinga henne.

2) Ja självklart om mannen aldrig har våldtagit någon och inte har hjälp kan det bara sluta på ett sätt.
1) Jaså? Vad bra att du alltid kan läsa tankar. Helt otroligt.
2) Mot min vilja, glömde du att tillögga. Annars är det ju ingen våldtäkt. Hur som helst, det vill jag troligtvis inte vara med om. Kanske om jag var singel och själv fick välja kvinnorna. Annars vet man aldrig vad man råkar ut för.

1) Det verkar vara samma sak i din värld. Våldtäkt är ju att tvinga.
2) ???
Citera
2016-02-28, 23:42
Medlem
Citat:
Du måste räkna in risken för att du åker fast och hamnar i fängelse eller utsätts för hämnd från kvinnans släktingar om du väger det mot sannolikheten för att göra kvinan gravid vid 1 våldtäkt då är det inte värt det.

Jag påstod inte att det var våldtäktsmannens mål att göra kvinnan gravid. Det jag skrev var att även utan kvinnans bekräftelse är sex bättre än att runka, eftersom man uppfyller syftet med sexualdriften när man har sex, att föra vidare sina gener, och det gör man inte när man runkar. Att det sedan är låg sannolikhet att göra kvinnan gravid förtar inte nöjet med sex, precis som att det inte är samma sak att ha sex med kondom och att runka.

Citat:
Så ja jag ser det som att mannen försöker övertala kvinnan till att ha sex med honom i framtiden av fri vilja lite som ett påtvingat smakprov.

Så ser självklart inte våldtäktsmän på det.
Citera
2016-02-28, 23:44
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Men hur stor idiot är man om man lyckas fucka upp sex med 5 män som vill våldta dig? Vänd på könen 5 kvinnor kommer in på en buss och vill våldta Kalle istället för att ligga still och låta kvinnorna knulla honom bråkar Kalle så mycket att kvinnorna slår ihjäl honom. Skulle män tycka synd om Kalle?
En vuxen man har helt klart större chans att freda sig mot 5 kvinnor än en kvinna har att freda sig mot fem män. Nu råkade det vara två kvinnor och sex män men det kvittar. Poängen är att de där männen är jävla monster och de förtjänar dödsstraff. Du kan ju åka ned till Indien om du så gärna vill bli våldtagen. Eller varför inte besöka Anders Eklund? Han kan behöva lite sällskap.
Citera
2016-02-29, 09:11
Medlem
Babianens avatar
Citat:
2) Blir män fortare upphetsad? Du sade att kvinnor alltid är våt, har män alltid stånd alltså?

Som kvinna är man alltid lite våt typ 10% men det tar längre tid att komma till 100%. En man kan komma till 100% genom att titta på en kvinna det händer inte med kvinnor som tittar på män.

Citat:
2) Mot min vilja, glömde du att tillögga. Annars är det ju ingen våldtäkt. Hur som helst, det vill jag troligtvis inte vara med om. Kanske om jag var singel och själv fick välja kvinnorna. Annars vet man aldrig vad man råkar ut för.

Varför inte?

Citat:
1) Det verkar vara samma sak i din värld. Våldtäkt är ju att tvinga.

1) Det är en gråzon du ser inte kvinnor som slänger sig på män nakna och ber om kuk (annat än i porr) så all sex är någon sorts övertalning av mannen mot kvinnan.

2) Om du lever i Indien ("harassment is a guy trying to talk to you" https://www.youtube.com/watch?v=y6Rl8XnuNo0) då kommer du aldrig att få ligga genom att köra med blommor och choklad. Det enda sättet att få ligg är att våldta en kvinna tills hon gillar det. Det är legit för att alla kvinnor börjar att gilla det förr eller senare hence varför de har så mycket våldtäkt i Indien.

Citat:
2) ???

Mannen kommer inte att få upp den, han kommer att bli rädd och springa iväg, han kommer att nöja sig med 5 minuter om han lyckas, det kommer att suga för alla parter.
Citera
2016-02-29, 09:17
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jag påstod inte att det var våldtäktsmannens mål att göra kvinnan gravid. Det jag skrev var att även utan kvinnans bekräftelse är sex bättre än att runka, eftersom man uppfyller syftet med sexualdriften när man har sex, att föra vidare sina gener, och det gör man inte när man runkar. Att det sedan är låg sannolikhet att göra kvinnan gravid förtar inte nöjet med sex, precis som att det inte är samma sak att ha sex med kondom och att runka.

OK jag förstår. Men om du tittar på det objektivt du går igenom en massa ansträngning, riskerar fängelse, riskerar att misslyckas för att få köra kuken i en kvinna i typ 10 minuter. Det är smickrande för kvinnan men jag ser inte hur det kan vara värt det om kvinna inte gillar det eller som minst känner sig våldtagen.

Citat:
Så ser självklart inte våldtäktsmän på det.

Varför inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in