Citat:
Ursprungligen postat av
DrBlopp
Absolut. Håller med och förstår. Just hanteringen av SD och SD-väljare har irriterat mig långt innan den galna utvecklingen efter sista valet.
Jag försöker egentligen bara mana till lite strategiskt tänk.
Håna inte de som nu protesterar! Det må så vara att det är HVB-hem i villakvarter med moderater som är den plats där vågskålen tippar över. Folk har börjat protestera på allvar, och utan oro för att bli kallad det ena och det andra.
Det är riktigt bra, både för demokrati och för chansen att eventuellt vända skutan.
Jag håller med dig faktiskt, rent strategiskt ska man nu välkomna folk och "be the greater man".. (kommer inte på en bra svensk liknelse, haha..)
Men samtidigt så förstår jag alla skadeglada, jag själv kan inte låta bli att le lite ondskfullt när mångkulturisterna skiter på sig av skräck när deras röstval blir verklighet på DERAS dagis..
Men som du påpekat, man bör svälja denna lust att vara skadeglad, tänka strategiskt och få motståndet att växa till en ostoppbar, vrålande tsunami av missnöje till myndigheternas stora skräck.
Så som Sverigedemokrat hälsar jag dig välkommen till de vaknas skara, oavsett du tänker rösta SD eller sälla dig till "opolitiska invandringskritiker"..