Citat:
Ursprungligen postat av
Fleshsuckforum
Vi måste prata om Göteborg.
Politikerna har alltså valt ut de ställen som är vitast och rikast, inget snack om den saken. Varför?
Är det för att alla ska få en släng av sleven eller tror de på fullaste allvar att de kommer integreras bättre och snabbare där?
Den vita överklassen är ju inte känd för att vilja beblanda sig med några andra än från sin egen samhällsklass, så varför i h-vete tror man Gustav och Filip ens kommer att kasta en blick på Mustafa och Omar. Vad är det för experiment som ska bedrivas här?
Sedan är det rent beklämmande hur den sociala oron sprids i vårt land. Allt handlar enkom om flyktingar och de lösningar man nu sätter in för att få dem i jobb. Allt medan svensken bara ser på. Ingen frågar svensken något.
Folk var mesiga ikväll. Man måste börja visa tänderna på riktigt.
¨
Ja jag håller med... Svenskar måste bli bättre på att visa vad dom tycker. Nu menar jag alla vanliga. Har ju vart besviken länge länge och läst om utomlands när man inte är i nöjd. Se vad som händer i USA vid polisbrutalitet... vist inte så grovt kanske nej. Frankrike när bönder kör fram till stadshuset och sprider dynga på dörrarna. Där skämtar man liksom inte. Tyskarna har ju demonstrerat i stort antal mot multikulti farmar och mormor och småföretagare och alla möjliga sida vid sida 500k tals...
Vad har vi sett här genom åren... tre stackars urspårade Naziter demonstrera på ett småtorg och 200 motdemonstranter dyker upp och gör bort sig...kastar sten på poliser.
Det är ju mest tragiskt och till ingen fördel...
Ja jag hoppas det händer något nu och att det blir en folkrörelse... ut med dom illegala och gå igenom vad fan vi har här och vad dom gör här och ut med kriminellt avskum rätt av. I en första panikåtgärd... Många skötsamma måste ju få vara kvar så klart men är det fred i länder så åker man hem.