2008-07-06, 08:20
Medlem
hazard simpsons avatar
Warcraft

Ingen mer som vill avrätta det lilla jävla fula dvärghelvetet?
Citera
2008-07-06, 09:27
Medlem
F5MMANs avatar
Hemskast enligt mig är Lidl reklamerna!
Vad fan är deras problem!? De har ju gjort reklamerna som om det är adligt/fint att köpa mat på Lidl!!

Sen jamba reklamerna förvånar mig bara, har de ens gått plus de senaste åren!? Vem fan köper deras skit, sjukt som fan är det. Om någon vet så får ni gärna komma me deras årsbokslut så man får se hur mkt de gick i vinst (?).
Citera
2008-07-06, 12:38
Medlem
Dom lyckas ju!

Sen kommer dom nog inte gå i konkurs. investor bokstavligen pumpar in pengar och har nu vänt krisen!

Det här är inget jämfört med 3´s reklam julen efter lanseringen. Brutalt desperat marknadsföring...
Citera
2008-07-06, 12:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
Varför gör du inte något mindre förslöande än att se på TV då? Ta och läs en bok istället för att sitta och glo på TV. Bara löst folk som slöar framför TV´n.

läsa bok?? känns lite förlegat.. icke miljövänligt!
Citera
2008-07-06, 12:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CMakaroni
Dom lyckas ju!

Sen kommer dom nog inte gå i konkurs. investor bokstavligen pumpar in pengar och har nu vänt krisen!

Det här är inget jämfört med 3´s reklam julen efter lanseringen. Brutalt desperat marknadsföring...

Nä tyvär lär de inte gå i konkurs eftersom investor pumpar in pengar. Undra hur mycket de har lagt på reklam de senaste 3 åren? vore intressant att veta..Får slå en pling till min kära vän wallenberg och surra lite..
Citera
2008-07-06, 13:19
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Ingrid i jenser
Citera
2008-07-06, 13:31
Medlem
Ardvahns avatar
Det är meningen att man skall höra fel. Det är ett typiskt reklamknep, för då får man reklamen på hjärnan och känner att man måste köpa pizzan, eftersom man då undermedvetet tror att man kommer närmre svaret på vad han säger och varför han säger det.
Citera
2008-07-06, 19:49
Medlem
+Obi+s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
2 reklamer har börjat irritera skiten ur mig nu.

Olw´s nya . Hur kan man göra en sån stelbent reklam? "Nui mauste du juh deaula med dajj? Auv d haur gouda? WTF!?!??

haha garvar varenda gång jag ser den!
Citera
2008-07-06, 20:03
Medlem
pillenottens avatar
Otroligt irriterande är väl annars 3´s dialekt-pallett, den får i a f mig att paniktrycka på mute.

Fattar inte hur företagen tänker som först köper en tjänst av en fullständigt inkompetent reklambyrå (eller anlitar dom kvarterets dagis och pröjsar i glass?)och sedan lägger hundratusentals kronor på att sända misären.
Citera
2008-07-06, 21:45
Medlem
brianmolkos avatar
Merci for being you
Citera
2008-07-07, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piekna
Nä tyvär lär de inte gå i konkurs eftersom investor pumpar in pengar. Undra hur mycket de har lagt på reklam de senaste 3 åren? vore intressant att veta..Får slå en pling till min kära vän wallenberg och surra lite..

En heldel... Skulle jag faktiskt kunna ta reda på då jag känner 3´s marknadschef. Vet dock inte om dom lämnar ut sånt. ens till mig.
Anyway, kommer du ihåg första julen? Den såkallade Motorola-tiden där 3 köpte upp alla Motorola-telefoner och köpte alla reklampelare i hela sthlm. (nästan)
Citera
2008-07-07, 13:07
Medlem
Haha att ni stör er så mycket på en reklam HAHA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här