2016-02-10, 10:10
Medlem
FemininFeminists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Sexuellt våld i grupp är vanligt förekommande hos genetiskt primitiva folkslag.

"An American woman hiking in Papua New Guinea with her London-based boyfriend was gang-raped and three of her fingers slashed in a brutal attack along a famous World War II trail, a report said on Wednesday."

http://www.dailymail.co.uk/wires/afp/article-3397032/American-tourist-gang-raped-PNG-jungle-trek-report.html
Och det är vad många "vita" män fantiserar om. Så därför måste ni ideligen tala om för kvinnor att det är ett normalt manligt beteende. Jo tack, vi har märkt det.
Citera
2016-02-10, 11:08
Medlem
Rois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FemininFeminist
Tilläggas bör att IQ-kvoten bestämts av vita västerländska män
Vad skulle man räkna in för att skapa en rättvisande negerkvot, som inte är så kolonial?
Citera
2016-02-23, 18:30
Medlem
FemininFeminists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roi
Vad skulle man räkna in för att skapa en rättvisande negerkvot, som inte är så kolonial?

Att du ens använder ditt eget påfund; "negerkvot", säger mer om dig än något annat. Så vi kommer inte längre än så här. Pinsamma blekfis
Citera
2016-02-23, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PKJuristen

Vilken ras klarar sig bäst på proven?
Vita? ( typ vita svenskar, norskar, en finskar, amerikaner ) Inte slaviskt orena, typ ryssar?
För det finns väl olika sorters vita va?
(vill bara testa din teori).
Asiater från den östra sidan, typ chingchongare från Japan klarar sig bäst va?

Vad är din poäng. Våldtäkt är OK om man har bra betyg?
Citera
2016-02-23, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Rasförnekelse är marxism och som jag visat saknar densamma helt grund i modern vetenskap. Tillämpar vi samma taxonomi som i djurvärlden så kan vi dela in människor i olika underarter.

Sluta skäm ut dig, Hjalle.

Hur kan du få det till "rasförnekelse" när någon säger att allt är vita mäns fel? Ser ut som raka motsatsen till rasförnekelse.
Citera
2016-02-23, 21:04
Medlem
TB-303s avatar
Citat:
Att du ens använder ditt eget påfund; "negerkvot", säger mer om dig än något annat. Så vi kommer inte längre än så här. Pinsamma blekfis
Det var en befogad fråga som du uppenbarligen inte kunde svara på. Med tanke på hur du svarar förmodar jag att du själv är blatte/neger.
Citera
2016-04-19, 08:54
Medlem
FemininFeminists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
Så hur gick det egentligen då till när människan utvandrade från Afrika och fick ljus hy?

Citat:
Ursprungligen postat av TB-303
Det var en befogad fråga som du uppenbarligen inte kunde svara på. Med tanke på hur du svarar förmodar jag att du själv är blatte/neger.

Jasså? Jag är s k svensk. Har större hjärnkapacitet än att påstå att en hel kontinent skulle vara exakt likadana. Afrika är inget land vet du, en världsdel med 54 länder. Ska vi bunta ihop alla Européer också? Du kanske har mycket gemensamt med sydeuropéer såsom italienare etc, vad vet jag. Men jag presenterar mig aldrig som europee om någon frågar var jag kommer ifrån. Att döma alla afrikaner för något fruktansvärt som begåtts av några individer är helt utan vett och sans. "Alla svenskar är serie-våldtäktsmän eftersom Hagamannen var det". Clever!
Citera
2016-04-19, 08:58
Medlem
FemininFeminists avatar
[quote=nousernameneeded|56275342]Vad vill du ha sagt med den där Youtubvideon, att svenska män är rädd för ett gäng bögklädda afrikaner som dansar i en video?

Du svarar precis så jag förväntade mlg av en vit man. Så fort han känner sig hotad av andra män så är de genast bögar! Pinsamma stackare! Jag vet att de inte är homosexuella eftersom jag känner dem personligen. De är bara snygga män som inte är klumpiga idioter som måste supa sig fulla för att ens röra på kroppen.
Citera
2016-04-19, 09:02
Medlem
Citat:
Jasså? Jag är s k svensk. Har större hjärnkapacitet än att påstå att en hel kontinent skulle vara exakt likadana. Afrika är inget land vet du, en världsdel med 54 länder. Ska vi bunta ihop alla Européer också? Du kanske har mycket gemensamt med sydeuropéer såsom italienare etc, vad vet jag. Men jag presenterar mig aldrig som europee om någon frågar var jag kommer ifrån. Att döma alla afrikaner för något fruktansvärt som begåtts av några individer är helt utan vett och sans. "Alla svenskar är serie-våldtäktsmän eftersom Hagamannen var det". Clever!

Hey, det var du som började med att kalla nigerianska män för 'afrikanska'. Det är ju 53 länder som de inte är ifrån ms hjärnkapacitet.

Citat:
Oj...nu besannades mina fördomar om svenska män. Så rädda för afrikanska män. Och det är inte svårt att lista ut varför...
Citera
2016-04-24, 10:41
Medlem
FemininFeminists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SixtenSixX
Hey, det var du som började med att kalla nigerianska män för 'afrikanska'. Det är ju 53 länder som de inte är ifrån ms hjärnkapacitet.

Det har jag aldrig påstått. Du är bara pinsam när du gör sådan påståenden. Du har lige blivit oplyset om hvordan våres verden
ser ud..: tilykke
Citera
2016-04-25, 14:51
Medlem
senhackarens avatar
Tänk om det hade varit tvärt om att fem stycken spaggar hade gjort samma sak, snacka om pådrag i varenda sionistblaska. Kan bara hoppas på att ingen av dem bör på HIV eller AIDS. En sak är säker. Dem kommer inte får det lätt på kåken där nere i Italien.
Citera
2016-04-25, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Tänk om det hade varit tvärt om att fem stycken spaggar hade gjort samma sak, snacka om pådrag i varenda sionistblaska. Kan bara hoppas på att ingen av dem bör på HIV eller AIDS. En sak är säker. Dem kommer inte får det lätt på kåken där nere i Italien.

Det kryllar dock av negrer och nordafrikaner i de norditalienska fängelserna. Frågan är om inte italienare är i minoritet där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in