Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-02-26, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drini
Donald blir verkligen överkörd ikväll. Inte för att det spelar någon roll för hans del när det kommer till opionsiffror men men. Rubio tar kommandot från Cruz som #1 utmanare även i debatten ikväll, kanske fått lite mer självförtroende efter senaste pollsen och valresultaten.
Intressant att se taltid efteråt... Kasich och Carson får ju knappt prata xD

Det har varit likadant varje debatt, dem bjuder bara in donors i publiken och alla dem arbetar mot Trump, så han förlorar alltid.
Tidigare debatter var det Jeb Bush som bankerna stödde så då var hela publiken Bush vänlig nu är det Rubio. Nästan löjligt när mikrofonerna sprängs varje gång Rubio öppnar käften.

Ingen i publiken hejar på Trump trots att han har mer stöd en alla andra tillsammans bland väljarna, go figure.

Det är Trump vs Rubio nu så de andra är rätt oväsentliga eftersom dem inte kan vinna, förstår inte ens varför dem andra inte hoppat av än.

http://www.time4tv.com/2013/08/cnn-usa.php
Här är en länk, lägg till den i bokmärken så har ni alla kanaler på planeten men flera olika streams.

1.Välj kanal
2.Välj fungerande stream.
Välkomna till internet.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Damn, Rubio får allt in lite käftsmällar. Å andra sidan gick ju Donald in i fällan när han sa att han inte repeterar sig.

Haha Trump blev allt lite grinig såg man...det står ju klart att det är mellan Rubio och Trump..Cruz känns som att han inte spelar någon roll längre!

Nu säger Cruz att Trump är för abortion igen...Trump sa ju för 10 min sen att han inte var det?! Vad håller karln på med
Medlem
Drinis avatar
Haha nu kom jag och tänka på programmet "Robot Wars"....
2016-02-26, 03:49
Medlem
Snapcounts avatar
Njaa..., Cruz tappar fart i denna debatt.., står och spinner i leran..
2016-02-26, 03:50
Medlem
MrSkargards avatar
Cruz är en oerhört vidrig lögnare. Och klart att det framstår som att Rubio dominerar när publiken fyllts med supportrar till honom.
2016-02-26, 03:50
Medlem
Grävulens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v6junior
Det har varit likadant varje debatt, dem bjuder bara in donors i publiken och alla dem arbetar mot Trump, så han förlorar alltid.
Tidigare debatter var det Jeb Bush som bankerna stödde så då var hela publiken Bush vänlig nu är det Rubio. Nästan löjligt när mikrofonerna sprängs varje gång Rubio öppnar käften.

Ingen i publiken hejar på Trump trots att han har mer stöd en alla andra tillsammans bland väljarna, go figure.

Det är Trump vs Rubio nu så de andra är rätt oväsentliga eftersom dem inte kan vinna, förstår inte ens varför dem andra inte hoppat av än.

http://www.time4tv.com/2013/08/cnn-usa.php
Här är en länk, lägg till den i bokmärken så har ni alla kanaler på planeten men flera olika streams.

1.Välj kanal
2.Välj fungerande stream.
Välkomna till internet.

Etablissemanget har flera kandidater av samma anledning som vi har sjuklövern. Det marginaliserar oppositionens talartid och mångdubblar attackerna vilket tvingar honom i försvarsställning.

edit Fungerar inte så bra mot Trump.
2016-02-26, 03:51
Medlem
Trump blir inte "överkörd".. Jävla trams. Han bombaderas av upprepande frågor som han redan svarat på. Rubio är desperat, Cruz likaså.. De har kniven på strupen och inget att förlora. Partiska moderatorer/utfrågare och en publik som hetsar.. Det är Trump mot resten men han står pall.
2016-02-26, 03:51
Medlem
Drinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v6junior

Jag pratade inte om publiken?
Bara min åsikt om hans framträdande nu. Tidigare debatter har han inte blivit såhär köttad. Tycker även Cruz tog större plats i tidigare debatter.
2016-02-26, 03:52
Medlem
Menveds avatar
Ja verkar titta på en helt annan debatt än alla andra. Tycker Trump är överlägset bäst och vinner alla debatter. Tror det är bäst jag går och lägger mig.
2016-02-26, 03:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Cruz är en oerhört vidrig lögnare. Och framstår det som att Rubio dominerar när publiken fyllts med supportrar till honom.

Ja det är ju det som är så jobbigt. Det känns inte som genuina applåder. Den här gången verkar det sitta mer vanligt folk i publiken om man jämför med den innan iallafall!
2016-02-26, 03:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Menved
Ja verkar titta på en helt annan debatt än alla andra. Tycker Trump är överlägset bäst och vinner alla debatter. Tror det är bäst jag går och lägger mig.

Rubio gjorde bra ifrån sig när han sa att Trump återupprepade sig. Trump gick in i den smällen..men det biter inte. För stunden kanske, men det mesta borstas av.
2016-02-26, 03:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Menved
Dom har mest försökt clowna Trump, den känslan jag får iallafall...mer clowneri än någon riktig attack. Man märker ju att dom måste ta sig ur sin comfort zone när dom går efter Trump...dom vet inte riktigt hur dom ska göra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in