2016-02-22, 02:14
Medlem
Durcherrss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnet83
Själv bryr jag mig knappt längre om våldtäkter/"våldtäkter" (av andra skäl än att det är förnedrande för kollektivet att främmande män betäcker våra kvinnor under frivilliga och ofrivilliga former), det är ändå mestadels naiva och lösaktiga kvinnor som drabbas av detta och de har ändå inget intresse av att ändra den nuvarande situationen så varför ska jag bry mig om deras välmående?

Nej, men många nationalistiska män gör det för att de hoppas på att de kommer få doppa i deras du vet vad.

Citat:
Att kvinnor ofta har negativa åsikter om manlig seximport är nog som du säger delvis instinktivt för att förhindra konkurrens om män. Det kan liknas vid vissa feministers motstånd mot porr och prostitution (vilket egentligen är samma sak), dessa företeelser är ju så där degenererade och subversiva att de borde tilltala denna politiska grupp men jag misstänker att de största skälet till feministiskt baserat motstånd mot dem är att kvinnor mister mycket av sitt sexuella inflytande om porr och prostitution finns lättillgängligt.

Ja, visst är det så. Jag hörde t.ex. en gång en vit kvinna i nåt program som berättade att hon blev mobbad och utfryst av dem icke-vita kvinnorna på sin skola för att dem trodde att hon var ute efter sex med deras män.

prostitution har väl förövrigt nästan alltid varit tillåtet i alla patriarkala länder. I tredje riket så var många bordeller lagliga och det fanns specifika bordeller och burleskklubbar för tyska soldater. Ett visst mått av prostitution är troligtvis nödvändigt för att behålla "stabiliteten" i samhället. Det feminister/kvinnor vill genom att förbjuda prostitution är att höja priset på sex och relationer/äktenskap (roligt att David Duke t.o.m. var tvungen att erkänna detta i sitt radioprogram ).
Citera
2016-02-22, 02:50
Medlem
Durcherrss avatar
Det här är några intressanta artiklar inom ämnet:

https://www.nordfront.se/har-kvinnor-kampen-att-gora.smr

Citat:
Hur ska den nationella rörelsen avancera framåt om den tillåts vara en arena för detta destruktiva könskrig? Vi nationellt sinnade kvinnor för ingen strid mot männen. Vi för ett krig mot vårt folks fiender, punkt slut. Den som påstår något annat är inte värd att kalla sig en man. Riktiga män känner sig inte hotade av att en kvinna skriver artiklar eller delar ut flygblad. Riktiga män (och kvinnor) värdesätter varje folkkamrat och känner tacksamhet över just den individens offervilja.

Sanningen är den att det inte alls ligger i vår germanska natur att se på kvinnor med den sortens pessimism. Jag har sagt det förut och drar mig föga för att säga det igen; det hör de semitiska religionerna till. I de germanska samhällena har kvinnorna respekterats och deras förmågor värdesatts även utanför hemmet. Detta var något som den romerske historikern Tacitus beskrev som både förvånande och samtidigt unikt för germanerna.

Han skrev: ”Germanerna tro till och med, att hos kvinnan innebor någon slags helighet och siarförmåga, och varken försmå de att inhämta hennes råd eller ringakta de hennes svar”.

En bok att rekommendera i ämnet är Den forna seden, av Östen Kjellman. Även han gör en djupdykning i germanernas förkristna kvinnosyn och berättar bland annat om hur kvinnorna slöt upp på männens sida då de attackerades av yttre fiender.

Några axplock från betahannarna i kommentarsfältet:

Citat:
Mycket bra av dig Paulina att poängtera vår förkristna kvinnosyn. Den står i bjär kontrast till den kvinnosyn som de kristna förrädarna införde efter att de förslavade norden.

Citat:
Mycket bra krönika. Denna delen av Europa måste återgå till sin ursprungliga kvinnosyn. Den abrahamitiska kvinnosynen hör inte hemma här
Citat:
Klart att även kvinnorna behövs i kampen. Självklart. Kvinnor har hur mycket som helst att bidra med.

Citat:
En mycket bra krönika.
Hell valkyrierna från norr.

Citat:
inga riktiga män behöver åka till Thailand för att finna (dvs köpa) det de inte kan få härhemma.

Tyder mer på dumpade misslyckade exemplar som ratats av (för dem alltför starka och självständigare) kvinnorna i deras hemland.

