2016-02-11, 19:18
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Ett par verkar ha koppling till Turkiet, någon annan till balkan. Resten av namnen...ja..jag vet inte, men Mellanöstern/Turkiet/Nordafrika-klingande.
Kan de bli dömda för våldtäkten? Alltså få ett straff. Eller väntar en kostsam skenrättegång som mynnar ut i maxstraffet skarp tillsägelse från tingsrätten: "aja baja, gör inte om detta, okej?"
Citera
2016-02-11, 19:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rambostina
Tvillingbröder och en yngre bror?

Daria och Shapol ser jävligt lika ut iaf på facebook
Citera
2016-02-11, 20:20
Medlem
ImperatorFuriosas avatar
Man får innerligt hoppas att lyset var tänt, annars frias väl avskummet?
Citera
2016-02-11, 21:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
En bosnier? Det är väl det som sticker ut något i det gänget.

Hans föräldrar verkar vara zigenare från balkan efter lite spaning.
Citera
2016-02-11, 21:13
Medlem
Kom och tänka Nancy mordet i hjällbo där mgm i detta fall verkar vara skrivna. Kanske släkt ?http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12714190.ab
Citera
2016-02-11, 21:33
Medlem
unknown.s avatar
Tvillingarna är bröder med H*rim som sköts vid Blå stället i Angered.
Citera
2016-02-12, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unknown.
Tvillingarna är bröder med H*rim som sköts vid Blå stället i Angered.
Båda Händelserna skedde alltså i augusti 2015 och gripanden i båda fallen sker med en dags mellanrum först ett halvår senare. Är det slumpmässigt eller finns det samband?
Citera
2016-02-12, 07:23
Medlem
Mantillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Nu har jag redan dragit ett par exempel på när tjejer bevisligen har ljugit. Se mitt första inlägg i denna tråd. Det innebär inte att jag tror att tjejen i detta fall ljuger. Jag försöker bara poängtera att det i nuläget inte går att slå fast att samtliga åtta är skyldiga.

Dina kommentarer -i synnerhet med tanke på att våldtäktsoffret är minderårigt- och ditt synsätt ger anledning till att starkt ifrågasätta ditt omdöme, och jag förmodar att Flashback vill lägga sig vinn om att ha omdömesgilla moderatorer, annars vore det ju rätt meningslöst, så jag vill nog uppmana dina 'chefsmoderatorer' till att fundera över din roll här!
Citera
2016-02-12, 08:23
Medlem
Har träffat både Daria och Shapol men brukar blanda ihop dem, då de är bröder och väldigt lika till både utseende och personlighet... De skryter frekvent om sina boxningskunskaper och titlar de vunnit inom den sporten. De älskar att ta saker från andra och skulle göra allt för att inte spendera pengar, samtidigt som de är väldigt skrytsamma om hur mycket pengar de har. De beter sig även väldigt.. "maskulint"..

Riktiga grisar.
Citera
2016-02-12, 10:51
Medlem
Det ska bli intressant när locket åker av om några år och vi får en intellektuell diskurs ang dessa "pojkar" och vad det faktiskt är som har gått snett i skallen på dom. Vi som inte har en våt filt lagd över förståndet kan ju redan idag dra vissa slutsatser. Men som sagt, jag ser fram emot förklaringen till dessa asociala rubbningar.
Citera
2016-02-12, 11:27
Medlem
AssaultQueens avatar
2 av dom är ute från häktet, orsak oklar

Väl mött
/AQ
Citera
2016-02-12, 11:32
Medlem
– Men misstankarna mot de kvarstår, säger åklagare Lars Palm. Varför i hela friden låter man 4 släppas om misstankarna mot dem kvarstår,,,,,,, fattar inte den logiken

Citat:
Fyra begärda häktade för gruppvåldtäkt
Nekar till brott • Häktningsförhandlingarna börjar klockan 13
Åtta pojkar greps i veckan, misstänkta för gruppvåldtäkt i Göteborg.
Fyra begärdes häktade i dag - de övriga släpps på fri fot.
– Men misstankarna mot de kvarstår, säger åklagare Lars Palm.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/article22251640.ab
Senast redigerad av Syclone71 2016-02-12 kl. 11:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in