Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-02-20, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Men Trumps hat mot andra är okej?

Obama älskade alla i USA inte fan blev landet bättre av det. Hans eget folk blev nästan förgiftade i Flint.
2016-02-20, 16:00
Medlem
Jag uppskattar mycket att lyssna på Trumps olika frågestunder. God underhållning, brukar det vara. Några svar på frågor om politik och personer ges dock ALDRIG. Donald Trump berättar ALDRIG hur han skall utforma sin politik för att lösa ett visst problem.
2016-02-20, 16:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Han sjunker inte utan det är fejkade polls. Finns inte en chans i helvetet att BET365 skulle ge ut de här oddsen i SC: Trump 1.030 Cruz 12.00 Rubio 17.00 om Cruz var 2% bakom Trump. Det finns folk på plats för betting bolagen som gjort sina egna mätningar Trump kommer vinna stort idag. Media kanalerna har bara skruvat upp hatet mot Trump för att få folk att rösta emot.

Uppenbart. Du ska se bara hur fox håller på just nu. Dom vinklar det som att Cruz leder stort. Åh herregud så jag skäms för fox..ikväll blir det tyst på dom!
2016-02-20, 16:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Obama älskade alla i USA inte fan blev landet bättre av det. Hans eget folk blev nästan förgiftade i Flint.

Tror inte han har ansvaret för en enskild stad.. Det har en "Mayor" vad jag vet.
2016-02-20, 16:08
Medlem
santacls avatar
Inte en chans att Rubio eller Cruz som legat runt 10-15 % helt plötsligt ska ha 25 % och att Trump som legat mellan 35-30 helt plötsligt ska förlora.

Agendan är stark i Amerikansk media just nu, inatt kan Trump återigen skratta då han vunnit i SC.
2016-02-20, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grim-reaper
Uppenbart. Du ska se bara hur fox håller på just nu. Dom vinklar det som att Cruz leder stort. Åh herregud så jag skäms för fox..ikväll blir det tyst på dom!

Trump får skylla sig själv där han fortsätter att göra intervjuer till dem. Istället för att låta dem krypa till han.
2016-02-20, 16:16
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Han angrips ju personligen i varje debatt och i nästan varje intervju.

Sedan i den mesta media oavsett vad han nu faktiskt sagt. Som detta om Michael Jacksson. Attacken kom visserligen från MJs brorsa men läser man bara snabbt kan man ju tro att Trump sagt något extremt olämpligt. När det faktiskt handlar om något som de flesta redan visste om oavsett nu om man var vän med MJ eller inte.
2016-02-20, 16:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Sedan i den mesta media oavsett vad han nu faktiskt sagt. Som detta om Michael Jacksson. Attacken kom visserligen från MJs brorsa men läser man bara snabbt kan man ju tro att Trump sagt något extremt olämpligt. När det faktiskt handlar om något som de flesta redan visste om oavsett nu om man var vän med MJ eller inte.

Sen fanns det också anledning till varför han plastikopererade sig. Trump vet nog inte om att MJ led av en hudsjukdom som gjorde att hans pigment försvann. Speciellt jobbigt för en individ med mörk hy.
2016-02-20, 16:35
Medlem
SvartChilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
https://www.washingtonpost.com/opinions/donald-trumps-campaign-of-conspiracy-theories/2016/02/18/3566ce16-d644-11e5-b195-2e29a4e13425_story.html

Det ligger en hel del i detta måste jag säga, Trump tycks flirta med alla möjliga och omöjliga foliehattsteorier och gillas av de som populärt kallas "the cuckoo vote". Inte minst märktes det när Trump hetsade upp sig kring den absurda "birther"-frågan att Bill Mahler gjorde en hysteriskt rolig satir av the Donalds egna släktband:

https://www.youtube.com/watch?v=vuP1e0RNF-0
"I´ts like they took Lenny out of mice and men and made him a millionare".
Bill Maher

Jag har gått tillbaka till min ursprungliga uppfattning och viker inte igen.
Trump är en katastrof. Han är ett skämt. Han har ingen humor, kastar ur sig det ena vansinniga efter det andra. Spretar åt alla håll.
Oberäknelig. Filtret är inte på.
Hur kan någon stödja den mannen? Som inte är verklighetsfrånvänd nazist?
Trodde ett tag att han bara spelade dum och var ett Wild Card.
Nej. Fel av mig.
Vansinne.
Senast redigerad av SvartChili 2016-02-20 kl. 16:37. Anledning: stavning
2016-02-20, 16:37
Medlem
freeriderXIIs avatar
Så vilken presidentkandidat stödjer du då SvartChilli?

Hur ser du på den illegala invandringen?
2016-02-20, 16:39
Medlem
SvartChilis avatar
Sanders, som du vet, freerider. Har ju sagt att jag inte är tillräckligt insatt i den illegala invandringen för att kunna uttala mig. Men Trump går för långt.
Senast redigerad av SvartChili 2016-02-20 kl. 16:47.
2016-02-20, 16:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SvartChili
"I´ts like they took Lenny out of mice and men and made him a millionare".
Bill Maher

Jag har gått tillbaka till min ursprungliga uppfattning och viker inte igen.
Trump är en katastrof. Han är ett skämt. Han har ingen humor, kastar ur sig det ena vansinniga efter det andra. Spretar åt alla håll.
Oberäknelig. Filtret är inte på.
Hur kan någon stödja den mannen? Som inte är verklighetsfrånvänd nazist?
Trodde ett tag att han bara spelade dum och var ett Wild Card.
Nej. Fel av mig.
Vansinne.

Håller helt med. Det är i den djupa södern de flesta Trump-supporters finns. Han är som en clown iklädd en kakafoni-dräkt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in