2016-02-05, 16:17
Medlem
ConjureMes avatar
Så kan det gå när man översätter en engelsk text rakt av. Tänk att hon har varit ute och tjoat i media om hur stolt hon var över "sin" text.
Citera
2016-02-07, 12:05
Medlem
kanelipullas avatar
Vi alla vet att Camilla Läckbergs snubbe är bög! Hela deras förhållande är ett skämt!
Citera
2016-02-07, 12:07
Medlem
kanelipullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 49450
Är Camillas toyboy bi? Han är oerhört androgyn för att inte säga feminin.

Han är bög! Och den som inte ser det är blind!
Citera
2016-02-07, 12:43
Medlem
cosmic_dancers avatar
Hon och Simon hade väl varit ihop i knappt ett år då hon såg till att bli på tjocken och att de tydligen försökt en längre tid.

Känns väl en aningens osunt beteende att vilja skaffa barn så snabbt in i varje förhållande. De första månaderna i en ny relation vågar väl de flesta inte ens släppa sig. Camilla vill bli gravid efter ett par månader. Förstår mig inte på sådana människor som som kastar sig in i en ny relation och allt ska gå så jävla snabbt. Detta gäller både män och kvinnor.
Citera
2016-02-07, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Hon och Simon hade väl varit ihop i knappt ett år då hon såg till att bli på tjocken och att de tydligen försökt en längre tid.

Känns väl en aningens osunt beteende att vilja skaffa barn så snabbt in i varje förhållande. De första månaderna i en ny relation vågar väl de flesta inte ens släppa sig. Camilla vill bli gravid efter ett par månader. Förstår mig inte på sådana människor som som kastar sig in i en ny relation och allt ska gå så jävla snabbt. Detta gäller både män och kvinnor.

Det är inte bara det, utan att hon hoppar i sängmed en småkille som hon verkar vara mormor åt. Gammal tant och liten pubertetsyngel.
Citera
2016-02-07, 13:27
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camogli
Det är inte bara det, utan att hon hoppar i sängmed en småkille som hon verkar vara mormor åt. Gammal tant och liten pubertetsyngel.

Just den biten är inge problem enligt mig båda är vuxna. Hade det varit tvärsom hade det förmodligen inte gapats lika mycket. Däremot kan det ju anses en smula naivt att tro att denna relation kommer hålla en längre tid. Simon har blivit lite av en b-kändis iochmed relationen med Camilla. Så det är ju bra för honom
Citera
2016-02-07, 14:39
Medlem
Gabriel Knights avatar
"Läckbergs kärlekskris – har inte hunnit träffa Simon" skriker Aftonblaskan ut och vid första anblicken tänker man att människan inte sett karln på över ett år men läser man artikeln träffades de ju några timmar i lördags

I normala familjer så hinner man väl knappt träffas under en hel månad utan att det talas om kärlekskriser men så fort kändisar inte hinner säga hej då på morgonen skriks det om kärlekskriser och skilsmässor. Vad är det för fel på folk numera? Ingen är mer än ett telefonsamtal bort och klarar inte partnern att man är borta några timmar eller dygn så är det ingen vits att man är ihop.

Nu kanske Camilla och hennes man är ett sådant kontrollerande par att den ena inte får vara borta hemifrån en enda minut utan att den andre blir svartsjuk men då är ju förhållandet inte friskt

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen/article22220663.ab

Citat:
Veckans turbulens har inneburit kärlekskris för Camilla Läckberg, som knappt hunnit träffa pojkvännen Simon Sköld.
– Vi hade ett par timmar ihop under lördagen, men det var första dagen faktiskt, säger Camilla Läckberg till Nöjesbladet.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2016-02-07 kl. 14:41.
Citera
2016-02-07, 15:17
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
"Läckbergs kärlekskris – har inte hunnit träffa Simon" skriker Aftonblaskan ut och vid första anblicken tänker man att människan inte sett karln på över ett år men läser man artikeln träffades de ju några timmar i lördags

I normala familjer så hinner man väl knappt träffas under en hel månad utan att det talas om kärlekskriser men så fort kändisar inte hinner säga hej då på morgonen skriks det om kärlekskriser och skilsmässor. Vad är det för fel på folk numera? Ingen är mer än ett telefonsamtal bort och klarar inte partnern att man är borta några timmar eller dygn så är det ingen vits att man är ihop.

Nu kanske Camilla och hennes man är ett sådant kontrollerande par att den ena inte får vara borta hemifrån en enda minut utan att den andre blir svartsjuk men då är ju förhållandet inte friskt

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen/article22220663.ab

Ja jösses sådana som inte ens kan vara borta från varandra någon timme utan att börja sakna sin älskling. Är väl samma typer som tilltalar den andra som älsklingen hela tiden och måste gå och hålla om varandra konstant. Känns mer som det är en fasad, att de måste visa upp sin "kärlek" för alla andra. Titta hur kära vi är, i regel är dessa par inte heller speciellt lyckliga får jag för mig iaf
Citera
2016-02-07, 16:20
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Ja jösses sådana som inte ens kan vara borta från varandra någon timme utan att börja sakna sin älskling. Är väl samma typer som tilltalar den andra som älsklingen hela tiden och måste gå och hålla om varandra konstant. Känns mer som det är en fasad, att de måste visa upp sin "kärlek" för alla andra. Titta hur kära vi är, i regel är dessa par inte heller speciellt lyckliga får jag för mig iaf

Nä precis, sådana förhållanden kvävs också pga att de inte tillåter varandra att ha egna fritidsintressen utan måste klänga på varandra hela tiden. En psykolog jag läste menade att sådana förhållanden inte var jämlika kärleksförhållanden utan liknade dem vid ett förälder-barnförhållande vilket aldrig håller i längden.

Jag bara skummade igenom tråden men visst är det så att Simon är yngre än Camilla?
Kan ju kanske vara ett slags "förälder-barnförhållande" som de har till varandra vilket föder svartsjuka mm och utlöser "kärlekskriser" i parti och minut.
Tragiskt på det hela taget egentligen
Senast redigerad av Gabriel Knight 2016-02-07 kl. 16:27.
Citera
2016-02-07, 16:32
Medlem
49450s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
Han är bög! Och den som inte ser det är blind!
Skulle kunna tro att han är bi.
Citera
2016-02-07, 18:13
Medlem
Hoppas hon inte blivit myggbiten nu i Brasilien. För det är väl nu under graviditeten som hon varit där?
Citera
2016-02-07, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klokakamelen
Hoppas hon inte blivit myggbiten nu i Brasilien. För det är väl nu under graviditeten som hon varit där?

Korrektum. Dock bör de väl sett på eventuella ultraljud om huvudet är mindre? Fast jag vet inte men har också funderat på det om hon kan ha blivit smittad av det. Kan ligga latent i kroppen med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in