Citat:
Ursprungligen postat av
E.Merckx
Ted Cruz säger att Donald Trump kommer att skriva ut andra tillägget från konstitutionen:
Ted Cruz Meet The Press: Donald Trump Will Write Second Amendment Out of Constitution
https://www.youtube.com/watch?v=UABx1Fdc_BU
Trump brukar ju snacka på sina rallyn om att "we have to protect our second amendment, we have to!", jag brukar tycka det låter som nån slags ironi egentligen eftersom han uttrycker sig så roligt. Det har han väl sagt på debatterna oxå?(omöjligt hålla reda på allt han säger)
Asså ok jag kan fatta att Cruz på historiska grunder ifrågasätter att Trump helt plötsligt har blivit republikan och kristen, det är helt befogad kritik i det här skedet av valrörelsen minst sagt, det är egentligen lite konstigt att de inte har börjat hugga om detta förrän nu

men det är rätt långt till att bara säga att han helt plötsligt ska ta bort andra tillägget när han säger raka motsatsen.
En sak som kommer över mig mer och mer är att det finns en sak som är bra med Trump: han sliter sönder det republikanska partiet inifrån och det är bara roligt att titta på när det går åt helvete för dem. Couldn't happen to nicer guys liksom.