Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-02-20, 16:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Sen fanns det också anledning till varför han plastikopererade sig. Trump vet nog inte om att MJ led av en hudsjukdom som gjorde att hans pigment försvann. Speciellt jobbigt för en individ med mörk hy.

Vad har det att göra med hans övriga plastikoperationer som är rena skräckshowen. Behöver man byta ut näsan vid pigmentavlagring? Trump sade det uppenbara. Michael Jacksons syskon är losers.
2016-02-20, 16:40
Medlem
SvartChilis avatar
Citat:
Håller helt med. Det är i den djupa södern de flesta Trump-supporters finns. Han är som en clown iklädd en kakafoni-dräkt.
Ja. En pajas. Tacksam för satiren men för vidrig för att vara värd humorn.
2016-02-20, 16:54
Medlem
kristofferGs avatar
Citat:
Sen fanns det också anledning till varför han plastikopererade sig. Trump vet nog inte om att MJ led av en hudsjukdom som gjorde att hans pigment försvann. Speciellt jobbigt för en individ med mörk hy.
Det visste han nog då de var goda vänner. Hans självförtroende dalade på grund av att doktorerna gjorde ett dåligt jobb, Trump försöker inte håna Michael och säga att han var ful, om det är det du tror?
2016-02-20, 17:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SvartChili
Ja. En pajas. Tacksam för satiren men för vidrig för att vara värd humorn.

Sen hans viftande från höger till vänster med hela armar.. Det är för mkt 30tal över det.
2016-02-20, 17:10
Medlem
Y2Ws avatar
Är det någon steam-sändning för valvakan i natt som man kan följa i Sverige via nätet?
2016-02-20, 17:16
Medlem
Citat:

Tror du verkligen på att Michael Jackson led av en hudsjukdom som gjorde honom vit? Eller p g a sjukdom fick bort den kraftiga näsan som sen smalnade av naturligt?

Det Trump sa var inget nytt. Bara en kommentar om en person han kände. Det som var intressant, var att Trump berättade om att Michael och Lisa Marie inte lämnade sitt rum på en vecka när det gifte sig. En positiv sak för Michael Jacksons eftermäle då jag och de flesta andra trott att han var bög eller pedofil.
2016-02-20, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartChili
"I´ts like they took Lenny out of mice and men and made him a millionare".
Bill Maher

Jag har gått tillbaka till min ursprungliga uppfattning och viker inte igen.
Trump är en katastrof. Han är ett skämt. Han har ingen humor, kastar ur sig det ena vansinniga efter det andra. Spretar åt alla håll.
Oberäknelig. Filtret är inte på.
Hur kan någon stödja den mannen? Som inte är verklighetsfrånvänd nazist?
Trodde ett tag att han bara spelade dum och var ett Wild Card.
Nej. Fel av mig.
Vansinne.

Känner samma sak. Önskar en kandidat som inte sitter i knät på etablissemanget. Det finns 2 men Trump personlighet (eller vad man skall kalla det) skrämmer verkligen.
2016-02-20, 17:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Tror du verkligen på att Michael Jackson led av en hudsjukdom som gjorde honom vit? Eller fick bort den kraftiga näsan som smalnade av naturligt?

Det Trump sa var inget nytt. Bara en kommentar om en person han kände. Det som var intressant, var att Trump berättade om att Michael och Lisa Marie inte lämnade sitt rum på en vecka när det gifte sig. En positiv sak för Michael Jacksons eftermäle då jag och de flesta andra trott att han var bög eller pedofil.

Googla gärna får du se. Han led av en hudsjukdom. Nåt på V heter sjukdomen ... Tragiskt med att han kallades för pedofil. Jävligt tragiskt med folk som gillade honom när han dog. En dubbelmoral med alla barn med sina MJ-hattar när hans död kom. Innan skulle ingen unge ens få höra hans musik.
2016-02-20, 17:24
Medlem
SvartChilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CounterInsurgency
Känner samma sak. Önskar en kandidat som inte sitter i knät på etablissemanget. Det finns 2 men Trump personlighet (eller vad man skall kalla det) skrämmer verkligen.
Ja. Han har inte självdistans, karln.
2016-02-20, 17:32
Medlem
Citat:
Googla gärna får du se. Han led av en hudsjukdom. Nåt på V heter sjukdomen ... Tragiskt med att han kallades för pedofil. Jävligt tragiskt med folk som gillade honom när han dog. En dubbelmoral med alla barn med sina MJ-hattar när hans död kom. Innan skulle ingen unge ens få höra hans musik.

Jag gillar en del av Michael Jackssons musik, men honom gillade inte jag! Jag är nog som Trump, Cruz och Rubioväljarna i den frågan.

Vad finns det att tycka om? Alla barn han skaffade genom insemination? Plastikoperationerna och livet med småbarn på Neverland? Jag såg ett reportage med honom där han shoppade bara smäck för sina pengar och var en förvuxen babyapa, som den apan Bubbles han dumpade på en djurpark och aldrig besökte.

Tablettmissbruket och balkongscener med bebisar är inte det jag gillar hos folk. Trots att det råkar vara en svart person, som man nu inte får kritisera i sak, då han är svart.
2016-02-20, 17:54
Medlem
Continental Ops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grim-reaper
Uppenbart. Du ska se bara hur fox håller på just nu. Dom vinklar det som att Cruz leder stort. Åh herregud så jag skäms för fox..ikväll blir det tyst på dom!
hmm, lite ovanligt med en svensk som skäms för Fox News? Det har jag väääldigt svårt att förstå resonemanget kring
2016-02-20, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Är det någon steam-sändning för valvakan i natt som man kan följa i Sverige via nätet?

Bra fråga. Fin underhållning detta val.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in