Härlig läsning! Jag och en polare bodde också i bilen ett par månader förra året när vi jobbade i Norge. Det var inte så hemskt som jag först föreställt mig. Vi jobbade för det mesta så det blev mer eller mindre så att man sov i bilen bara. Det gick som tur var att fälla fram baksätet så då fick vi plats med madrasser från bagageutrymmet

Gjorde det hela betydligt smidigare om man säger så.
Det var i perioden runt mars-juni ungefär så det hade inte hunnit bli supervarmt ute ännu. På nätterna var det oftast minus eller några enstaka plusgrader. Av någon anledning blev det aldrig av att vi köpte sovsäckar så det fick bli att dra på tomgång nån gång i timmen för att få upp värmen. Vi jobbade med anläggningsarbeten så hygienen var ju inte sådär superviktig på arbetsplatsen, vilket var tur eftersom det inte fanns så stor tillgång till duschar
Maten var ju inte så superfräsch sista dagarna innan helgen heller direkt. Blev oftast donken då

Du lär ju ha en del historier att bjuda på? Minns att farbror blå knackade på en gång när vi slaggade på nån parkering nere i hamnen där miljonbåtarna stod uppradade

Hade tydligen varit en hel del inbrott där senaste tiden så vi blev huvudmisstänkta
Fanns ju naturligtvis både för och nackdelar med det och dem flesta har du ju tagit upp redan. Det var i alla fall en lärorik period och kontrasterna när man sen på helgen kom hem till lägenheten i Svedala och levde som en kung i jämförelse var ju rätt stora

Jag skulle dock aldrig likt dig orka leva såhär år efter år utan det var alldeles lagom med de här månaderna för att prova på hur det var. Har du någon plan för framtiden eller tar du ett år i taget?