Citat:
Du svamlar. Det finns inga sådana konkreta bevis som du hävdar. Lisa ströps till döds, det är det som är mest troligt. Hängning är långt ifrån bevisat. Det är en hypotes. Vad tejpen har för syfte är heller inte otvetydigt. Fråga en mokis så säger han att silvertejp används för att täppa till läckage av flytande vätskor.
Jag säger inte att det inte är ett sexualsadistiskt mord. Det jag säger är att det inte passar in på NB. Plocka fram mer i hans bakgrund som tyder på att han är intresserad av hängninga i sexuellt syfte och att han tidigare försökt locka kvinnor för att hänga dem så kommer det att stämma mycket bättre. Som det är nu så stämmer det bättre att motivet inte är sexuellt om det är NB som är GM, vilket DNA tyder på. Hela scenariot är dessutom helt fel med en sån tidspress att det varken kan vara planerat eller ens speciellt genomtänkt.
I dina drömmar kanske. Förfrågan är från 2015-09-22. SEOKnäppgök började plantera sexualsadistmotivet ett par månader innan det.
Larv. Detta tyder inte på en sexualsadistisk läggning. Att ens påstå det ligger på samma skandalöst låga nivå som TQ fallet.
Så var och varannan tonåring har en sexualsadistisk läggning för man måste säga till dem att ta en dusch? Detta är ju värre än Margit Norells nonsens om bortträngda minnen.
Rena konspirationslogiken. Beviset för att någon är sexualsadist är att denne uppträder helt normalt.
Min verklighet är helt klart inte din verklighet tack och lov.
Jag säger inte att det inte är ett sexualsadistiskt mord. Det jag säger är att det inte passar in på NB. Plocka fram mer i hans bakgrund som tyder på att han är intresserad av hängninga i sexuellt syfte och att han tidigare försökt locka kvinnor för att hänga dem så kommer det att stämma mycket bättre. Som det är nu så stämmer det bättre att motivet inte är sexuellt om det är NB som är GM, vilket DNA tyder på. Hela scenariot är dessutom helt fel med en sån tidspress att det varken kan vara planerat eller ens speciellt genomtänkt.
I dina drömmar kanske. Förfrågan är från 2015-09-22. SEOKnäppgök började plantera sexualsadistmotivet ett par månader innan det.
Larv. Detta tyder inte på en sexualsadistisk läggning. Att ens påstå det ligger på samma skandalöst låga nivå som TQ fallet.
Så var och varannan tonåring har en sexualsadistisk läggning för man måste säga till dem att ta en dusch? Detta är ju värre än Margit Norells nonsens om bortträngda minnen.
Rena konspirationslogiken. Beviset för att någon är sexualsadist är att denne uppträder helt normalt.
Min verklighet är helt klart inte din verklighet tack och lov.
NB:s bakgrund syns väl tydligt redan dagen innan på lördagen då han försökte sig på joggerskan, ingen kontakt med sin dotter, kör rattfull, inget socialt umgänge med övriga folk där de bodde nu, kolkar och dricker sina öl var och varannan dag enligt noteringar inköpslistor och finns ölburkar med på bilder tagna ur deras hem, dessutom blir han aggressiv när han dricker alkohol så att brodern var rädd för honom, i hemmet var det han som bestämde sk "överhuvudet" maktutövare, stått och haft sitt runkrum när han har en fru, KOM IGEN! Det krävs en del för att få in LH:s kropp i ett skåp på 24 cm:s bredd, bara otur för honom att han inte lade jacka och hjälm i skåpet men tur för anhöriga för annars hade nog aldrig kroppen hittats om den blivit nedgrävd och jag läste att det var nygrävt sen någon dag utanför byssjan.
Och undrar hur det har gått under tiden han suttit häktad alkisen, inga öl stackar´n!