2016-02-09, 13:42
Medlem
Turrluffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Kommer rapporter från msnbc om att John Kasich går riktigt starkt 10 gånger pengarna slå till innan oddset rasar.
Talar du om Dixville Notch? För det är bara en liten del av NH, väldigt liten, med enbart ett tiotal som röstar. Så det är inte speciellt säkert att utgå från det, speciellt då Kasich var den enda kandidaten som besökte Dixville Notch.
Citera
2016-02-09, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turrluff
Talar du om Dixville Notch? För det är bara en liten del av NH, väldigt liten, med enbart ett tiotal som röstar. Så det är inte speciellt säkert att utgå från det, speciellt då Kasich var den enda kandidaten som besökte Dixville Notch.

Nej rapporter från en skola där röstningen startat samt 14000 ska rösta idag. Reportern frågade väljarna vad de tänker rösta och de flesta svarade Sanders och Kasich.

Verkar som Trumps ground game är ett totalt fiasko som jag misstänkte efter Iowa.
Senast redigerad av seeeg321 2016-02-09 kl. 13:51.
Citera
2016-02-09, 14:14
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Kasich tycks gå som tåget i NH, han gav t.o.m Trump på nöten i Dixville Notch som redan har röstat. När allt kommer omkring så kommer republikanernas kandidat att bli någon av de tre "normala" dvs Kasich, Jeb eller Christie. Trump kommer snart att gå till historien som en parentes, den största lipsillen till clown som försökt flytta in i vita huset.

Jo, han gick fram som ett riktigt tåg, fick hela TRE röster i Dixville Notch!
Citera
2016-02-09, 14:20
Medlem
Lewis-Blacks avatar
Citat:
Verkar som Trumps ground game är ett totalt fiasko som jag misstänkte efter Iowa.
Som jag förstår det har han ingen som helst "ground game" och lever enbart på gratis publicitet(säga galna saker som stjäl all uppmärksamhet). Det är därför han måste leda tok mycket för att vinna.
Citera
2016-02-09, 14:46
Medlem
Citat:
Nej rapporter från en skola där röstningen startat samt 14000 ska rösta idag. Reportern frågade väljarna vad de tänker rösta och de flesta svarade Sanders och Kasich.

Reporten frågade alltså alla 14000 och majoriteten stödde Sanders eller Kasich? Är du helt begåvningshandikappad?
Citera
2016-02-09, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H4XXM4N1337
Reporten frågade alltså alla 14000 och majoriteten stödde Sanders eller Kasich? Är du helt begåvningshandikappad?

Skrev inte att han frågade 14000 utan att så många ska rösta lär dig läsa. Det var 100 st som rösta och då hade precis vallokalerna öppnat.
Citera
2016-02-09, 15:23
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Jo, han gick fram som ett riktigt tåg, fick hela TRE röster i Dixville Notch!

Ja vi får väl se hur det utvecklar sig men jag är övertygad om att Kasich (och Jeb) kommer att göra fina siffror inatt
Citera
2016-02-09, 17:57
Medlem
Citat:
Skrev inte att han frågade 14000 utan att så många ska rösta lär dig läsa. Det var 100 st som rösta och då hade precis vallokalerna öppnat.

Nej, lär dig att skriva istället. Din svenska är alldeles fruktansvärd.
Citera
2016-02-09, 18:40
Medlem
ArneIIIs avatar
När tror ni Bush droppar ur?
Citera
2016-02-09, 19:19
Medlem
Turrluffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArneIII
Inatt.
Citera
2016-02-09, 19:42
Medlem
Hogdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArneIII
Tror han kör i SC om han inte bombar totalt, säg under 8%. Men jag tror att han kan klara en tredjeplats, och då kör han definitivt SC, och kan kanske få luft under vingarna nog för att våga sig på att fortsätta till super-tuesday.

Väldigt mycket avgörs av hur det går för Rubio. Gör han ett starkt val finns ingen riktig plats för Bush och Kasich. Men Rubio förlöjligas rätt bra i media efter sina robot-svar, är så jäkla nyfiken på hur han kommer att ha påverkats av det röstmässigt.
Citera
2016-02-09, 19:58
Medlem
ArneIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hogdal
Tror han kör i SC om han inte bombar totalt, säg under 8%. Men jag tror att han kan klara en tredjeplats, och då kör han definitivt SC, och kan kanske få luft under vingarna nog för att våga sig på att fortsätta till super-tuesday.

Väldigt mycket avgörs av hur det går för Rubio. Gör han ett starkt val finns ingen riktig plats för Bush och Kasich. Men Rubio förlöjligas rätt bra i media efter sina robot-svar, är så jäkla nyfiken på hur han kommer att ha påverkats av det röstmässigt.
Kan man säga att Rubio är en Republikansk mainstream-kandidat? Alltså lite likt Bush? Kanske inte lika insyltat i partiet och systemet då men ändå.

Carson då? Varken Tea Party- aktig eller Trump-aktig kandidat vad jag förstått. Vilka har han stöd hos? Svarta republikaner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in