• 1
  • 2
2016-02-08, 10:24
Medlem
thenewlifes avatar
http://www.expressen.se/gt/en-polisb...vandaliserats/
Citat:
En polisbil har vandaliserats i Göteborg. Däcken är uppskurna och rutan sönderslagen.

Det hände i samband med att polisen var ute på ett larm om misshandel.
Senast redigerad av thenewlife 2016-02-08 kl. 10:37.
Citera
2016-02-08, 10:52
Medlem
Lågintensiv terror i mina ögon.När kommer presskonferensen med löven angående Sveriges kristillstånd??Hur är han funtad som orkar vara tyst?Jag själv exploderar snart om inget händer.
Citera
2016-02-08, 11:27
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyckolandet
Lågintensiv terror i mina ögon.När kommer presskonferensen med löven angående Sveriges kristillstånd??Hur är han funtad som orkar vara tyst?Jag själv exploderar snart om inget händer.

Det är väl vanligt småbus och man ska satsa på en ny fritidsgård för att komma till rätta med problemet...
Citera
2016-02-08, 11:39
Medlem
Som jag sa igår, låt förortspolisen få CV90 som tjänstefordon. Då blir det jobbigare att skära sönder däcken också.
Citera
2016-02-08, 11:44
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Det är väl vanligt småbus och man ska satsa på en ny fritidsgård för att komma till rätta med problemet...
Precis. Det handlar om kulturkrock helt enkelt.
Citera
2016-02-08, 11:49
Medlem
Aftonbladet har lagt nyheten väldigt långt ner utan bild och liten text, om man bara scrollar och råkar få syn på den lilla rubriken kan man luras att tro att det fortfarande handlar om det som inträffade i helgen.

"Så tränar du bort din muffinsmage" är en av de 14 nyheter som är viktigare än att ytterligare en polisbil blivit vandaliserad och inte går att använda.
Senast redigerad av sp8018 2016-02-08 kl. 11:55.
Citera
2016-02-08, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sp8018
Aftonbladet har lagt nyheten väldigt långt ner utan bild och liten text, om man bara scrollar och råkar få syn på den lilla rubriken kan man luras att tro att det fortfarande handlar om det som inträffade i helgen.

Man måste ju förstå Aftonbladet. Det här är ju verkligen ingen nyhet. Särskilt inte för den som tittar in på flashback då och då. Bara vanlig helgförströelse...
Citera
2016-02-08, 12:06
Medlem
Laylahs avatar
Citat:

Nej, de övar inför sitt framtida yrke som brandmän! De glömde bara sätta eld på bilen den här gången...
Citera
2016-02-08, 12:10
Medlem
Låt dessa strulpellar börja jobba som poliser.
Citera
2016-02-08, 12:20
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Låt dessa strulpellar börja jobba som poliser.

Varför skulle man vilja ha vandalister som poliser och yttersta samhällsfunktion?! Då går landet käpprätt åt helvettet!
Citera
2016-02-08, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vbroms
Varför skulle man vilja ha vandalister som poliser och yttersta samhällsfunktion?! Då går landet käpprätt åt helvettet!

De var skämt över Ygemans ord, han vill ju göra brandmän av dom kriminella....
Citera
2016-02-08, 13:21
Medlem
profundersams avatar
Citat:

Vad ska glin med låg IQ göra på en fritidsgård ? Fan, de kan ju inte ens stava till fritidsgård
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in