2016-02-11, 00:36
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruce_Lee
Det är ju exempel på hur andra liknande fall har slutat, dvs där tjejen var med på det men väljer att anmäla ändå. Brukar väl handla om skam eller hämnd när det slutat så?
I vilket fall som helst så har det hänt för många gånger för att man inte ska hänga ut varken tjej (särskilt inte tjej) eller de som är misstänkta när det är så tunt med info.

Fast jag kan ändå inte låta bli att undra varför det dröjde så med att hon anmälde och vad hon har kommit med som styrker att det har hänt.
Du har roat dig själv för mycket framför porrfilmsskärmen, där är ju alla tjejer "med på" att förnedras av många män. Detta är i själva verket en manlig önskedröm.
Att hon dröjt så länge är oerhört naturligt, det finns många tänkbara skäl till det.
Hot från förövarna är mycket, mycket troligt. Skamkänsla hos flickan, som från o med händelsen blir kallad "hora" och nu tror att hon är det.
En ohygglig känsla av att vara besudlad, nedsmutsad (vilket hon ju blivit, av kletig sperma) gör nog att man bara vill glömma, glömma.
Citera
2016-02-11, 00:39
Medlem
cochrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwinyouloose
Vaddå åtta män? Det är pojkar under 18 år det handlar om. Sen tvivlar jag på att BO är helt "oskyldig".
Ser man på! Här kom redan det första inlägget, som vill lägga skulden på offret. Kan du vara vänlig och spalta alla fakta, som gör att en flicka/kvinna/pojke/man eller i detta fall ett barn inte är oskyldigt till att bli gruppvåldtagen!
Citera
2016-02-11, 00:42
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbohaler666
Eller så handlar det om ett asylboende dit de släpat flickan.
Media rapporterar om lägenhet. En osannolik spekulation är att våldtäkten skedde i flickans lägenhet, dvs när flickans föräldrar var borta men denna spekulation faller på sin rimlighet. Hur kan en ung flicka bjuda hem 8 rovdjur helt frivilligt? Nej, jag tror inte på ensamkommande som förövare. Måste varit kriminella förortskids i en blandning av invandrare och svenska WT. Nåt svenskt WT måste varit med, hur hade de annars fått tillgång till en lägenhet? Invandrarkids har inte FF hemma hos sig själva
Citera
2016-02-11, 01:20
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggast.i.Speedo
Media rapporterar om lägenhet. En osannolik spekulation är att våldtäkten skedde i flickans lägenhet, dvs när flickans föräldrar var borta men denna spekulation faller på sin rimlighet. Hur kan en ung flicka bjuda hem 8 rovdjur helt frivilligt? Nej, jag tror inte på ensamkommande som förövare. Måste varit kriminella förortskids i en blandning av invandrare och svenska WT. Nåt svenskt WT måste varit med, hur hade de annars fått tillgång till en lägenhet? Invandrarkids har inte FF hemma hos sig själva
Media har tidigare också kallat asylboenden för lägenhet. Dessutom verkar de ju ha egna lägenheter på vissa asylanläggningar. Jag tänker t.ex. på han "terroristen" i Norrland.
Citera
2016-02-11, 02:49
Medlem
cochrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Oj vad det drar iväg här. Visst, namnen kommer nog att komma fram här, men att tänka på är att det mycket väl kan bli så att ett eller flera av namnen kommer att plockas bort såsom friade under utredningens gång.

Var det vid gruppvåldtäkten i Tensta* det visade sig att en av killarna genom en mobilfilm kunde bevisa att det rörde sig om frivilligt sex, och att flickan inför denna bevisning bekände att "ojsan, just det ja, honom låg jag ju med frivilligt"?
Kul för honom att hans namn spreds såsom våldtäktssnubbe. Jättekul.

* Jag minns inte om det var vid just den gruppvåldtäkten. Förresten blev det väl i slutänden friande för alla där. Jag vet inte, minns inte.