Citat:
Min erfarenhet av män som inte vill se kvinnor i samma rum är att de är homosexuella. Jag har lärt mig känna igen en homosexuell man, speciellt om de inte är öppna med deras böjelse, direkt på grund av deras behandling av mig som en rätt så attraktiv kvinna. Det låter kanske konstigt men så har jag uppfattat det. Det passar in i den germanska läggningen att låta var och en göra det man vill oavsett kön...
Citat:
Det finns redogörelser om hur kvinnorna i germanska stammar fungerade som pådrivare bakom frontlinjen när männen började tappa greppet i striden och riskerade nederlag. Kan vara Tacitus som skriver om det.

För övrigt är Savitri Devi en av mina stora förebilder.

Vem var Savitri Devi?
Citat:
Here is a picture of Savitri Devi's nonwhite husband, Asit Krishna Mukherji. She was a very early proponent of mixed marriages and led the way to the now common practice.

https://vnnforum.com/showthread.php?t=50412

Och denna kvinna dyrkas av många nationalistiska "män"

Här har vi en annan "vit-nationalistisk" kvinna som vill rädda den vita rasen:

Citat:
...In his broadcast today, September 23, 2015, David Duke’s Show summary stated in part as follows:
“…Dr. Duke started the show by referring to yet another article from the Jewish press exposing the Jewish role in promoting the ongoing tsunami-gration into Europe. 100 British Jewish clergy, invoking the Holocaust, signed a letter urging PM David Cameron to take in more Syrian refugees.
Then he brought on Sinead McCarthy, a pro-European journalist and video producer. They had a far-reaching discussion on the Zio media indoctrination of whites to feel guilt, view themselves in a negative light, and refrain from reproducing. They also talked about what regular people can do to make a difference in the struggle to liberate ourselves.”

You might recall “the Pro-European” Ms. McCarthy pictured below frolicking with her “fellow Europeans”, there are many other more graphic pictures
...

There is one very big problem, Ms. McCarthy lacks all credibility as she routinely cajoles and engages in relationships with black rappers...

https://anaannblog.wordpress.com/2015/09/23/david-duke-showcases-white-female-race-mixing-as-pro-european/

Här finns hennes artiklar och en (?) av hennes youtube-kanaler:

http://renegadetribune.com/top-five-reasons-we-need-women-in-the-movement/
https://www.youtube.com/watch?v=luoCvJkqu1I

Ja, det här är ju inte problematiskt...
Citera
2016-02-22, 03:26
Medlem
Durcherrss avatar
Här har vi några exemplariska fall från de "nordiska valkyriorna":

Citat:
Höll hiv-smittan hemlig – i 17 år
Lillemor gifte sig och födde barn – men berättade inte om sin sjukdom

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12231821.ab

Citat:
När Lillemor var 19 år åkte hon till Frankrike för att jobba som au pair. Där nere i det främmande landet träffade hon sin första kärlek. Hon tyckte att han var fantastisk; mörk (neger), vacker och spännande – allting, berättar hon i filmen.

http://unvis.it/www.dn.se/kultur-noje/film-tv/hon-fortrangde-sin-hiv-smitta/

Men hon fick ju sedan i.a.f. sin utslitna försörjarbetahanne och barn... Att han dessutom kunde ha smittats av negerns HIV är ju inget han behöver oroa sig för.

Om norska kvinnors kåthet på babbar:

Citat:
ALANYA (Dagbladet): - Norske jenter er dritt. De kommer hit bare for sex, de er helt gale og ville, men vil ikke ha noe seriøst forhold med oss, sier en 20-årig tyrkisk gutt til Dagbladet...

- Det virker som det ikke er nok gutter i Norge. Jentene kommer jo hit for å knulle ( ), sier Mazlum (22), også han butikkansatt.

Selv føler han seg brukt av ei norsk jente han ble forelsket i.

- Vi hadde sex, og jeg ville mer - men det ville ikke hun, sier 22-åringen.

Det stopper ham ikke i å nedlegge flere norske jenter.

- For ei uke siden traff jeg ei dame som hadde kjæreste i Norge. I begynnelsen ville hun ikke ha sex med meg, men jeg overtalte henne. Her er her, Norge er Norge, vet du...

http://www.dagbladet.no/2011/05/03/nyheter/syden/tyrkia/reise/sex/16375704/

Här uttalade sig en grekisk diplomat om svenska kvinnors beteende i Grekland och med utländska män:

Citat:
...Vassilios Bakalis.

Han har varit stationerad i Sverige sedan 2006 och tycks under den tiden ha fått ett ont öga till svenska kvinnor. I sitt svar till Jan Tordsson skriver toppdiplomaten:

”Tvärtom min vän så är det du som ska skämmas över svenska kvinnors uppträdande, på semester i alla delar av världen och med utländska medborgare i sitt eget land!”

