2018-01-31, 22:13
Medlem
TuckerandDales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Jag har postat en källa här, (FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna!

2) Lagen har fel. Duh.

1) Men det är fortfarande en skala right? Det finns ingen klar gräns mellan att vara passiv och att bli våldtagen.

2) Till exempel: du blir fastbunden och påsatt frivilligt i 10 minuter. Sen säger du nej och mannen fortsätter i 10 minuter till. Vad är skillnaden i praktiken? Ingen.
Ähh vad fan gör det för skillnad mellan tio minuters sex där det känns ok till de sista tio tjugo när det gått över gränsen ordentligt för tjejen?
Idiot
Sex torka för dig håller jag tummarna för eller att du bara får knulla Dan Eliasson alt Anna Book👍😊💖😘
Citera
2018-01-31, 22:16
Medlem
Citat:
2) Att kvinnor får orgasm vid våldtäkt? Det står i TS.

3) Hon jobbade mycket.

1) Länken förklarar hur kvinnor funkar sexuellt.

2) Nej absolut inte. Till exempel täcker inte lagen att kvinnor kan ändra sig under en våldtäkt och ljuga efteråt. Vilket många kvinnor gör.

Men om mannen fortsätter ändå hur är det annorlunda från det frivilliga sexet? I praktiken är det ingen skillnad.
1/ Vilket jag inte frågade efter. Du påstod att de var med på det. Även kvinnor som blivit utsatt för incest har fått orgasm. Kanske något för dig? Att det inte är din grej spelar ju ingen roll, då du är kvinna och inte vill bestämma själv. Skulle du gå med på sex från en nära släkting om det gav orgasm? ( det betyder ju att du var med på det ). För din egen skull hoppas jag du får vara med om en sådan skön stund. Lycka till.
2/ Ja, lagen har inte fel om lagen.
Citera
2018-01-31, 22:16
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuckerandDale
Ähh vad fan gör det för skillnad mellan tio minuters sex där det känns ok till de sista tio tjugo när det gått över gränsen ordentligt för tjejen?
Idiot
Sex torka för dig håller jag tummarna för eller att du bara får knulla Dan Eliasson alt Anna Book👍😊💖😘

1) Vad är det för skillnad i praktiken om killen fortsätter i 10 minuter efter att tjejen sagt nej?

2) Att man säger nej ändrar inte om sexet är bra eller dåligt.
Citera
2018-01-31, 22:17
Medlem
Citat:
2) Att kvinnor får orgasm vid våldtäkt? Det står i TS.

3) Hon jobbade mycket.

1) Länken förklarar hur kvinnor funkar sexuellt.

2) Nej absolut inte. Till exempel täcker inte lagen att kvinnor kan ändra sig under en våldtäkt och ljuga efteråt. Vilket många kvinnor gör.

Men om mannen fortsätter ändå hur är det annorlunda från det frivilliga sexet? I praktiken är det ingen skillnad.

Jag får ingen länk från dig.

Vad vet du om lagar? Om du hade varit påläst så hade du vetat att det är en minoritet som ljuger om våldtäkt, rättare sagt 1 - 1,5%. Det sa dom senast på kalla fakta. Du är välkommen.

Vad du och dina tre vänner tror och tänker är inte en pålitlig källa och sträcker sig inte mer än ditt rövhål.
Citera
2018-01-31, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TuckerandDale
Go krystal go👍💖

Stor kram på dig. Verkligen ledsen över att du får läsa sån skit idioter häver ur sig här.
Citera
2018-01-31, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Det är väl ganska tydligt varför hon var med fadern? (sex)

Något i den stilen ja. Hon har inte alla indianer i kanoten om vi säger så.
Citera
2018-01-31, 22:19
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1/ Vilket jag inte frågade efter. Du påstod att de var med på det. Även kvinnor som blivit utsatt för incest har fått orgasm. Kanske något för dig? Att det inte är din grej spelar ju ingen roll, då du är kvinna och inte vill bestämma själv. Skulle du gå med på sex från en nära släkting om det gav orgasm? ( det betyder ju att du var med på det ). För din egen skull hoppas jag du får vara med om en sådan skön stund. Lycka till.
2/ Ja, lagen har inte fel om lagen.

1) Att tjejer som får orgasm är med på det? Ja för det kan inte få orgasm annars. Man kan inte få orgasm utan att vara mentalt kåt.

2) Sluta med incest. Ring en psyk-doktor.

3) Lagen är inte utformad efter verkligheten.
Citera
2018-01-31, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krystalwhite
Något i den stilen ja. Hon har inte alla indianer i kanoten om vi säger så.
Hon kan inte, enligt sin egna logik, argumentera mot incest.
Citera
2018-01-31, 22:22
Medlem
Citat:
1) Att tjejer som får orgasm är med på det? Ja för det kan inte få orgasm annars. Man kan inte få orgasm utan att vara mentalt kåt.

2) Sluta med incest. Ring en psyk-doktor.

3) Lagen är inte utformad efter verkligheten.
1/ Då gillar kvinnor incest, och du är kvinna.
2/ Är du emot orgasm?
3/ Testa?
Senast redigerad av kiss74 2018-01-31 kl. 22:24.
Citera
2018-01-31, 22:25
Medlem
Citat:

Citat:
1/ Då gillar kvinnor incest.
2/ Är du emot orgasm?
3/ Testa?

+1

Hon går emot sina egna teorier.
Citera
2018-01-31, 22:25
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jag får ingen länk från dig.

(FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna!

Citat:
Vad vet du om lagar? Om du hade varit påläst så hade du vetat att det är en minoritet som ljuger om våldtäkt, rättare sagt 1 - 1,5%. Det sa dom senast på kalla fakta. Du är välkommen.

1) Jag vet mer än vad du gör.

2) Tråden handlar inte om falsk-anmälningar. Den handlar om att kvinnor njuter av att bli påsatta med tvång.

Citat:
Vad du och dina tre vänner tror och tänker är inte en pålitlig källa och sträcker sig inte mer än ditt rövhål.

Varför skulle vi inte vara representativa?

Citat:

Men typ 90% av fallen handlar inte om våld eller incest. Det är tjejer som har blivit påsatta på fyllan och killar som har varit pushiga.
Citera
2018-01-31, 22:27
Medlem
Citat:
(FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna!

1) Jag vet mer än vad du gör.

2) Tråden handlar inte om falsk-anmälningar. Den handlar om att kvinnor njuter av att bli påsatta med tvång.

Varför skulle vi inte vara representativa?

Men typ 90% av fallen handlar inte om våld eller incest. Det är tjejer som har blivit påsatta på fyllan och killar som har varit pushiga.
Du har alltså inget argument mot incest, eftersom det innebär att du måste erkänna att du själv vill bestämma vem som har sex med dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in