Sedan har vi ett annat fall där två killar satt häktade och sedan fälldes för våldtäkt, i tingsrätten. De överklagade och behövde inte sitta häktade i väntan på att hovrätten skulle ta upp fallet. Då ordnade de så att en mobil sändes iväg för undersökning (vilket de förgäves hade bett om inför tingsrättsförhandlingen).
De som grejade med mobilen lyckades ta fram det raderade klippet (eller hur det nu var), och detta klipp visade tydligt att tjejen var med på noterna.

Ovanstående är fritt ur minnet.

Min poäng med detta? Man kanske ska ge fan i att kalla dessa nu gripna för "svin" och liknande epitet och man kanske ska låta bli att sprida deras namn över hela internet tills mer info har kommit.

Du anser således det vara troligt, att en minderårig flicka frivilligt vill ha samlag med åtta killar vid samma tillfälle? Det tror inte jag! Det var visserligen några tiotals år sedan jag var tonåring, men jag kan försäkra dig om, att något sådant var totalt otänkbart för alla mina vänner i idrottsklubben, i det politiska ungdomsförbundet, i skolklassen och även hos mina mer ytligt bekanta. Varför anser grabbar numera, att det är helt naturligt att stå flera stycken på kö med byxorna nedhasade vid fotknölarna, när de ska ha sex? Hur i helsike kan "den mänskliga naturen" i Sverige ha ändrat sig så markant på några decennier?
Nåja, du har kanske rätt. Flickan ville ha sex med så många som möjligt och de stackars oskyldigt utpekade pojkarna blir förhoppningsvis frikända.
Citera
2016-02-11, 05:03
Medlem
Snart öppnar tingsrätten så det är ju bara att ringa eller begära ut dagbok så har vi namnen på babbebabianerna.
Citera
2016-02-11, 07:05
Medlem
Tjackmosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Hur får "pojkar" erektion för att möjliggöra penetration om de inte är homosexuella? (vilket man kan anta att dom inte är, samt offret bör vara pojke också då stor majoritet av invällare är "pojkar")

Tar dessa GM några potensmedel innan brottet, har det kommit fram vid tidigare liknande brott?
Den statistik som finns visar att majoriteten av våldtäkter och sexuella övergrepp mot män/pojkar inte begås av män som betraktar sig som homosexuella och som i övrigt har sex med (endast) män. Nu kan din primitiva hjärna få sitta och försöka klura ut hur det hänger ihop.
Citera
2016-02-11, 08:17
Medlem
SpecialEditions avatar
Någon som kommer att kontakta Tingsrätten under dagen för att få fram namnen?
Citera
2016-02-11, 08:35
Medlem
Alla negrer och araber tror alltid att en tjej som följer med dem på efterfest ex (räcker att hon tittar på dem) vill knulla med alla och att det är deras rätt att få göra så om de vill. De tänker nog så om alla tjejer.. Spelar ingen roll om tjejen bönar och ber att de ska sluta, säger nej eller storgråter. De tror eller vet att det är fritt fram. Några straff får de ju inte...

Klart att dessa inte är svenska. Alla gruppvåldtäkter begås av babianer. Ju fler gärningsmän, desto större indikator på att det är babianer som ligger bakom.

Vad vi inte kan veta mer säkert är vem BO är. Det kan ju vara från en flyktingförläggning allihop. Men låter mer sannolikt att det är invandrares barn alt. kommit hit och slussats ut i samhället. Den ena kanske lockade med en tjej från klassen (den under 15) och så gangbangade alla henne.

Stackars tjej att bli nersmutsad av 8 äckliga babianer
Citera
2016-02-11, 08:52
Medlem
Orsaken till den långa tid mellan gärning och anmälan KAN också bero på att flickebarnet är invandrare och under "integrationstiden" lärt sig att i hennes nya land så behöver man inte stå ut liknande gärningar, det är till och med förbjudet enligt lag. Antagligen för henne lika förvånande som glädjande information.
Senast redigerad av Manidatoz 2016-02-11 kl. 08:55.
Citera
2016-02-11, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpecialEdition
Någon som kommer att kontakta Tingsrätten under dagen för att få fram namnen?

Ringde dom och begärt FUPn nyss, återkommer när jag fått PDF filen på epost.
Citera
2016-02-11, 09:28
Medlem
rambostinas avatar
Vet du om personerna har svenska personummer eller handlar det om "ensamkommande"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in