Vassilios Bakalis påstår sig också ha blivit varnad av taxichaufförer i Stockholm för att ta hem svenska kvinnor:

En svensk betahanne kom dock till räddning:

Citat:
Han skrev att han och hans familj aldrig mer tänker åka på semester till Grekland och avslutade brevet med orden: ”Ni borde skämmas”...

Jan Tordsson tror knappt sina ögon när han läser diplomatens svar:

– Helt sjukt. Vilken kvinnosyn den mannen har...

http://unvis.it/www.aftonbladet.se/nyheter/article12890514.ab

Haha.
Citera
2016-02-22, 20:23
Medlem
stilichos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Jäpp. Jag är tämligen vass i det här ämnet. Nedanstående länkar torde vara intressanta. För det finns inget kivande utan det handlar bara om att du är okunnig om de rön som framkommit.

http://www.academia.edu/8726248/Aspects_of_Indo-European_Religion_The_Supernatural_World_of_the_Pr oto-Indo-Europeans_2013_
http://www.sciencemag.org/news/2015/02/mysterious-indo-european-homeland-may-have-been-steppes-ukraine-and-russia

Inte tillräckligt vass för att läsa dina egna länkar bevisligen. De säger uttryckligen: I would not say the Anatolian hypothesis has been killed.

Du verkar överlag sakna förståelse för vad forntid och arkeologi är för något. Det är gissningar. Som regel väldigt osäkra gissningar. Alldeles särskilt osäkra blir de i sådana här sammanhang när det faktiskt inte finns några historiska källor alls.

Citat:
Elementärt att känna till att endast fria MÄN hade rösträtt vid nordiska ting. Det är inte ens i närheten av kontroversiell historia.

"På tinget hade endast fria män rösträtt. Kvinnor, trälar och utlänningar ( t ex missionärerna) var utestängda från tinget."

http://pog.gqt.se/kungaval_och_eriksgata.htm

Herregud. Du länkar till en hemsida av en gubbe som gillar att läsa böcker om historia och vill att vi ska tro på dig.

Det finns noll arkeologiska källor om förmedeltida ting och på sin höjd några tiotal historiska notiser, de flesta ytterst indirekta. För allt vad vi vet kan det ha gått till precis hursomhelst. Att kvinnor var utestängda har jag aldrig sett några källor för. Förvisso har jag aldrig sett några källor för att kvinnor deltog heller, men som jag nämnt några gånger nu så deltog kvinnor ibland på medeltida ting, vilket gör det sannolikt att de även gjorde det under forntiden.

Citat:
Nedan kan du läsa lite om skillnaden mellan det doriska Sparta och det mykenska Athen samt om indoeuropéernas spridning i allmänhet. Det är inte alls svårt att förklara varför spartanerna var mer indoeuropeiska. Dels så kom de senare till grekiska halvön men de var också striktare när det gäller tillämpningen av kastsamhället.

"The Dorian incursion plunges Greece into a period usually referred to as a dark age. But Dorian military traditions survive to play a profound part in the heyday of classical Greece. The ruthlessly efficient Spartans will claim the Dorians as their ancestors, and model themselves upon them."

http://historyworld.net/wrldhis/PlainTextHistoriesResponsive.asp?ParagraphID=cdu
http://www.historyfiles.co.uk/KingListsFarEast/AsiaIndoEuropeans.htm

Notera att även de mykenska grekerna var indoeuropéer. Du hävdar att spartanerna var mer indoeuropeiska eftersom de kom senare till Grekland (för övrigt ett helt obevisat påstående och med stor sannolikhet felaktigt) och anser dig bevisa detta med att de var mer krigiska. Detta är ett utmärkt exempel på ett cirkelargument, indoeuropéerna är krigiska eftersom spartanerna är krigiska och spartanerna är krigiska eftersom de är indoeuropéer. Jag har svårt att tro att någon låter sig övertygas av det.
Citera
2016-02-22, 21:04
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilicho
Inte tillräckligt vass för att läsa dina egna länkar bevisligen. De säger uttryckligen: I would not say the Anatolian hypothesis has been killed.

Du verkar överlag sakna förståelse för vad forntid och arkeologi är för något. Det är gissningar. Som regel väldigt osäkra gissningar. Alldeles särskilt osäkra blir de i sådana här sammanhang när det faktiskt inte finns några historiska källor alls.

Herregud. Du länkar till en hemsida av en gubbe som gillar att läsa böcker om historia och vill att vi ska tro på dig.

