2016-02-19, 10:25
Medlem
Hur länge kan man ta Phenylpiracetam och vilka biverkningar kan man få? Är det några som tagit det mer än ett halvår eller liknande som kan svara ?
tack på förhand
Citera
2016-02-19, 16:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ninaross
Hur länge kan man ta Phenylpiracetam och vilka biverkningar kan man få? Är det några som tagit det mer än ett halvår eller liknande som kan svara ?
tack på förhand
Tar du kolin slipper du huvudverk som är nog den enda biverkning jag märkt av. Doserar du lagom kan du nog ta det ett halvår utan några problem. Men är nog bäst att pausa någon gång i veckan och inte ta det dagligen.
Citera
2016-02-20, 18:58
Bannlyst
Citat:
tack på förhand
Man har en tendens att bli lätt irriterad över dumma saker och om man inte tar kolin källa brukar man få lätta huvudvärk men inga större biverkningar.
Citera
2016-02-20, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderklumpa
Man har en tendens att bli lätt irriterad över dumma saker och om man inte tar kolin källa brukar man få lätta huvudvärk men inga större biverkningar.
Jag upplever inte att jag är mer lättirriterad pga nootropics utan det har med helt andra faktorer att göra. Dålig sömn, stress osv kan påverka humöret mycket mer och tvärtom sedan jag började med nootropics har jag haft ett positivare humör. Löser problem lättare och är inte så negativ som jag brukade vara förr.
Citera
2016-02-21, 17:07
Medlem
Saintwests avatar
Jag tycker phenylpiracetam påminner litegrann om amfetamin men renare. Effekten varar över 8 timmar för mig. Saker som jag inte hade ork till eller brukade skjuta åt sidan (fixar det nästa vecka attityden) är jag mer motiverad att lösa snabbare. Har tex. aldrig varit mer fokuserad eller motiverad att tvätta min bil, som efter 200 mg phenylpiracetam.
Citera
2016-02-21, 19:23
Medlem
Detta har säkert varit uppe på tapeten förut, men är det lagligt i Sverige? Receptbelagt? Finns det någon översiktlig information om vad/vilka som är tillåtna? Var beställer ni er racetams/kolin?
Citera
2016-02-24, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fghj
Detta har säkert varit uppe på tapeten förut, men är det lagligt i Sverige? Receptbelagt? Finns det någon översiktlig information om vad/vilka som är tillåtna? Var beställer ni er racetams/kolin?
Enligt dom flesta här i tråden är det inte klassat i Sverige. Köpte nu senast från AB.
Citera
2016-02-25, 18:09
Medlem
Citat:
Enligt dom flesta här i tråden är det inte klassat i Sverige. Köpte nu senast från AB.
Menar du specifikt sakerna på AB? Är väl ganska olika regler på de olika racetam noopept mm? När du säger klassat,menar du narkotikaklassat eller receptbelagda?

Hur lång var din levereringstid? Deras hemsida ser suspekt ut, och reviews luktar sjukt fake. Skrivna av samma person, i samma stil.
Citera
2016-02-25, 19:02
Medlem
Citat:
Menar du specifikt sakerna på AB? Är väl ganska olika regler på de olika racetam noopept mm? När du säger klassat,menar du narkotikaklassat eller receptbelagda?

Hur lång var din levereringstid? Deras hemsida ser suspekt ut, och reviews luktar sjukt fake. Skrivna av samma person, i samma stil.
Jag pratar om racetamer. Det är inte narkotikaklassat men vissa kan vara läkemedelsklassade.. är lite osäker där.
Det tog 2 dagar för mig att få paketet. Tycker hemsidan ser ut som alla andra shoppar på nätet, ingen hemlighet att dessa människor inte är några webdesigners av högsta rang.
Citera
2016-02-26, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saintwest
Jag tycker phenylpiracetam påminner litegrann om amfetamin men renare. Effekten varar över 8 timmar för mig. Saker som jag inte hade ork till eller brukade skjuta åt sidan (fixar det nästa vecka attityden) är jag mer motiverad att lösa snabbare. Har tex. aldrig varit mer fokuserad eller motiverad att tvätta min bil, som efter 200 mg phenylpiracetam.
Håller med om att det påminner om amfetamin när det gäller energin men den har inte alla dom biverkningar som amfetamin ger.
Citera
2016-02-26, 23:28
Medlem
Citat:
frågade här i tråden om det var lagligt och dom flesta skrev att det inte är klassat.
Citera
2016-02-27, 11:11
Bannlyst
Har börjat kombinera phenylpiracetam med noopept och undrar om där finns någon av er som kan tipsa hur man kan dosera för bäst effekt. Ibland har jag lite svårt för att sova på kvällarna.
Min dos är 100mg phenylpiracetam vardagar och på helgerna då jag inte käkar phenyl tar jag 20mg noopept. Är detta för hög dos?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in