Lågintensiv terror i mina ögon.När kommer presskonferensen med löven angående Sveriges kristillstånd??Hur är han funtad som orkar vara tyst?Jag själv exploderar snart om inget händer.
Lågintensiv terror i mina ögon.När kommer presskonferensen med löven angående Sveriges kristillstånd??Hur är han funtad som orkar vara tyst?Jag själv exploderar snart om inget händer.
Det är väl vanligt småbus och man ska satsa på en ny fritidsgård för att komma till rätta med problemet...
Aftonbladet har lagt nyheten väldigt långt ner utan bild och liten text, om man bara scrollar och råkar få syn på den lilla rubriken kan man luras att tro att det fortfarande handlar om det som inträffade i helgen.
"Så tränar du bort din muffinsmage" är en av de 14 nyheter som är viktigare än att ytterligare en polisbil blivit vandaliserad och inte går att använda.
Senast redigerad av sp8018 2016-02-08 kl. 11:55.
Aftonbladet har lagt nyheten väldigt långt ner utan bild och liten text, om man bara scrollar och råkar få syn på den lilla rubriken kan man luras att tro att det fortfarande handlar om det som inträffade i helgen.
Man måste ju förstå Aftonbladet. Det här är ju verkligen ingen nyhet. Särskilt inte för den som tittar in på flashback då och då. Bara vanlig helgförströelse...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!