Det finns noll arkeologiska källor om förmedeltida ting och på sin höjd några tiotal historiska notiser, de flesta ytterst indirekta. För allt vad vi vet kan det ha gått till precis hursomhelst. Att kvinnor var utestängda har jag aldrig sett några källor för. Förvisso har jag aldrig sett några källor för att kvinnor deltog heller, men som jag nämnt några gånger nu så deltog kvinnor ibland på medeltida ting, vilket gör det sannolikt att de även gjorde det under forntiden.

Notera att även de mykenska grekerna var indoeuropéer. Du hävdar att spartanerna var mer indoeuropeiska eftersom de kom senare till Grekland (för övrigt ett helt obevisat påstående och med stor sannolikhet felaktigt) och anser dig bevisa detta med att de var mer krigiska. Detta är ett utmärkt exempel på ett cirkelargument, indoeuropéerna är krigiska eftersom spartanerna är krigiska och spartanerna är krigiska eftersom de är indoeuropéer. Jag har svårt att tro att någon låter sig övertygas av det.

Kurgan-hypotesen framförs klart och tydligt som den i särklass troligaste i mina länkar. Det är också den troligaste rent objektivt utifrån de fynd som gjorts under senare år. Du kanske inte klarar av att förstå texten? Nej, det rör sig inte om gissningar. Tror du det så är du sjukt okunnig om vetenskaplig metodik. Forskarna lägger pussel utifrån arkeologiska fynd, genetik och historiska dokument.

Jag skrev att det finns hur många källor som helst till att endast fria MÄN fick rösta vid tingen. En källa har jag levererat men nedan kan du se vad som står i wikipedia. Du själv har inte lyckats skaka fram ett enda stöd för ditt påstående. Men det beror förstås på att det jag skrivit om att endast fria MÄN röstade vid tingen är fullständigt obestridd historia.

"I äldre tid benämning på ett möte där alla fria män avhandlade gemensamma angelägenheter och tvister kunde lösas genom förlikning eller efter dom."

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Ting

Fakta 1: Spartanerna var ättlingar till dorerna. Fakta 2: Dorerna var indoeuropéer som kom senare till grekiska halvön. Fakta 3: Spartanerna/dorerna höll hårdare på kastsamhället och blandade sig inte med de folk som redan fanns i Grekland. Slutsats: Spartanerna var mest indoeuropeiska. Vilket bekräftas av alla källor som beskriver dem.
Citera
2016-02-22, 22:29
Medlem
stilichos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Kurgan-hypotesen framförs klart och tydligt som den i särklass troligaste i mina länkar. Det är också den troligaste rent objektivt utifrån de fynd som gjorts under senare år. Du kanske inte klarar av att förstå texten? Nej, det rör sig inte om gissningar. Tror du det så är du sjukt okunnig om vetenskaplig metodik. Forskarna lägger pussel utifrån arkeologiska fynd, genetik och historiska dokument.

Jag har aldrig ifrågasatt att Kurgan-hypotesen är mest trolig. Det tror jag också. Men det betyder inte att vi vet att det är så. Det är en fullkomligt bisarr tanke att vi skulle veta något om vad som hände i den avlägsna forntiden, vilket får mig att tro att du inte har särskilt djup förståelse för arkeologi.

Citat:
Jag skrev att det finns hur många källor som helst till att endast fria MÄN fick rösta vid tingen. En källa har jag levererat men nedan kan du se vad som står i wikipedia. Du själv har inte lyckats skaka fram ett enda stöd för ditt påstående. Men det beror förstås på att det jag skrivit om att endast fria MÄN röstade vid tingen är fullständigt obestridd historia.

"I äldre tid benämning på ett möte där alla fria män avhandlade gemensamma angelägenheter och tvister kunde lösas genom förlikning eller efter dom."

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Ting

Man och människa var utbytbara ord i fornnordiska likväl som i svenska upp till senare delen av 1900-talet. Du kan inte läsa in något definitivt alls i sådana ord. För att kunna visa att kvinnor var förbjudna på tinget måste du hitta någon källa som säger just att kvinnor inte var välkomna. En sådan källa finns inte (om du inte sitter på några tidigare okända dokument).

Om du vill ha en källa på hur det såg ut på medeltiden så hittade jag denna doktorsavhandling vid en snabb googling (se kapitlet om Kvinnan på tinget).

Citat:
Fakta 1: Spartanerna var ättlingar till dorerna. Fakta 2: Dorerna var indoeuropéer som kom senare till grekiska halvön. Fakta 3: Spartanerna/dorerna höll hårdare på kastsamhället och blandade sig inte med de folk som redan fanns i Grekland. Slutsats: Spartanerna var mest indoeuropeiska. Vilket bekräftas av alla källor som beskriver dem.

