Med anledning av ett par kommentarer,
jag gissar att det finns tva typer av forovare,
De som harjar i badhusen ar nog helt enkelt sexuellt frustrerade och har aldrig sett nagot liknande, hormonerna tar over. Hur man kan storma in naken pa damernas ar for mig dock ett mysterium, dom maste ha ett helsikes sjalvfortroende da inte manga svenska killar skulle vaga det aven om dom ville
De som spottar, slar och fornedrar kvinnor pa stan, tunnelbanan, koln etc. De vet precis vad dom gor, genom att fornedra kvinnorna fornedrar du mannen, dom visar sin styrka. Dom blir ocksa upprorda av att europeiska kvinnor inte visar dom respekt. Hedersvaldet ar ju ett bra exempel pa det tex.
- att saga att dom maste fa utbildning och lara sig ar idiotiskt da dom vet precis vad dom gor.
Hur som, sverige blev rejalt otryggare for kvinnor, visst kunde det handa forut att nagon var paflugen men sa offret ifran sa backade dom undan. Nufortiden far dom en orfil, spottloska i ansiktet och blir av med mobilen.
Tidigare sa var unga man mest brottsutsatta, jag gissar att unga kvinnor borjat segla upp som en ganska hotad grupp...