2016-02-14, 00:22
Medlem
Sitter du och vaktar den här tråden också?
Till och med den största idioten kommer fatta att ni sitter här och försöker släta över att NWO är här på riktigt och målet är att jävlas med den lilla människan som inte gjort något.
Kan ni bara ta livet av er själva eller åtminstone några idiotiska politiker som springer er jävla äckliga ärenden?

Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Hon menar nog snarare att zionisterna inte kommer ta över världen, och det har hon säkerligen helt rätt i...
Citera
2016-02-14, 01:04
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind
Sitter du och vaktar den här tråden också?
Till och med den största idioten kommer fatta att ni sitter här och försöker släta över att NWO är här på riktigt och målet är att jävlas med den lilla människan som inte gjort något.
Kan ni bara ta livet av er själva eller åtminstone några idiotiska politiker som springer er jävla äckliga ärenden?
Inlägget du kommenterar är över 14 dagar gammalt - hur ofta får man vara på Flashback för att inte bli beskylld för att vara grindvakt och liknande?
Tror du alltså på allvar att jag är någon sorts über-mensch som driver med sådana som du och dessutom har makt att bestämma över våra politiker? Ärligt talat, skulle jag sitta på Flashback och skriva inlägg om korkade konspirationsteorier om det verkligen var jag som kontrollerade dem alla? Är det "djävulens bästa trick" du tänker på?

Tack dock för att du hyser sådana grandiosa tankar om mig, det värmer att inse att jag har gjort ett så kraftfullt och imponerande intryck.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2016-02-14 kl. 01:08.
Citera
2016-02-15, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mauro
"We are not going to achieve a new world order without paying for it in blood as well as in words and money." - Arthur Schengen (jude)

"We shall have world government whether or not you like it, by conquest or consent."- James Warburg

Ser det ut som att världen inte har ett bestämt mål med alla händelsernas utveckling? Politikerna kommer aldrig att tillåta folket få leva i fred och i trygga samhällen förrän de uppnår en totalitär stat som den likt 1984. Många förstår inte vad som händer.

https://m.youtube.com/watch?v=qvSD6If3zds

John F Kennedy visste redan för 50 år sedan att världen är utsatta för en hämningslös och brutal konspiration och för det fick han sätta livet till.

Läser man 1984 är världen rakt på väg åt det hållet. Yttrandefrihet som inte alls existerar och en stat som strävar till att kontrollera allt. Utan att gå in på det djupare än så är liknelserna med 1984 skrämmande i antal.

De är på väg att skapa europeiska revolutionen, har under lång tid placerat muslimsk terrorism i väst samhällen och för att erbjuda sina lösningar på problemet.

Så fort man nämner konspiration tror många att det inte går att kontrollera massorna. Media är ett solklart bevis för hur man kan forma och missrikta opinion till elitens fördel och få det att i efterhand se ut som att det var massorna själva som ville ha det.

Jag ser det inte som en konspiration. Det alla har väntat på kommer inträffa snart och jag säger som Winston i 1984: It has broken out at last.

Fiatsystemet kommer krascha, yttrandefriheten kommer avskaffas helt, ländernas makt ska styras från några enstaka, vi ska ha en världsregering, världsbank och världsvaluta.

Den som säger emot och tror att världen inte är hårt styrd är helt vilse, naiv och korkad. Den nya världsordningen byggs upp i ett rasande tempo. Det kommer börja med ett blodigt islamistiskt krig här i Europa. Och alla naiva svenskar har blivit lurade till det via media och politik.

Nej. Det är inte någon konspiration om ni tänker det.

Fattar du vad yttrande frihet är........ du får skriva här på FB, du kan starta en blogg, du kan trycka upp material och dela ut, du kan starta en tidning på nätet eller i pappersform. Du får däremot inte skriva i AB och Expressen det vill de själva göra.

Sen att du inte kan skriva vad som helst är det andra lagar som styr (HMF) etc men det är inte fel på yttrande friheten för det.

Ditt problem är att du vet att du kan skriva på tusen sätt men ingen vill eller orkar lyssna.
Citera
2016-02-15, 20:28
Medlem
Clawdices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Fattar du vad yttrande frihet är........ du får skriva här på FB, du kan starta en blogg, du kan trycka upp material och dela ut, du kan starta en tidning på nätet eller i pappersform. Du får däremot inte skriva i AB och Expressen det vill de själva göra.

Sen att du inte kan skriva vad som helst är det andra lagar som styr (HMF) etc men det är inte fel på yttrande friheten för det.