Alla dina fakta kan ifrågasättas. Dorerna är i mångt och mycket en myt. Det är okänt om de kom senare till Grekland än andra greker, teorin om en dorisk invasion är just en teori. Inte heller höll dorerna generellt hårdare på kastsamhället än andra greker, Korint, Argos m fl doriska stater kan knappast sägas ha varit mer hierarkiska än t ex den attiska staten.

Men du verkar fortfarande inte begripa vad ett cirkelargument är. Du säger spartanerna var mest indoeuropeiska, därför var de krigiska. Och de är mest indoeuropeiska, därför att de är krigiska. Ser du inte själv att det är en helt omöjlig argumentation?
Citera
2016-02-22, 23:21
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilicho
Jag har aldrig ifrågasatt att Kurgan-hypotesen är mest trolig. Det tror jag också. Men det betyder inte att vi vet att det är så. Det är en fullkomligt bisarr tanke att vi skulle veta något om vad som hände i den avlägsna forntiden, vilket får mig att tro att du inte har särskilt djup förståelse för arkeologi.

Man och människa var utbytbara ord i fornnordiska likväl som i svenska upp till senare delen av 1900-talet. Du kan inte läsa in något definitivt alls i sådana ord. För att kunna visa att kvinnor var förbjudna på tinget måste du hitta någon källa som säger just att kvinnor inte var välkomna. En sådan källa finns inte (om du inte sitter på några tidigare okända dokument).

Om du vill ha en källa på hur det såg ut på medeltiden så hittade jag denna doktorsavhandling vid en snabb googling (se kapitlet om Kvinnan på tinget).

Alla dina fakta kan ifrågasättas. Dorerna är i mångt och mycket en myt. Det är okänt om de kom senare till Grekland än andra greker, teorin om en dorisk invasion är just en teori. Inte heller höll dorerna generellt hårdare på kastsamhället än andra greker, Korint, Argos m fl doriska stater kan knappast sägas ha varit mer hierarkiska än t ex den attiska staten.

Men du verkar fortfarande inte begripa vad ett cirkelargument är. Du säger spartanerna var mest indoeuropeiska, därför var de krigiska. Och de är mest indoeuropeiska, därför att de är krigiska. Ser du inte själv att det är en helt omöjlig argumentation?

Så gott som alla vetenskapliga rön i de här sammanhangen ser ungefär likadana ut som Kurgan-hypotesen. Vi kan väl säga så här, det finns mycket starkare stöd för Kurgan-hypotesen än vad det gör för Out of Africa hypotesen. Men du kanske VET vad som är sant? Fast vetenskaplig forskning bedrivs annars för att vi INTE vet.

Ja, den där genusinfekterade doktorsavhandlingen du länkade till sa inte mycket i ämnet. Och nej, det finns ingen sammanblandning på fornnordiska. Man hette man och kvinna hette kván och hade man menat människor/folk i största allmänhet så torde man ha sagt tjód. Men det står MÄN. Du har absolut inget stöd alls för ditt påstående om att kvinnor skulle haft rösträtt vid tinget.

Det är du själv som skapat en cirkelargumentation genom en halmgubbe. Eftersom det var DU som konstaterade att indoeuropéerna var väldigt krigiska. Min logik har varit densamma hela tiden. Spartanerna var renrasiga dorer och hade bevisligen ett mycket strikt kastsamhälle. Att spartanerna sen också var mest militaristiska understryker blott spartanernas starka indoeuropeiska etnicitet.
Citera
2016-02-24, 19:49
Medlem
Intressant video från en som kallar sig "nationalsocialistisk feminist":
https://www.youtube.com/watch?v=grqsDrxe8lI

En del bra kommentarer, även om det också finns saker i videon som är nästan lika illa som MGTOW och liknande.

Personligen hade jag helst sett en nyttig syntes mellan de vettiga idéerna från respektive sida, och eliminerande av de ovettiga idéerna från respektive sida.

Men att det skapas en "nationalsocialistisk feminism" kan vara positivt som ett delsteg, om det kan få en del av de frustrerade manshatande kvinnorna som idag är marxistiska feminister att i alla fall stödja utslängande av rasfrämlingar ur Europa. Det bör framförallt vara marxistiska feminister som skulle bli mer nationella om en sådan rörelse, småskalig, bildades. Risken är nog rätt liten att nationella istället skulle gå över och bli feminister. Så sett kanske det är taktiskt att uppmuntra detta för att gynna en nationalistisk hållning i migrationsfrågan hos kvinnor?

