Citat:
Ursprungligen postat av
Nhimhist
Fick theralen utskrivet för insomningsproblem, det var inte lite munturrhet för mig. Det var ta mig fan det värsta jag varit med om, munnen kändes som sahara-öknen när jag vaknade på morgonen.
Tog för övrigt 4-5h att vakna till ordentligt så slutade med theralen efter 3 dagar.
Men det fungerade att somna på?
Håller med dig, man kan bli så torr så att det knappt går att prata.
Speciellt tabletterna gör mig sjukt torr i munnen, dropparna är lite bättre.
Bästa sömnmedicinen som inte är narkotikaklassad iaf.