Ditt problem är att du vet att du kan skriva på tusen sätt men ingen vill eller orkar lyssna.
Man måste dock linda in det.
Det ruggigt patetiska kriget i Syrien och den iscensatta flyktingströmmen får ju även den mest Soros-skadade vänster-individen att undra vad fan det är som händer i världen. Har cirkulerat mycket på Facebook på sistone som garanterat inte är till fördel för gemene journalist, politiker, bankir som i åratal öst brännvätska över helveteseldarna. MSM återtar å ena sidan problemformuleringen genom att "ifrågasätta" bankerna, samtidigt som de dagligen "varnar för konspirationsteorier" etc.

Börjar bli ganska uppenbart att stora aktörer som Saudi och Turkiet offras utan en blink, så varför skulle inte Michael Wolf eller Soran Ismael få lida pin för att de omdevetet(?) bidragit till ett samhällsklimat som påminner om Tjernobyl 86.

Är det så att Xi Jinping och Putin är 100% med på någon NWO-plan så är det bara att applådera, men FN-hetsen mot Nordkorea just nu ger ju en lite hopp om att det finns motstånd från Kimpa. Lär ju inte vara få människor som googlat på Rothschild etc det senaste året, undrandes varför det mitt under brinnande flyktingkris och WW3 build-up i MÖ samtidigt pratas om höghastighetståg och badhusskandaler. Lär vara ganska många individer från uteliggare till toppolitiker som inte vill åka med i den här karusellen längre.
Citera
2016-02-21, 04:04
Bannlyst
Klart som korvspad att det är några jävlar som kör. Man märker ju att fler o fler skall chip-märkas.
Är du dum eller vill du ha ett J*vla chip som kontrollerar var du än går tex.
Bra, tack till amerika som boostade is. Tack till alla som vill att vi skall beblanda oss med alla religioner så ingen kan hålla ihop längre.
Dessutom vill de att alla som yttrar sig skall förväxlas med högerextrema.
Citera
2016-02-26, 10:33
Medlem
Bob-Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clawdice
Man måste dock linda in det.
Det ruggigt patetiska kriget i Syrien och den iscensatta flyktingströmmen får ju även den mest Soros-skadade vänster-individen att undra vad fan det är som händer i världen. Har cirkulerat mycket på Facebook på sistone som garanterat inte är till fördel för gemene journalist, politiker, bankir som i åratal öst brännvätska över helveteseldarna. MSM återtar å ena sidan problemformuleringen genom att "ifrågasätta" bankerna, samtidigt som de dagligen "varnar för konspirationsteorier" etc.

Börjar bli ganska uppenbart att stora aktörer som Saudi och Turkiet offras utan en blink, så varför skulle inte Michael Wolf eller Soran Ismael få lida pin för att de omdevetet(?) bidragit till ett samhällsklimat som påminner om Tjernobyl 86.

Är det så att Xi Jinping och Putin är 100% med på någon NWO-plan så är det bara att applådera, men FN-hetsen mot Nordkorea just nu ger ju en lite hopp om att det finns motstånd från Kimpa. Lär ju inte vara få människor som googlat på Rothschild etc det senaste året, undrandes varför det mitt under brinnande flyktingkris och WW3 build-up i MÖ samtidigt pratas om höghastighetståg och badhusskandaler. Lär vara ganska många individer från uteliggare till toppolitiker som inte vill åka med i den här karusellen längre.

Bra skrivet men folk vill inte inse, det uppenbara, att vårt perspektiv på många saker är lika iscensatt som en skolteater.

Du nämner Rothschild och Soros och man undrar ju när dom gamla ödlorna ska trilla av pinn, är inte Rockefeller närmare 100 år nu?
Hursomhelst så är Syrien en krutdunk som kommer smälla om inte vissa får sin agenda igenom, liksom flyktingströmmarna till Europa är en medveten destabilistering av vårt samhälle och värden som nationalism. Med nationalistiska stater blir det svårare att genomföra ett 'enat europa' eller att sudda ut nationsgränser, därav detta som mer liknar en invasion av ME-folk.

Det jag fortfarande undrar är var Putin står i allt detta, hur påverkad är han av Rothschild? Vilka är bakom Putin?
Citera
2016-02-27, 18:36
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob-Dylan
Det jag fortfarande undrar är var Putin står i allt detta, hur påverkad är han av Rothschild? Vilka är bakom Putin?