Skulle så ske (marxistiska feminister blir "nationalsocialistiska feminister") så är det egentligen bara oviljan att skaffa många barn som skulle återstå som VERKLIGT allvarligt problem på den kvinnliga sidan av befolkningen i stort, men det kanske får bli nästa punkt att kämpa för att ta ett steg i rätt riktning, man kan inte alltid gå hela vägen på en gång, precis som att män som just skaffat sig mod att protestera mot invandringen inte alltid orkar/vågar dela flygblad eller gå på demonstrationer eller informationsmöten och agitera osv - mognanden måste komma i små steg lite i taget.

Dessa skulle inte vara medlemmar eller ledande i NS-organisationer, utan ett nyttigt opinionsbildande organ för halv-vakna halv-ok kvinnor som är ungefär på samma nivå som ännu oslipade och lite icke gentlemannamässiga män som förstått migrationsfrågan och judefrågan, men inte förädlat sig moraliskt.

Att vissa delar av den manliga sidan av befolkningen har problem vet vi ju också, det avhandlas rätt bra i videon, t.ex. judiska MGTOW som skyller allt på vita kvinnor (judiska och judisk-rasblandade vita män leder detta) och stödjande av judiska PUA och annat skräp. Kvinnor får gärna ge bra tips på hur de tror att man kan bekämpa de problemen hos de män det gäller. Riktiga nationalister är anti-MGTOW och anti-PUA och anti kvinnohat och anti beteenden som låter sexuellt frustrerade, och nationalister är alltså för familjevärderingar.

Tyvärr är riktiga nationalister extremt få idag. De flesta i landet är ännu halv-degenererade eller halv-vakna, även om saker och ting rör sig i rätt riktning. För att vara nationalist, och inte bara kontrajihadist eller alt right eller 90-talsskinhead eller annat dumt krävs: uppvaknande, aktivering, leva som man lär, och strävan efter att vara optimalt moraliskt högstående. Riktig nationalism är elitistisk och långt ifrån alla kommer någonsin uppnå idealen - de som kan det bör med rätta se sig som överlägsna massorna.
Senast redigerad av truth1337 2016-02-24 kl. 20:17.
Citera
2016-02-24, 23:32
Medlem
Durcherrss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av truth1337
Intressant video från en som kallar sig "nationalsocialistisk feminist":
https://www.youtube.com/watch?v=grqsDrxe8lI

En del bra kommentarer, även om det också finns saker i videon som är nästan lika illa som MGTOW och liknande.

Personligen hade jag helst sett en nyttig syntes mellan de vettiga idéerna från respektive sida, och eliminerande av de ovettiga idéerna från respektive sida.

Men att det skapas en "nationalsocialistisk feminism" kan vara positivt som ett delsteg, om det kan få en del av de frustrerade manshatande kvinnorna som idag är marxistiska feminister att i alla fall stödja utslängande av rasfrämlingar ur Europa. Det bör framförallt vara marxistiska feminister som skulle bli mer nationella om en sådan rörelse, småskalig, bildades. Risken är nog rätt liten att nationella istället skulle gå över och bli feminister. Så sett kanske det är taktiskt att uppmuntra detta för att gynna en nationalistisk hållning i migrationsfrågan hos kvinnor?

Verkar vara den här kvinnan ifråga:
Citat:
...In his broadcast today, September 23, 2015, David Duke’s Show summary stated in part as follows:
“…Dr. Duke started the show by referring to yet another article from the Jewish press exposing the Jewish role in promoting the ongoing tsunami-gration into Europe. 100 British Jewish clergy, invoking the Holocaust, signed a letter urging PM David Cameron to take in more Syrian refugees.
Then he brought on Sinead McCarthy, a pro-European journalist and video producer. They had a far-reaching discussion on the Zio media indoctrination of whites to feel guilt, view themselves in a negative light, and refrain from reproducing. They also talked about what regular people can do to make a difference in the struggle to liberate ourselves.”

You might recall “the Pro-European” Ms. McCarthy pictured below frolicking with her “fellow Europeans”, there are many other more graphic pictures...

There is one very big problem, Ms. McCarthy lacks all credibility as she routinely cajoles and engages in relationships with black rappers...

https://anaannblog.wordpress.com/201...-pro-european/

Här finns hennes artiklar och en (?) av hennes youtube-kanaler:

http://renegadetribune.com/top-five-...-the-movement/
https://www.youtube.com/watch?v=luoCvJkqu1I

Citat:
Att vissa delar av den manliga sidan av befolkningen har problem vet vi ju också, det avhandlas rätt bra i videon, t.ex. judiska MGTOW som skyller allt på vita kvinnor (judiska och judisk-rasblandade vita män leder detta) och stödjande av judiska PUA och annat skräp. Kvinnor får gärna ge bra tips på hur de tror att man kan bekämpa de problemen hos de män det gäller. Riktiga nationalister är anti-MGTOW och anti-PUA och anti kvinnohat och anti beteenden som låter sexuellt frustrerade, och nationalister är alltså för familjevärderingar.

