2016-02-21, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Kan en lösning vara att varje badhus har en avdelning med en plaskdamm där åsnor och getter fritt plaskar runt?

Det kanske kunde vara ett sätt att erbjuda "förnöjelse" till män med "annorlunda kulturer"?

Det kommer behövas ofantliga mängder klorin..
Citera
2016-02-21, 22:35
Medlem
Veniconess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teasardig
Araber har ingen förhud. Vattnet gör att snoppen torkar ut. Därför är det inte lätt för dem att runka i bassängerna.

Detta är ju en sådan typisk sak som man aldrig tänkt på innan men nu när man blivit påmind om det kan man inte sluta tänka på det förrän gåtan är löst.

Hur runkar en arab? Får de massera ollonet mjukt mellan tummen och pekfingret? Att runka utan förhud verkar hur som helst inte vara det lättaste. Självklart är det ju möjligt, det kan vem som helst begripa men vita män med sin förhud intakt har onekligen en klar fördel som underlättar när man ska ägna sig åt självbefläckelse. Förhudslösa måste nog trixa och ha sig betydligt mer. Låter förövrigt jävligt äckligt att försöka runka utan förhud.

On topic så är det ju inte säkert att det är en kulturberikare i detta fall. Jag har ej läst alla inlägg i tråden så det är möjligt att gärningsmannens identitet redan avslöjats. Men det kan mycket väl vara en etnisk svensk. Det kan också vara en neger, för mig veterligen brukar dessa ha sin förhud intakt.
Senast redigerad av Venicones 2016-02-21 kl. 22:43.
Citera
2016-02-22, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
98 av 100 sexualbrott de senaste åren har ju haft utländska förövare, så ja - även denna gång!

I omklädningsrummet alltså? Då måste han ha varit inne hos damernas. Fler vittnen?

Bara löjl med poliser när det gäller denna bagatell,själv räkn iaf jag inte sånt här som ngt brott !
Senast redigerad av deakpeasley 2016-02-22 kl. 01:06.
Citera
2016-02-22, 02:41
Medlem
Först tänkte jag att det måste ha vart en invandrare, man har ju läst om hur de sexuellt ofredat tjejer och bajsat i bassängerna nere i Tyskland. Sedan läste jag att han blev gripen. Då tänkte jag att det måste vart en svensk.
Citera
2016-02-22, 07:42
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deakpeasley
Bara löjl med poliser när det gäller denna bagatell,själv räkn iaf jag inte sånt här som ngt brott !

Din rättpatos verkar väldigt låg och kanske skulle behöva uppdateras? Smygrunkar du själv bland folk då du inte inser att det är ett brott?
Citera
2016-02-22, 08:08
Medlem
Euripidess avatar
Fortfarande alltså okänd identitet på GM?
Citera
2016-02-22, 08:50
Citat:
Ursprungligen postat av Yavvay
Varför ska det vara så jävla svårt att bara åka till badhuset och bada?

Självklart vill man ta del av alla extra aktiviteter som erbjuds.

Ett svenskt badhus måste väl närmast jämföras med en muslimsk bordell med alla halvnakna kvinnor.
Senast redigerad av pe11e 2016-02-22 kl. 08:53.
Citera
2016-02-22, 08:59
Medlem
Med anledning av ett par kommentarer,

jag gissar att det finns tva typer av forovare,

De som harjar i badhusen ar nog helt enkelt sexuellt frustrerade och har aldrig sett nagot liknande, hormonerna tar over. Hur man kan storma in naken pa damernas ar for mig dock ett mysterium, dom maste ha ett helsikes sjalvfortroende da inte manga svenska killar skulle vaga det aven om dom ville

De som spottar, slar och fornedrar kvinnor pa stan, tunnelbanan, koln etc. De vet precis vad dom gor, genom att fornedra kvinnorna fornedrar du mannen, dom visar sin styrka. Dom blir ocksa upprorda av att europeiska kvinnor inte visar dom respekt. Hedersvaldet ar ju ett bra exempel pa det tex.
- att saga att dom maste fa utbildning och lara sig ar idiotiskt da dom vet precis vad dom gor.

Hur som, sverige blev rejalt otryggare for kvinnor, visst kunde det handa forut att nagon var paflugen men sa offret ifran sa backade dom undan. Nufortiden far dom en orfil, spottloska i ansiktet och blir av med mobilen.
Tidigare sa var unga man mest brottsutsatta, jag gissar att unga kvinnor borjat segla upp som en ganska hotad grupp...
Citera
2016-02-22, 10:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Venicones
Detta är ju en sådan typisk sak som man aldrig tänkt på innan men nu när man blivit påmind om det kan man inte sluta tänka på det förrän gåtan är löst.

Hur runkar en arab? Får de massera ollonet mjukt mellan tummen och pekfingret? Att runka utan förhud verkar hur som helst inte vara det lättaste. Självklart är det ju möjligt, det kan vem som helst begripa men vita män med sin förhud intakt har onekligen en klar fördel som underlättar när man ska ägna sig åt självbefläckelse. Förhudslösa måste nog trixa och ha sig betydligt mer. Låter förövrigt jävligt äckligt att försöka runka utan förhud.

On topic så är det ju inte säkert att det är en kulturberikare i detta fall. Jag har ej läst alla inlägg i tråden så det är möjligt att gärningsmannens identitet redan avslöjats. Men det kan mycket väl vara en etnisk svensk. Det kan också vara en neger, för mig veterligen brukar dessa ha sin förhud intakt.
Kan meddela att det är precis lika lätt att runka utan förhud som med. Har precis som en annan i tråden skurit bort förhuden för ett par år sedan pag medicinska själ. Märker ingen större skilland när jag runkar nu jämfört med innan.
Citera
2016-02-22, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Anmälningarna om sexuellt ofredande har vari ganska konstant de senaste 10-15åren men däremot så verkar det gå någon sorts trend i att skriva om dem i media senaste året som vi inte sett tidigare.
Det är faktiskt ett vanligt brott(50+anmälningar/dag, med ett enormt mörkertal) så trots att rapporteringen i media verkar ökat väldigt så är det ändå bara en bråkdel de tar upp.

Samma sak med den mesta brottsligheten faktiskt, vissa typer har minskat något och vissa har ökat något men rapporteringen om den är 10dubbelt nu mot vad det var 15år sedan.
Brott och skrämsel säljer helt enkelt.

Du svamlar... Du ska inte lyssna så mycket på Betner och Ernman, gå själv istället in på BRÅ och läs statistiken...
Anmälan om sexuellt ofredande var 6124 st 2005. Över 9000 under 2014.
Än värre blir det om man läser om anmälda sexualbrott inklusive våldtäkt...
2000: 8734 st
2005: 11711 st
2014: 20326 st

Du kan gå tillbaka ända till 1950 och då ser du att det började röra på sig rejält i brottsstatistiken på 90 och 2000-talet. Speciellt vad gäller sexualbrott.
Citera
2016-02-22, 13:02
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Din rättpatos verkar väldigt låg och kanske skulle behöva uppdateras? Smygrunkar du själv bland folk då du inte inser att det är ett brott?
Nu var det ju inte i smyg den här killen runkade Poängen för de här perversa typerna tycks utan tvekan vara att flickor (barn, ofta) ser hans prinskorv i farten.
Citera
2016-02-22, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Svar nej,anledn till
att jag inte ser sånt här som brott=ju att han inte angripit ngn annan. Så länge han inte gör det
bör det väl gå an-----övr kan ju vända bort blicken om de känner sig stötta !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in