Citat:
Ursprungligen postat av
goran744
Jag skall försöka fixa det Herr Profet.
Själv har jag fått till mig av självaste Herren att det borde vara lite finare retorik här inne..lite mer Gudomligt.
Han tycker att ateisterna ska bli lite medmänskligare och krama om varandra och tillrättavisa varandra här inne på hans domäner...
Träna upp er att missionera lite mer med humor och glimten i ögat och inte med sådan förskräckligt och allvarlig begravningsstämning.
Ja jag är Gudinnan gorana !med uppdrag från Herren att röra runt i grytan och skallen på alla ateister.
Gud hälsar att han är en riktig humorist också..... till dig Profet Bogomil hälsar Herren att du skall hete Profeten Hoc i fortsättningen
Tackar för det gudomliga intresset för religions-kritikens utformning, men för min del stannar jag nog tills vidare kvar i samma version som jag hittills har använt.
Men om nån 'gud' skulle vara så vänlig att skicka en handfull VETTIGA teister till detta subforum*, då skulle jag säkert kunne bli grupp-kramande etc.
* Inte så att vettiga teister inte redan finns här, men dom är underrepresenterade med tanke på att åtminstone en snäv majoritet av världens teister är vettiga.