Är verkligen MGTOW så dåliga? Det mesta verkar handla om mäns rättigheter till vårdnad av barnen vid skilsmässa och liknande. Jag tycker bara att det är nyttigt och behövs.
Det är helt sjukt hur feminismen har gjort så att kvinnor bara kan skilja sig från sina män och dränera dem på alla deras resurser och tillgångar.

Jag tror jag skrev tidigare i tråden om en kvinna (som jag känner till väldigt ytligt) som bara lämnade sin man och 3-årige son för en sliskig strandraggare utomlands (förhållandet sprack visserligen senare och hon blev ruinerad och "bestulen" på allt hon hade). Hur är man egentligen funtad när man gör så? Fruktansvärt.

Och så har vi ju alla kända, och okända, fall där kvinnorna bara lämnar mannen och tar hans tillgångar/barnen, eller för att de bara har drabbats av psykotisk judefeminism och vill "förverkliga" sig själva (Eat, pray and love är väl ett bra exempel på nåt som sätter griller i huvudet på många lättlurade kvinnor).

Den typen av MGTOW behövs, tycker jag.
Citera
2016-02-25, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Verkar vara den här kvinnan ifråga
Illa, då får vi se det som ytterligare ett exempel på bedrägeri och bluff, och att antalet rättfärdiga kvinnor är en kvinna färre.

Jag fick i och för sig dåliga vibbar längre in i videon. Hon började tala om "flat earth" vilket ju är total dårskap och hennes snack om judefrågan var dessutom väldigt obildat och oinsatt. Jag blir alltid skeptisk när någon nämner juden, men inte kan tala om konkret varför juden är ett hot (t.ex. berätta om Gulag, judens dominans över media och finans osv), då låter det ofta bara som någon som vill vinna förtroende hos nationella, men inte är nationell själv. Det roliga med detta "lithmus test" är ju att den som verkligen förstått judefrågan på ett konkret sätt också i princip omöjligen kan vara för judens vansinne, såvida personen själv inte är jude, och därför säger det verkligen en hel del om personens karaktär.

De uppvaknade kvinnorna är relativt få, därför är risken stor att den starka önskan om att se en sådan gör att man dogmatiskt börjar höja kvinnor med tveksam ideologi till skyarna, även när varningsklockor ringer.

De flesta av de mest nationalsocialistiskt uppvaknade kvinnor jag har mött har ofta varit lågmälda och inte varit några talare av rang. När man talat mer med dem, så har de sällan förstått de avgörande frågorna på ett medvetet plan, men har instinktivt eller p.g.a. sin omgivande miljö AGERAT rättfärdigt i hur de lever sina liv. Därför är de BRA kvinnor och bra personer, men inte bra politiska analytiker och folkförsvarare avsedda att leda arméer och politiska rörelser, där förståelsen för varje intrikat detalj är avgörande. På rak arm kan jag bara komma på ca 10 kvinnor som jag själv har mött, som både förstått saker djupsinnigt, levt som hon lärt, och kunnat uttrycka sig väl. De flesta av dessa är gifta kvinnor.

Detta verkar vara ett vanligt mönster, att det nästan enbart är gifta kvinnor, som uppvisar en politisk mognad. I gengäld får vi erkänna att män under 30 år - som A.H. påpekade - ofta också är olämpliga politiker, delvis eftersom instinkter och hormoner ännu talar för högt.

Citat:
Är verkligen MGTOW så dåliga? Det mesta verkar handla om mäns rättigheter till vårdnad av barnen vid skilsmässa och liknande. Jag tycker bara att det är nyttigt och behövs.
Det är helt sjukt hur feminismen har gjort så att kvinnor bara kan skilja sig från sina män och dränera dem på alla deras resurser och tillgångar.
Instämmer, sådant är vettigt. Dock är det lika fel att använda MGTOW som grund för sådana frågor, som när kvinnor använder feminismen som rörelse för att driva frågan om kvinnofrid. Feminismen är främst en globalistisk folksplittrande psykopat-rörelse som för judens agenda. MGTOW är lite samma sak. Man bör enbart kalla sig nationalist eller nationalsocialist när man driver vettiga frågor, inga andra beteckningar behövs. När man gör det, så förbinder man sig också att i nationalistisk anda stödja allt annat som ingår i nationalismen, och att varje fråga man driver, drivs från utgångspunkten "vad är bra för folket", inte ett själviskt "vad är bra för MIG".