Samma här.
Putin och Ryssland känns genuina på något vis, men skulle det ens funka i vår värld att ha en tredje makt utanför den förljugna bubblan? Jag är optimistiskt skeptisk.
Jag menar, ISIS-lögnen är ju uppenbar som för ett litet barn när man väl synar lite i sömmarna. Titta bara på de extremt dåliga propaganda filmerna som skapades 2014 med fejkade halshuggningar och löjligheter. Det är ju detta "låtsas-hot" som fått europas medborgare att "öppna dörrarna"
Hade Putin varit 100% borde han väl exponerat denna uppenbara lögn för länge sedan?
Citera
2016-02-27, 23:27
Medlem
Clawdices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob-Dylan
Bra skrivet men folk vill inte inse, det uppenbara, att vårt perspektiv på många saker är lika iscensatt som en skolteater.

Du nämner Rothschild och Soros och man undrar ju när dom gamla ödlorna ska trilla av pinn, är inte Rockefeller närmare 100 år nu?
Hursomhelst så är Syrien en krutdunk som kommer smälla om inte vissa får sin agenda igenom, liksom flyktingströmmarna till Europa är en medveten destabilistering av vårt samhälle och värden som nationalism. Med nationalistiska stater blir det svårare att genomföra ett 'enat europa' eller att sudda ut nationsgränser, därav detta som mer liknar en invasion av ME-folk.

De trillar snart av pinn, och jag är övertygad om att mycket av det som händer nu är just för att de vill se lite mer lidande innan de dör. Skulden kommer hamna på hela västvärlden och våra ekonomier och samhällen kommer att gå åt helvete. Kinesiska företag kommer köpa upp hela Europa, och framtidens flyktingströmmar kommer vara från Europa till Ryssland, från Afrika till Kina, från Nordamerika till Brasilien och från Mellanöstern till Indien. Mer uppblandande av människor och raserande av kulturer.
Citera
2016-02-27, 23:43
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
De trillar snart av pinn, och jag är övertygad om att mycket av det som händer nu är just för att de vill se lite mer lidande innan de dör. Skulden kommer hamna på hela västvärlden och våra ekonomier och samhällen kommer att gå åt helvete. Kinesiska företag kommer köpa upp hela Europa, och framtidens flyktingströmmar kommer vara från Europa till Ryssland, från Afrika till Kina, från Nordamerika till Brasilien och från Mellanöstern till Indien. Mer uppblandande av människor och raserande av kulturer.

Så judarna vill jävlas med västerlänningar genom att låta kinesiska företag ta över oss?
Vad tjänar judarna på det menar du? Är kineserna judar nu helt plötsligt?
Citera
2016-02-27, 23:51
Medlem
Clawdices avatar
Citat:
Så judarna vill jävlas med västerlänningar genom att låta kinesiska företag ta över oss?
Vad tjänar judarna på det menar du? Är kineserna judar nu helt plötsligt?
Vad babblar du om? Alla som vill mänskligheten illa tjänar på detta, oavsett vilken religion de har. Man är bra störd om man tror att folk som Soros och Rothschild baserar sina handlingar på heliga böcker eller något de hört i ett tempel. Ju sämre läget blir i västvärlden, desto mer kommer skyllas på judar, och slutresultaten kan vem som helst räkna ut; oskyldiga kommer att drabbas hårt.
Citera
2016-02-28, 00:03
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Vad babblar du om? Alla som vill mänskligheten illa tjänar på detta, oavsett vilken religion de har. Man är bra störd om man tror att folk som Soros och Rothschild baserar sina handlingar på heliga böcker eller något de hört i ett tempel. Ju sämre läget blir i västvärlden, desto mer kommer skyllas på judar, och slutresultaten kan vem som helst räkna ut; oskyldiga kommer att drabbas hårt.
Jag babblar om det ni som är rädda för judar brukar skriva om - nämligen att judar skulle ha en agenda som gynnar deras eget folk och ska förslava och utnyttja oss andra. Men du kanske har en annan inställning som bara går ut på att judar är allmänt elaka djävlar som gillar att se andra lida?
Är det korrekt uppfattat?
Citera
2016-02-28, 10:47
Medlem
Clawdices avatar
Citat:
Jag babblar om det ni som är rädda för judar brukar skriva om - nämligen att judar skulle ha en agenda som gynnar deras eget folk och ska förslava och utnyttja oss andra. Men du kanske har en annan inställning som bara går ut på att judar är allmänt elaka djävlar som gillar att se andra lida?
Är det korrekt uppfattat?
Var har jag påstått det?
Till skillnad från många andra som gillar att skylla på judar, eller "USA" eller "väst" eller "Islam" så föredrar jag att beskylla individer för deras handlingar och beteenden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in