Ja X, det är du och jag som offrar oss i vetenskapens namn och håller ställningarna här bland RC-substanserna. It's a dirty job but someone's got to do it right?
Ja X, det är du och jag som offrar oss i vetenskapens namn och håller ställningarna här bland RC-substanserna. It's a dirty job but someone's got to do it right?
That's right 2WLD preforming research for the greater good and others safety is sometimes a dirty job but someone's got to do it.
Passade också på att lägga till N-Ethyl-Hexedrone i beställningen så det kommer bli mycket forskning i vetenskapens namn här bland RC-substanserna.
Jag har i skrivade stund gått på det i 1 1/2 dygn! Blandat IV och snorta.
Det är väl ett snarlikt rus gämfört med Rittalin. Ingen explosiv kick Ethylfenidatet hade. När man ska köra detta IV så är det ett måste att värma blandningen försiktigt enligt konstens alla regler. Annars löser det sig inte. Jag vet inga exakta doser men är man van stimulanter och som jag gått på både det ena och andra. Men det har blivit större och större doser. Hämtade Det i går morse och gubben är snart slut😕. Men i övrigt helt okej produkt!
Nasalt ca 100mg, inget direkt rus, småskön/kittlig i kroppen, fått hem 1g idag precis testat så återkommer säkert med mera info, har testat på dom allra flesta rc cs tidigare.
Ganska stirrig nu efter ca 200mg och 1h senare, smyger sej på lite. ska lira lite CS eller warcraft och testa focus :P
Påminner mycket om nipp i konsistens, rätt fluffigt
Rätt bra svid i näsa och hals men inte alls som tex 2-mec som vad döden för min näsa.
Senast redigerad av lastcaress1 2016-02-18 kl. 16:52.