2016-02-12, 20:41
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kunskapsbanken
Jag utryckte ganska klart och tydligt att jag var novis inom detta ämne, eller?

Japp, det gjorde du, men du är garanterat den första novisen i denna tråd som sagt att han läst alla 700 sidor och ändå ställer samma dumma frågor som 100 andra innan dig!

Citat:
Ursprungligen postat av Starobrno
Traditionell thaimassage är med gympabrallor på. Smärtsamt, det handlar om stretching och hårda tryck där det smärtar som mest, men dagen efter kan man i bästa fall gå igen.

Oljemassage är behagligare och ok som förspel och med oljemassage bör man vara näck. Men om du behåller kallingarna på så är det ju inte värre än att du blir uppmanad att göra en pantydrop.

Se det som ett rävspel; du har pengarna dom vill ha och dom har hålen. Eller, om du är fattig, händerna ...

Släpa dig nu iväg till nåt hak istället för att fråga mer här, ok?

Citera
2016-02-13, 01:40
Medlem
Läser en del här men måste säga, varit på någon 2-3 stycken i nv-Skåne och aldrig blivit erbjuden HE eller dylikt. Kanske jag som missat något i så fall eller missat något tecken kanske... Menmen:P
Citera
2016-02-13, 03:07
Medlem
någon som känner till nåt bra massagehak med lite smala o galna thaitjejer i solna sollentuna väsby? alla som jag kikat in på är ordentliga bastanta kvinnor som jag inte vill vara nära..

och sen nästa problem? hur gör ni när ni besöker ett ställe? väl lite svårt o komma in där o välja en? man kan väl få vilken som helst? första gången varjefall....eller är ni alla så ensamma och desperata att ni blir glada för vem som helst bara ni får lite närkontakt av en människa?
Citera
2016-02-13, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bunchyrob
någon som känner till nåt bra massagehak med lite smala o galna thaitjejer i solna sollentuna väsby? alla som jag kikat in på är ordentliga bastanta kvinnor som jag inte vill vara nära..

och sen nästa problem? hur gör ni när ni besöker ett ställe? väl lite svårt o komma in där o välja en? man kan väl få vilken som helst? första gången varjefall....eller är ni alla så ensamma och desperata att ni blir glada för vem som helst bara ni får lite närkontakt av en människa?

Med den attityden bör du inte få några råd och tips här....
Citera
2016-02-13, 09:18
Medlem
Citat:

Jag går dit för massage! Går inte dit för att jag är desperat. De flesta tjejerna är vänliga och trevliga.
Eftersom jag förmodligen inte är lika snygg och attraktiv som vad du är, så är jag nöjd som det är.
Citera
2016-02-13, 11:25
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Hur gör ni när ni besöker ett ställe? väl lite svårt o komma in där o välja en? man kan väl få vilken som helst? första gången varjefall....eller är ni alla så ensamma och desperata att ni blir glada för vem som helst bara ni får lite närkontakt av en människa?
Eftersom jag oftast går till ställen jag varit på förut, så blir det lite uppståndelse när alla ska rusa och krama mig när jag kommer! Dock, så vet dom vem som är min favorit på stället, så om hon är ledig så löser det sig självt, annars ropar dom andra "prova mig idag när xx är ledig! Snälla!"

Inte svårt alls! :-)
Citera
2016-02-13, 14:08
Medlem
Ser att man i Malmö har ett lite annat utbud öppet på en del salonger, bla b2b med tvål och tantra, ser väldigt lättklätt ut på bilder
Hoppas det sprider sig uppåt i landet.
Citera
2016-02-13, 14:53
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twishtwish
Läser en del här men måste säga, varit på någon 2-3 stycken i nv-Skåne och aldrig blivit erbjuden HE eller dylikt. Kanske jag som missat något i så fall eller missat något tecken kanske... Menmen:P

Då har du hittat de 2-3 som inte erbjuder extra, testa vidare
Citera
2016-02-13, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Då har du hittat de 2-3 som inte erbjuder extra, testa vidare

Finns endast så mycket man kan lägga på det i månaden innan de börjar kosta för mycket.
Citera
2016-02-14, 15:37
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twishtwish
Finns endast så mycket man kan lägga på det i månaden innan de börjar kosta för mycket.

Mmm jag vet, men fortsätt, du kan inte misslyckas mycket mer
Citera
2016-02-14, 20:36
Medlem
Antexs avatar
Tur att dom inte håller på med sådant snusk i Stockholm

/Antex
Citera
2016-02-15, 08:47
Medlem
Har läst många kommentarer från besök av olika Thaimassage, men aldrig nåt ställe från östra Sverige,d.v.s. området Kalmar län, som nyinflyttad och sökande, så bör det väl finnas några massagesalonger som har besökts och värda att kommenteras, både det som är bra och sämre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in