Citat:
Ursprungligen postat av
arkeangeln
Lars larssons bok om skandimannen var bra. Mycket olika vittnesmål tas upp detaljerat. Oavsett vad man tror är det märkligt att han har sett LJ. Det berättar han innan man visste någonting om att LJ var vittne. 23.19 går han ut och sedan är hans vittnesmål precis som om han vore gärningsmannen...fast ändå inte...
Men om jag vore palmes mördare...hade man inte efterlämnat ett erkännande efter sitt självmord? Tänker även på CP och VG och CA då...att man hade plitat ner något för att aldrig bli bortglömd?
Jag fattar inte riktigt. SE hävdar väl att han såg en man kika fram vid barackerna , det är då han beskriver Lars (lite för detaljerat). Men första gången som han nämner "vittnet lars" är väl i förhöret 25 april. Då är ju Lars känd. Dessutom så tar väl poliserna som möter Lars på David bagares gata med honom tillbaka till mordplatsen , och om SE står där så kan han se honom då. Missförstår jag nåt ?
Du pratar självmord , SE begick han självmord ? annars är det väl bara CA som gjort det , och Perä om man vill blanda in honom.