Citat:
Ursprungligen postat av
hee4r
En ribbotten är väl ingen höjdare, men hur billig madrass köpte du? En billig madrass är just en billig madrass?
Men sjunker du ned på din ribbotten? Trots att du köpte en dyrare madrass?
Kan du inte lämna tillbaks(alltså reklamera din loftsäng)så tag bort ribbottnen och sätt i stället dit en masonitbotten.
En ribbotten sviktar ALLTID.

Köpte en begagnad loftsäng, där det följde med en maddras. En skummgummimaddras, som var 90 cm och 9 cm hög. Så att reklamera den blir inget bra :P Dock så försöker jag hitta en bra madras till ribborna nu. Då den sol följde med är helt kass.
Hmm vet inte om kag orkar bygga om sängen

Sen har jag tyvärr mycket begränsad budget också :S I övrigt var det en bra idé
Citat:
Ursprungligen postat av
PatricHbg
Det är ju en bäddmadrass du köpt ( att använda ovanpå en resårmadrass ), den är inte tänkt som ensam madrass, så med stor sannolikhet kommer du känna av ribborna, och dessutom sabba din rygg, då den har noll stöd för kroppen.
Jo, det var därför som jag köpte en vanlig skummgummimadras att ha under. Och den bäddmaddrasen över. Men väl hemma så insåg jag att jag endast kommer få plats med en av dom. Okej, hade det lite i tanken att det kanske inte skulle vara någon höjdare. Efter som jag inte kan öppna så har jag heller inte testat den ännu.
Har ni några andra lösningar? Har googlat som en galning men finner inget som.verkar vettigt