2016-02-21, 09:10
  #277
Medlem
ekzvs avatar
Gräddnougat och trillingnöten, dock äter jag upp alla bara för att. Därför ser man ut som man gör .
Citera
2016-02-21, 09:10
  #278
Avslutad
Trillingnöt för fan.
Citera
2016-03-14, 00:50
  #279
Medlem
Takiidas avatar
Jag köper dem inte längre, sedan de förnyade smakerna till det sämre.
Citera
2016-03-28, 17:56
  #280
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekzv
Gräddnougat och trillingnöten, dock äter jag upp alla bara för att. Därför ser man ut som man gör .

Citat:
Ursprungligen postat av HemskeSven
Trillingnöt för fan.
Trillingnöten finns ju inte ens längre?

Nä, alladin är ett skämt.
Citera
2016-04-01, 03:35
  #281
Medlem
mbois avatar
Saknar noisetten..

Men nu för tiden tycker jag att den där med cocos och kola i är godast.
__________________
Senast redigerad av mboi 2016-04-01 kl. 03:40.
Citera
2016-04-02, 10:56
  #282
Medlem
Moltas666s avatar
Hittade igår kväll två oöppnade askar Aladdin som av någon anledning blivit bortglömda i samband med julen. Hållbarhet till 1 augusti...

Passar bra nu efter frukosten när man tittar på lite snooker på Eurosport...
Citera
2016-04-08, 13:19
  #283
Medlem
-lynx-s avatar
aladdin har ju totalt sunkat ner sig. hur djupt man än gräver i asken finner man ingen lycka där inte!
Citera
2017-07-20, 09:58
  #284
Medlem
Hyfundans avatar
Har Marabou sötat till chokladen i Aladdin eller är det jag som blivit mer sensiterad för socker....(?) Fick en ask i veckan, och oaktat de nya konstiga barnsmakerna så var varenda pralin oätlig ur söthetsaspekten, även de ljusa. Det var en flashback till vidriga amerikanska sliskgodisar. Förväntar mig nu inside info från självaste Marabou
Citera
2017-07-20, 11:07
  #285
Medlem
Den vita chokladen.
Nej.
Den med jordgubbskräm är den godaste.
Citera
2017-08-04, 00:14
  #286
Medlem
RZLAs avatar
Gräddnougat.
Citera
2017-08-08, 12:57
  #287
Medlem
Biten som ser ut som en fet äcklig mördarsnigel, den där med smak av cocos och diabetes.
Den är den bästa.
Citera
2017-08-08, 13:03
  #288
Medlem
Tycker Aladdin blivit avsevärt under senare år. En gammal favorit var likörkörbäret. Inga andra i familjen som gillade den så jag fick alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in