Citat:
Ursprungligen postat av
BajsBoo
Jo den förändrar hur mycket du tappat det senaste året. Den förändrar kanske även din syn på dig själv som investerare, menar om du pumpat in pengar på börsen det senaste året har du faktiskt tappat pengar, en senil tant som lagt pengarna i madrassen under samma period har faktiskt presterat bättre än dig, sådant kanske tar lite på egot
Men men, tycker oftast som dig när jag läser dina inlägg men här verkar det helt plötsligt väldigt viktigt att visa att börsen inte gått ned så mycket som jag påstår, varför detta är viktigt för dig vet nog bara du själv.
Jag kan glädja dig med att jag ligger omkring +/- 0 på ett års sikt. Vad nu det har för relevans för diskussionen.
Har du allvarligt lässvårigheter? Jag har inte sagt någonting om att börsen inte har gått ned. Jag påpekade endast att den
INTE GÅTT NED 30 PROCENT PÅ ETT ÅR så som du påstod.
Jag vet inte hur jag kan göra det tydligare. Du verkar inte förstå vad diskussionen handlar om, utan har svävat väg i din egna lilla värld där du pratar om min handel, din handel, gamla tanter, H&M och gud vet vad.
Du påstod att börsen gått ned 30% på ett års sikt. Så är inte fallet. Case closed. Finns ingenting mer att diskutera. Lev du i din värld så lever jag i verkligheten och så släpper vi den här meningslösa diskussionen eftersom du ändå inte verkar förstå grundläggande information i skrift.