Citat:
Ursprungligen postat av
Cumbersnatch
Vänta lite nu, var inte du av åsikten att USA:s regering iscensatte själva attacken? "Advance-knowledge"-teorin motsäger ju de andra konspirationsteorierna genom att den faktiskt medger att det var Al Qaida-terrorister som förstörde byggnaderna.
Rätta mig om jag har fel, men om du nu var så övertygad om "sanningen" så blir det väl konstigt att helt plötsligt argumentera för ett helt annat händelseförlopp?
Det enda vi vet är att vi inte vet vad som hände. Ingen kan säga vem det gjordes av men vad vi kan säga är att det finns en hel del som försöker dölja sanningen. Att USAs regering skulle ligga bakom dådet ser jag som totalt uteslutet. USAs regering är marionetter, deras inflytande är litet på vad USA faktiskt gör.
Följ valet som pågår nu, det är ju uppenbart varför Trump och Bernie Sanders går framåt så starkt för att folket börjar lära sig hur korrupt styret är där
9/11 var mycket genomtänkt, givetvis har man haft en hög med parallella spår för att få folk att titta åt fel håll. Titta på
The Woman Who Wasn't There, typisk teknik för att mala nere folks ifrågasättande