Ok kanske att man har temporära taktiska små rörelser utanför nationalismen under en tidig fas för att experimentellt driva en ny fråga och utveckla dess retorik, om det finns risker för att nationalismens framsteg skadas. Men annars bör det mesta drivas som just nationalism och inget annat.

Citat:
Jag tror jag skrev tidigare i tråden om en kvinna (som jag känner till väldigt ytligt) som bara lämnade sin man och 3-årige son för en sliskig strandraggare utomlands (förhållandet sprack visserligen senare och hon blev ruinerad och "bestulen" på allt hon hade). Hur är man egentligen funtad när man gör så? Fruktansvärt.

Och så har vi ju alla kända, och okända, fall där kvinnorna bara lämnar mannen och tar hans tillgångar/barnen, eller för att de bara har drabbats av psykotisk judefeminism och vill "förverkliga" sig själva (Eat, pray and love är väl ett bra exempel på nåt som sätter griller i huvudet på många lättlurade kvinnor).
Personligen vill jag på sikt att vi får en sådan sedlighetspress i landet att man kan ha vigilantgarden som ger kompanistryk åt alla som ägnar sig åt omoraliska beteenden. Tyvärr är relationsfrågor komplicerade, det är extremt svårt att veta vem som är skyldig part. Det finns så enormt många sätt att tortera någon mentalt, som är svåra att se utifrån. Men i tydliga fall där någon agerat på ett omoraliskt sätt i en relation, så bör kompanistryk och utstötning ur samhället och alla möjliga upptänkliga straff man kan tänka sig appliceras. Här bör gamla traditionella värderingar drivas igenom igen - inget sex utanför giftermålet, och giftermålet skall vara livet ut. Skilsmässa och sex utanför äktenskapet bör fördömas å det grövsta. Men att nå det stadiet kommer ta tid. Både män och kvinnor i stora mängder skulle motsätta sig detta i början, då inga av dem förstår varför detta både skulle göra dem lyckligare och vara bättre för folket. Idag lever massvis med män och kvinnor med att "ligga runt", men det betyder vanligtvis för de flesta män att inte ligga alls eller bara ligga med 55-åriga kvinnor när de själva är 25, medan det för kvinnorna betyder antingen samma sak som för männen eller att de får så många erbjudanden att de mår illa av ordet "hej" till slut, eftersom om förhållanden varar så mycket kortare, så måste man just ragga så många gånger fler, om man inte vill vara konstant ensam. Saken är den att så länge kvinnor inte gifter sig så får män faktiskt insistera på att de här kvinnorna får tåla konstant raggning eller konstant uteblivande av kontakt med män. Även om de själva strävar efter att gifta sig så kan de behöver få tåla det, så länge de inte ägnar all energi de kan åt att få sina vänninor att också gifta sig, och få dem att på samma sätt övertyga andra kvinnor om att göra det. Det är bara när vi krossar judens "ligga runt"-beteende som vi kan återfå normala situationer i alla dessa ting.
Senast redigerad av truth1337 2016-02-25 kl. 07:24.
Citera
2016-02-26, 16:32
Medlem
NixYOs avatar
Kvinnor omfamnar vinnare. Om man vill ha kvinnor på sin sida så måste man se till att män som kvinnor uppfattar som högstatusmän står på din sida.

http://www.dailystormer.com/fat-swedish-teen-joined-isis-with-haji-bf-says-it-was-an-accident/
Citat:
Ursprungligen postat av Andrew Anglin
She didn’t even know what the hell was going on – she certainly didn’t know she’d have to live in a house without electricity or running water!

Can you imagine a teenage boy going to join ISIS with an older Arab female and being like “oh, well, she tricked me. I’d never heard of ISIS. She showed me videos, but somehow I still didn’t understand the plan.”

No. You can’t imagine that.

The boy would be held accountable for his actions.

But girls aren’t. They have all the power of men now, and virtually no responsibility whatsoever. They still get treated like children by men, but feminists don’t complain about that – even though you would think it would be degrading to them – because it’s an advantage for the female collective.

But nevermind all that noise.

Here’s the important issue:

These women will side with the winners, Whitey. Every single time, they will side with the winners.

Protip: Right now, you are not the winners.
Citera
2016-02-26, 16:58
Medlem
Dofternas avatar
Ni nationalister sätter er själva före andra baserat på lite olika orsaker men när kvinnorna vill ta makten över sina egna liv så surnar ni. Är inte det märkligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in