2016-02-22, 21:29
Medlem
Picamagpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deakpeasley
Svar nej,anledn till
att jag inte ser sånt här som brott=ju att han inte angripit ngn annan. Så länge han inte gör det
bör det väl gå an-----övr kan ju vända bort blicken om de känner sig stötta !
Så du tycker att det är ok, och vi andra kan vända bort blicken?
Citera
2016-02-22, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picamagpie
Så du tycker att det är ok, och vi andra kan vända bort blicken?
Ok=det så klart inte----tyder på ngt fel med individen,men brott
känns helt fel !
Citera
2016-02-22, 23:22
Medlem
PissingContests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Venicones
Detta är ju en sådan typisk sak som man aldrig tänkt på innan men nu när man blivit påmind om det kan man inte sluta tänka på det förrän gåtan är löst.

Hur runkar en arab? Får de massera ollonet mjukt mellan tummen och pekfingret? Att runka utan förhud verkar hur som helst inte vara det lättaste. Självklart är det ju möjligt, det kan vem som helst begripa men vita män med sin förhud intakt har onekligen en klar fördel som underlättar när man ska ägna sig åt självbefläckelse. Förhudslösa måste nog trixa och ha sig betydligt mer. Låter förövrigt jävligt äckligt att försöka runka utan förhud.
Hört talas om olja?
Araber vet allt om olja. Stora delar av dem har olja som enda inkomst, ofta olivolja. Man ska vara EXTREMT torr för att inte kunna dra en tajj med hjälp av en flaska olivolja..
Så, nu kan du sluta tänkapå det!
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Kan meddela att det är precis lika lätt att runka utan förhud som med. Har precis som en annan i tråden skurit bort förhuden för ett par år sedan pag medicinska själ. Märker ingen större skilland när jag runkar nu jämfört med innan.

Se där ja!
Det var LITE mer information än vi andra här var ute efter.. pervo!!!
Citera
2016-02-22, 23:55
Medlem
En av de sjukare händelse jag läst på länge, kan garantera att det inte är första eller sista och det förekommer fast folk undviker att anmäla. Ofredande och sexuella övergrepp är del av badhus. Tjejer och kvinnor blir tagna mot deras vilja det är vardagsmat för gärningsmännen och för BO är det rena trauma. Man behöver inte vara raketforskare att förstå att det är personer med utländska påbrå som gör utför gärningarna.
Senast redigerad av jenisej9 2016-02-22 kl. 23:58.
Citera
2016-02-23, 02:23
Medlem
KRYPTONITIFITTANs avatar
Sjukt besviken på denna tråd. När jag läste rubriken trodde jag att TS hade runkat i ett badhus och blivit gripen.

Hur som helst, vidrig händelse.
Citera
2016-02-23, 09:21
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deakpeasley
Ok=det så klart inte----tyder på ngt fel med individen,men brott
känns helt fel !

Så att stå öppet och runka inför andra i ett omklädningsrum man inte ens skall vara i är inte brottsligt? När vill de mena att det går över till att vara ett brott? Sexuella trakasserier/ofredanden kan ju vara betydligt mindre saker än att övergå i att ruska tupp inför andra.
Citera
2016-02-23, 13:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Flag
Skämtar du eller är du så här pinsamt dum? Du tycker att det ett vänsterbeteende att söka belägg för det någon hävdar? Det är inget som är kritiskt för dig, antar jag.

Jag skrev faktiskt att min begäran om källa var ett skämt. Vem är pinsamt dum då?
Citera
2016-02-23, 13:52
Medlem
rex144s avatar
har polisen samlat in bevismaterialet? hann han runka färdigt?

de som runkar brukar säga att de bara kliade sig
Citera
2016-02-23, 14:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PissingContest
Hört talas om olja?
Araber vet allt om olja. Stora delar av dem har olja som enda inkomst, ofta olivolja. Man ska vara EXTREMT torr för att inte kunna dra en tajj med hjälp av en flaska olivolja..
Så, nu kan du sluta tänkapå det!

Se där ja!
Det var LITE mer information än vi andra här var ute efter.. pervo!!!

Vad är det som är perverst? att berätta att man kan runka utan förhud?
Citera
2016-02-23, 16:43
Medlem
Din Morsas avatar
Någon som begärt ut fup'en...eller skall man säga fap'en?
Citera
2016-02-23, 19:52
Medlem
Andy Flags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callidac
Jag skrev faktiskt att min begäran om källa var ett skämt. Vem är pinsamt dum då?

Fast du skriver ju att begäran om källa är ett dumt vänsterbeteende. Eller missförstår jag dig?
Citera
2016-02-23, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Flag
Fast du skriver ju att begäran om källa är ett dumt vänsterbeteende. Eller missförstår jag dig?

Ja du missförstod ironin, det är en vanlig åkomma på Flashback som jag själv gör mig skyldig till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in