2016-02-15, 10:49
Medlem
Libérées avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Gennardy Golovkin GGG mot nån Dominic Wade den 24 april.. Ännu ett helt okänt namn för mig. Står på 18-0, 12 KO. Kommer bli en enkel resa för "GGG"
Dags för kazaken att ta ett riktigt namn snart.

Slöseri med tid för Golovkin. Ett möte mot Billy Joe Saunders hade ju varit klockrent, men britten var nog lite för rädd om huvudet.
Citera
2016-02-16, 07:14
Medlem
Helvete vad de pumpar upp Frampton vs Quigg!! Kommer bli en helvetes fight den 27 februari. Såg i Gloves are off hur Quigg provocerade Carl till den milda grad, att han hade varit KO i sin karriär. Mig veterligen så har han en Nolla i rec angående förluster.
Kommer bli en galen tillställning.
Citera
2016-02-17, 15:13
Medlem
Överste-Rövhåls avatar
Anthony Joshua tog chansen om IBF-titeln mot Charles Martin den 9:e April!
Citera
2016-02-18, 09:49
Medlem
Libérées avatar
Så jävla gött. Abel Sanchez står fast vid att det inte kommer bli någon (jävla) catchweight om Golovkin ska slåss om WBC-bältet mot Canelo. Då får mexikanen istället helt enkelt lämna det ifrån sig, vilket nog inte vore bra för hans popularitet i hemlandet.

Här i Sverige kanske man kan komma undan kritisk press trots att man bara möter klubb-boxare och föredettingar, men i Mexiko där har nog fansen koll på läget, de känner en stolthet när det kommer till sporten och lär inte förlåta så enkelt. Det vore ju sanslöst fegt om han bara lämnade titeln från sig.

http://www.badlefthook.com/2016/2/16/11027776/golovkins-trainer-if-diva-canelo-doesnt-fight-us-it-doesnt-matter
Citera
2016-02-18, 10:53
Medlem
Helvete vad Viasat Sport växlat upp. Denna helg Chodinov och nästa Slaget om brittiska öarna Frampton Vs Quigg..Mumma!!
Ser oerhört fram mot den 27!!
Citera
2016-02-20, 22:11
Medlem
Strax Dax för Fedor Chodinov att ta sig an Fritzen Felix Strüm i ett returmötet. Hoppas på Ryssen som har 10 KO på 14 segrar!
Citera
2016-02-21, 01:10
Medlem
Citat:
Strax Dax för Fedor Chodinov att ta sig an Fritzen Felix Strüm i ett returmötet. Hoppas på Ryssen som har 10 KO på 14 segrar!

Gick sådär.
Sturm är vansinnigt bra.
Citera
2016-02-21, 08:01
Medlem
Tycker han blev bortdömd. Ingen höjdare direkt. Den spar vi på till nästa lördag.
Citera
2016-02-22, 12:27
Medlem
Mindre än en vecka kvar till slaget i Manchester! Go Frampton Go
Citera
2016-02-23, 16:17
Medlem
Libérées avatar
Citat:
Mindre än en vecka kvar till slaget i Manchester! Go Frampton Go

Helt klart en av årets på förhand bästa fajter. Vilken inramning det lär bli i Manchester! Och ingen borde vara förvånad om det likt förbannat är Carl Framptons landsmän som kommer att höras mest i arenan, hehe.

Men vad tror ni om resultatet?
Citera
2016-02-23, 19:08
Medlem
Gospodin.Njets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libérée
Helt klart en av årets på förhand bästa fajter. Vilken inramning det lär bli i Manchester! Och ingen borde vara förvånad om det likt förbannat är Carl Framptons landsmän som kommer att höras mest i arenan, hehe.

Men vad tror ni om resultatet?

Har bara sett Quiggs fight mot Kiko Martínez och då såg han ju vass ut. Spanjoren gick som bekant tiden ut i returen mot Frampton. Annars tycker jag att Quiggs matchlista mest är luft, bortsett från Munroe.

Frampton har jag sett fler gånger och är väl inte helsåld ... han såg bättre ut när han var på uppåtgående än vad han gjort på senaste tiden. Men jag tycker i alla fall att han har mött mer meriterat motstånd över lag. (Fast det är inte alltid nån bra indikator, för i så fall borde Donaire ha slagit Rigondeaux).

Baserat på de senaste intrycken skulle jag nog sätta en liten slant på Quigg, trots allt. Men om Frampton vinner blir jag inte heller förvånad.

Vidare tror jag att matchen går tiden ut.
Citera
2016-02-24, 07:18
Medlem
Tror på en jämn tillställning som går tiden ut och att Frampton vinner på ett SD. Kan även bli en KO för Quigg runt rond 5,6. Men en magisk stämning som kommer visa att britterna är den bästa bokningspubliken i världen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in