2016-02-02, 22:31
Medlem
Lägger en stor gröning till verktygs-kiosken.o*g som i vanlig ordning levererade verktygen supersnabbt och bra packat.
Citera
2016-02-03, 16:56
Medlem
Finns det någon shop som säljer m2 nuförtiden, kan inte hitta någon legit sida efter att peptidsmästaren drog.

MVH
Citera
2016-02-03, 19:07
Medlem
MaymuneNs avatar
Beställde stackers ifrån deff**ngen i början av förra veckan och som skickades i mitten av förra veckan. Dock ingenting mottaget ännu. Kan vara som så att leveransen "försvunnit". Återkommer vid ett senare lag med en uppdatering.
Citera
2016-02-04, 14:27
Medlem
roymans avatar
SwedStore är tvärgröna. Snabb leverans, enkel beställning och säker betalning.
Riktigt nöjd
Citera
2016-02-04, 15:38
Medlem
Nu kan jag ännu en gång gröna Apoteksboden! Blev lite fel i första leveransen men det ordnade dom upp på nolltid. Så idag fick jag Generic som jag skulle fått från början. Ska bli kul att se hur dessa oljor är!

Killarna är grymt serviceinriktade och väldigt mån om sina kunder. Och deras paket är de bäst packade på marknaden.

Mvh
Citera
2016-02-04, 20:26
Medlem
Samaelssons avatar
Ännu en gröning till apoteksboden, snabb leverans, jävligt snyggt/bra packat o dom e överlag bra att ha o göra med. Tillmötesgående o trevliga.

Så nu ska pappa hoppa på testo några veckor o sen komplettera med tren.
YES YES YES, o ja gläder mig
Citera
2016-02-04, 21:14
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Har haft benbrott, inte gymmat på tre månader - beställde därför anadrol (och röka. men det är OT) - fr A-grossisten, skulle skickats i måndags - no razzel i brevlådan - rödare än Lasse Werner i min bok.

Som jag skrev i Cb-shoptråden; Dök upp idag!

Visst kan man tänka sig att de vill undvika "bad press" - samtidigt var adressen udda placerad och (mkt) illa skriven (måhända har det rökts en del hos leverantören... ), så är beredd att ge a-grossisten the benefit of the doubt - det som inte kan automatläsas stoppar ju posten åt sidan, och visst kan det fått ligga.

Så 1 av 1 en lev ok -> måste ju bli gröning.
Citera
2016-02-05, 06:38
Medlem
Strodes avatar
Några schyssta Sibutramine ute på marknaden nu?
Tycker Thermalabs och GP är kassa för mig personligen. Saknar TDP men hittar aldrig dom.

Sååå någon sida med bra Red som ni rekommenderar?
Citera
2016-02-05, 19:04
Medlem
MaymuneNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaymuneN
Beställde stackers ifrån deff**ngen i början av förra veckan och som skickades i mitten av förra veckan. Dock ingenting mottaget ännu. Kan vara som så att leveransen "försvunnit". Återkommer vid ett senare lag med en uppdatering.
Svarar inte på mail om det ens.... Röding till max
Citera
2016-02-06, 02:30
Medlem
MaymuneNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaymuneN
Svarar inte på mail om det ens.... Röding till max
Edit: Fått svar nu och det kan vara som så att försvunnit fast än DK skickat det tyvärr.
Citera
2016-02-08, 11:43
Medlem
Nån som sitter på info om gojan?

Kungliga apoteket?
Citera
2016-02-08, 12:57
Medlem
Xamples avatar
Jag må vara blind, men jag undrar vad är det för märke på a-bodens testo och tren? ser bara vita vialer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in