Trump ställer sig på folkets sida och är på väg att rasera allt som det korrumperade etablissemanget har byggt upp under decennier... Tro fan att köpta politiker, media, wall street, och alla andra i etablissemanget gör allt som står i deras makt att stoppa honom. Men han har folket på sin sida.
Det är inte svårt att förstå varför Trump skyddar sig.
http://www.washingtonexaminer.com/former-trump-adviser-trump-wears-bulletproof-vest/article/2583692
Hur sjukt det än må låta, men Donald Trump, av alla människor, är USA´s nya JFK. En folkets man. Dock vet vi alla vad som hände 1963 med USA´s sista hederliga president...
Trump har till och med sagt under en intervju att han ska släppa dom 28 hemligstämplade sidorna i utredningen om "attacken" den 11 september om han blir president, så folket får vetskap om vad som verkligen hände, och vilka som låg bakom attacken.
Men det är bara början på vad som komma skall om Trump blir president, han är på väg att dra ner byxorna på precis alla, tro fan att etablissemanget blir bruna i sina kalsonger och trosor.
Nu ska jag gå och lägga mig och sova, och imorgon kommer jag att få vakna upp och läsa att Trump har vunnit SC.
"One small step for man, one giant leap for mankind". Vi lever onekligen i spännande tider...