2016-02-15, 01:25
Medlem
Söker ett spel som jag kan spela liggandes i soffan med en hand på laptopen.
Citera
2016-02-15, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Letar efter ett trevligt FPS med aktiv multiplayer.

Har lirat CoD, Battlefield osv men tröttnat lite på BF. Det ska vara ett lir man kan gå in i och ösa någon timme hit och dit utan att behöva ägna sig åt diverse achievments och skit.

Tanken går till CS:GO då jag varit mycket aktiv i 1.6 för väldigt många år sen nu, men frågan är om det inte ger mer huvudvärk när man måste vänta ut "public-proffs" som campar sönder varje runda.
Rainbow six siege helt klart
Citera
2016-02-15, 14:15
Medlem
Ratis avatar
Vad finns det för spel liknande The Crooked Man?
Citera
2016-02-15, 14:33
Medlem
punanihunters avatar
Letar efter ett platform/puzzle spel i stil med Psychonauts.
Citera
2016-02-15, 21:50
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punanihunter
Letar efter ett 3d platformsspel i klass med Super Mario Galaxy spelen.

Måste det vara nytt? Annars så tycker jag att det första Jak and Daxter höll bra klass. Det finns en HD utgåva till PS3. Alternativt Little Big Planet

Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Söker ett FPS med en välgjord/bra? kampanj. Känns som om de flesta idag skapas för att lira multiplayer.

Gärna ett klassiskt "krigsspel". Behöver inte vara sprillans men inte för gammalt heller.

Jag gillade Wolfenstein New Order.

Citat:
Ursprungligen postat av oneandnotonly

LIMBO.

Citat:
Ursprungligen postat av punanihunter
Letar efter ett platform/puzzle spel i stil med Psychonauts.

Beyond Good & Evil, visserligen gammalt, men det kanske inte gör så mycket
Citera
2016-02-16, 00:26
Medlem
Citat:
Tanka hem "You Must Build A Boat" om du har iphone. Du kommer inte ångra dig.

Gillar du det så dra hem 10000000 också. Det är "ettan".
Citera
2016-02-16, 09:54
Medlem
Closters avatar
Eftersöker spel liknande "Knights and Bikes" (https://www.kickstarter.com/projects/foamsword/knights-and-bikes?ref=discovery)

Det kommer nog inte att lyckas få ihop till sitt mål, men det ser väldigt mysigt ut! Ålder på spelet har ingen större betydelse.
Citera
2016-02-17, 10:24
Medlem
Införskaffade ps4 för några veckor sedan. Har sedan dess kört metal gear 5 phantom pain (som jag inte varit särskilt glatt överraskad till), far cry 4 och båda metro redux. Då jag gillar alla möjliga spel genrer förutom sport, bil och puzzlespel, tänkte jag ifall det finns några spel som är ett måste att spela. Kan vara allt ifrån fps, ett spel med grym storyline till ett bra rpg-spel. Kan även tillägga att jag har spelat last of us på ps3 och about älskade det!

Här är en liten lista på spel jag funderat på hittills: Batman arkham knight, the witcher 3 wild hunt, shadow of mordor och fallout 4.

Tack på förhand!
Citera
2016-02-17, 10:38
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enargkonsumist
Införskaffade ps4 för några veckor sedan. Har sedan dess kört metal gear 5 phantom pain (som jag inte varit särskilt glatt överraskad till), far cry 4 och båda metro redux. Då jag gillar alla möjliga spel genrer förutom sport, bil och puzzlespel, tänkte jag ifall det finns några spel som är ett måste att spela. Kan vara allt ifrån fps, ett spel med grym storyline till ett bra rpg-spel. Kan även tillägga att jag har spelat last of us på ps3 och about älskade det!

Här är en liten lista på spel jag funderat på hittills: Batman arkham knight, the witcher 3 wild hunt, shadow of mordor och fallout 4.

Tack på förhand!
Far Cry - Primal släpps ju om bara någon vecka. Det kan ju vara nåt att lira
Citera
2016-02-17, 16:14
Medlem
Ralle_s avatar
Skulle vilja ha tips på liknade spel som Tomb Raider: Definitive Editon?
Rise of Tomb Raider är redan tänkt att inskaffa, men tänkte om det finns fler liknande spel till Xbox One?

Wohoo, inlägg nummer 1000!
Citera
2016-02-18, 23:31
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralle_
Skulle vilja ha tips på liknade spel som Tomb Raider: Definitive Editon?
Rise of Tomb Raider är redan tänkt att inskaffa, men tänkte om det finns fler liknande spel till Xbox One?

Wohoo, inlägg nummer 1000!

Assassins Creed är lite åt det hållet, men jag är inte så förtjust i just den serien. Metal Gear Solid V eller Batman Arkham Knight hade jag nog skaffat istället.
Citera
2016-02-18, 23:47
Medlem
Citat:
sakura clicker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in