Har Marabou sötat till chokladen i Aladdin eller är det jag som blivit mer sensiterad för socker....(?) Fick en ask i veckan, och oaktat de nya konstiga barnsmakerna så var varenda pralin oätlig ur söthetsaspekten, även de ljusa. Det var en flashback till vidriga amerikanska sliskgodisar. Förväntar mig nu inside info från självaste Marabou