2016-02-13, 17:54
Medlem
Scrofas avatar
Ser inte riktigt problemet med att komma för fort, det är ju bara att ha sex flera gånger? Eller kommer du på en halvminut oavsett?
2016-02-13, 19:17
Medlem
German32s avatar
Dag 30 - Utan porr och fyfan vad jag mår bra. Helt sjukt, får så mycket gjort. Slipper ha tvångstänket att runka till porr varje dag och sitta vid skärmen i timmar om man finner just den runken extraordinär. Timmarna investeras i ett helt annat välmående och att uppnå dagdrömmar. Det handlar om att göra dem, inte sitta och tänka på att man "ska" efter man har sprutat sin sats.

Relationerna mellan vänner och familj har stärkts till en helt annan nivå. Detta är fantastiskt och jag är bara inne på dag 30. Har tidigare läst på några ställen att det kan ta uppemot 3 månader att återhämta sig från ett tungt porrmissbruk och därför vågar jag inte tänka på hur bra detta kommer bli i framtiden. Allt ses med positiva ögon numera.
2016-02-13, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av German32
Dag 30 - Utan porr och fyfan vad jag mår bra. Helt sjukt, får så mycket gjort. Slipper ha tvångstänket att runka till porr varje dag och sitta vid skärmen i timmar om man finner just den runken extraordinär. Timmarna investeras i ett helt annat välmående och att uppnå dagdrömmar. Det handlar om att göra dem, inte sitta och tänka på att man "ska" efter man har sprutat sin sats.

Relationerna mellan vänner och familj har stärkts till en helt annan nivå. Detta är fantastiskt och jag är bara inne på dag 30. Har tidigare läst på några ställen att det kan ta uppemot 3 månader att återhämta sig från ett tungt porrmissbruk och därför vågar jag inte tänka på hur bra detta kommer bli i framtiden. Allt ses med positiva ögon numera.

Yes sir. Beror på hur djupt och hur länge du varit, tiden tar att återställa sig. Kan ta år för vissa.
2016-02-13, 21:53
Medlem
Lastbil92s avatar
Åkte ur efter 14 dagar och har runkat frenetiskt sedan dess tills nu. Dags för förändring och förbättring. Nofap here we go!
2016-02-13, 22:20
Medlem
För er som läser tråden lite mellan raderna, glöm inte att rapportera! 02-14 är sista anmälningsdag om du vill förbli i A-laget.
2016-02-14, 05:34
Avslutad
En ny dag med nya möjligheter kära runkmunkar Började morgonen med lite träning och meditation. Hade lite förbjudna tankar imorse när jag vakna av ett ex. Men var sansad och rörde inte ens starke Adolf. Kudos till mig.
2016-02-14, 07:36
Medlem
https://youtu.be/cn-AGeKr97I här är en video för er som kanske har en nära tjejkompis ni vill komma innanför trosorna. Mycket smart att göra så, och i grunden är det bara ärlighet du applicerar. Inget manipulativt alls med att göra så. Och så långt ifrån PUA man kommer
2016-02-14, 08:31
Medlem
https://youtu.be/EHI1aPUxs4s

https://youtu.be/gYSSf71Vo7w

Sit down. Dont move anything by willpower. And look in to that wall until you figuerd out what kind of man you want to be.

Är denna shizen young Leo på actualized.org har tagit sin idé ifrån."Strong determination siting".
2016-02-14, 08:39
Medlem
Jag känner att det blir på tok för orättvist att ta bort samtliga orapporterade. Regeln om att rapportera innan den 14:e var ju faktiskt beviljad EFTER tråduppstart.

Jag kommer att skicka ett PM till orapporterade, har dom inte rapporterat innan 00:00 kan vi avlägsna dom ifrån listan.
2016-02-14, 08:43
Medlem
Scrofas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geezson
Jag känner att det blir på tok för orättvist att ta bort samtliga orapporterade. Regeln om att rapportera innan den 14:e var ju faktiskt beviljad EFTER tråduppstart.

Jag kommer att skicka ett PM till orapporterade, har dom inte rapporterat innan 00:00 kan vi avlägsna dom ifrån listan.
Har inte con redan skickat ut PM till alla?
2016-02-14, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scrofa
Har inte con redan skickat ut PM till alla?

Om så är fallet så avstår jag gärna. Jag avvaktar.
Con, kan du bekräfta detta?
2016-02-14, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
En ny dag med nya möjligheter kära runkmunkar Började morgonen med lite träning och meditation. Hade lite förbjudna tankar imorse när jag vakna av ett ex. Men var sansad och rörde inte ens starke Adolf. Kudos till mig.

Ber om ursäkt för om du kanske får upprepa, men jag väljer det egoistiska valet före att leta igenom flera sidor av inlägg, är aningen sladdrig efter inatt. Så jag frågar dig igen..

Kan du beskriva hur du gör en meditation? Hur går den till? Helst en grundlig beskrivning.

Tack.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in